Ik zie geen updates meer van bepaalde FB vrienden

03-09-2014 21:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen updates meer van bepaalde FB vrienden. Nieuwe berichten komen dus niet meer op mijn nieuwsoverzicht tevoorschijn en als ik naar de persoonlijke pagina van die persoon ga, dan zie ik ook niets.



Het komt bij een paar mensen voor. Ik weet dat ik niet geblokkeerd ben (1 van hen is een vriendin die er zelf ook niets van begreep), heb zelf alle instellingen nagekeken maar ze lijken goed te staan.



Wie weet wat dit kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dan toch echt dat diegene de boel heeft afgeschermd
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Oh, ik lees mee! Sommigen verdwijnen, ook als ik bij die persoon aanklik om ze in mijn overzicht te laten zien. In plaats daarvan wel eeuwige advertenties...
Alle reacties Link kopieren
Wat woepsie zegt
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee.



Heb het nl ook.

Bij mijn zus bijvoorbeeld en ik weet toch echt zeker dat die me niet geblokkeerd heeft!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
1 van die personen is mijn beste vriendin. Ik weet zeker dat ze me niet geblokkeerd heeft en dat ik niet als "kennis" te boek sta op FB.



We hebben natuurlijk gezamenlijke FB vrienden en we hebben laatst zitten kijken wat het kan zijn. Via haar profiel zie ik dus al die updates van gezamenlijke vrienden en via mijn profiel zie ik niks.



Niet geblokkeerd dus en geen "kennis" .... raar!



Heb trouwens ook al geprobeerd de persoon te verwijderen als vriend en opnieuw toe te voegen. Helpt ook niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste tijd ook problemen met facebook, berichten die niet in mijn overzicht verschijnen maar wel op pagina van vrienden te zien zijn, ineens oude berichten, verschillende berichten afhankelijk van hoe ik fb open (via app, of site op ipad)..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook bij een aantal mensen van wie ik zeker ben dat ik niet geblokkeerd ben
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment ligt Facebook er trouwens helemaal uit. Net gebeurd...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat ook zo als je niet vaak op elkaars berichten reageert, ik heb het idee dat FB een algoritme heeft waardoor je vooral updates ziet van mensen waarop je vaker reageert of vice verse
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Rosie, dan zou je de berichten wel moeten zien als je naar de persoonlijke FB pagina gaat maar dat is ook niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven