Internet + bellen van de Kpn is het wat?

05-08-2014 16:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ingegaan op een bod om internet + bellen van de Kpn (hebben we) over te zetten naar glasvezel (hebben we nog niet). Er wordt door de kpn gezegd dat het internet dan sneller wordt maar is dit zo, wat is jullie ervaring hiermee?
Ja, dat is sneller en stabieler.
Het kan duurder zijn.



Alleen doen als je internet echt doorlopend te langzaam vindt. Voor mij biedt het geen enkele meerwaarde.



KPN is best duur. Er zijn ook andere merken.



Trage websites blijven traag.



Klikken op 'mijn viva' zal ook gewoon traag blijven.



Bel kpn eens een vraag of de adsl lijn sneller kan. Dat is vaak ook gratis mogelijk. Veel mensen weten dit niet maar tegenwoordig kan je adsl als je geluk hebt gratis omgezet worden in vdsl. Snelheid maal 2.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen KPN maar van de mensen die wel Internet van KPN hadden heb ik nog nooit iets positiefs gehoord. Duur, traag, slechte service.
verba volant, scripta manent.
Wij hebben glasvezel van kpn, maar ben matig tevreden.

Ik vind het duur, (al vind ik alle 3 in 1 bundels duur) internet is niet sneller en zeker niet storingsvrij, met enige regelmaat moet ik alles weer herstarten.



Vorig jaar gebeld want overstappen brengt ook veel kosten met zich mee, toen kregen we korting op ons huidige pakket. We houden het dus nog ff, maar zou het niet aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb KPN alles in een (geen glasvezel) en gaat als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen klachten over KPN.

Natuurlijk af en toe een storinkje maar ik ken geen enkele provider die 100% stabiel is!
Over stabiliteit: mijn adsl is altijd stabiel, voor zover bij mij bekend.

Dus wat daar eigenlijk mee bedoeld wordt dat glasvezel stabieler zou zijn, ik weet het niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook KPN, geen glasvezel. Wel bellen en internet in één pakket. Ben er heel tevreden over. Misschien wel duurder maar heeft ook zo zijn voordelen. Ga geregeld op vakantie naar bungalowparken en kan daar omdat ik klant ben van KPN gratis internetten via hotspots. Hoor in mijn omgeving over andere providers niet heel veel goeds, blijf dus lekker bij mijn vertrouwde en misschien iets duurdere KPN.
Alle reacties Link kopieren
Wil je er nog vanaf dat je de vraag na het ingaan op het bod stelt?

Kpn is vooral duur volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds spijt van mijn overstap van kpn naar ziggo. Kpn was stabiel, werkt altijd. De keren dat er een storing was, heb ik mijn abonnementsgeld van die dagen terug gekregen.

Hier dus geen klachten.
KPN heeft een gratis nummer waarmee je technische storingen kunt oplossen. Moet je natuurlijk alleen gebruiken als je weet wat je doet.



Ziggo ben ik net van af gestapt, maar ik krijg nog steeds aanbiedingen.... Moet even in de gaten houden of het opzeggen wel goed is verwerkt.



Ik geloof dat KPN de grondlegger is van de telefonie in Nederland.

Ik hoop dat stabiele bedrijven het gaan overleven in Nederland.

KPN, daar heb ik op dit moment goede ervaring mee.

Maar ik ben ze ook trouw gebleven en klant vanaf het eerste moment dat ik telefoon heb gekregen.

Ze hebben mij wel goed geholpen. En ze proberen ook iets te doen aan hun klantenservice.

Als je een niets wetende aan de lijn hebt gehad dan krijg je na een tijd wel de beter opgeleide.

Maar als je zelf niets weet dan kan je beter een monteur inhuren. Of iemand om hulp vragen die eerst even kijkt of stekker goed zitten en zo.



EDIT: Een niets wetende. Dat is zo'n jonge verkoper met een lekker lijf die zichzelf geweldig vind. Maar die niets weet. Die zegt "alles moet nieuw". Ja, dat wist ik ook. Maar alle graafactiviteiten om mijn huis. Ik moest eerst zelf even weten of de verbinding wel goed was. Want anders krijg je wel een dikke rekening voor een support die ze hebben gegeven. Zelf iets kapot gemaakt tijdens klussen. Ja, dat moet je ook zelf betalen. Kan je beter eerst even testen via een aangesloten modem en zo voorst dat ze op afstand kunnen doormeten. Moet je wel even de tijd voor nemen.

Als je genoeg geld hebt dan maakt dat niet uit. Dan kan KPN dat ook leveren voor een passend prijsje.

Ik geef trouwens de voorkeur voor een slimme nerd.

Maaaaar. ze hebben ook lekkere dingen met verstand van techniek in hun winkels. Die geven je echt goede informatie. Dan weet je opeens wat je thuis moet doen. Is ook heel slim van KPN om die in te huren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 5 jaar een alles in één pakket van KPN ben er dik tevreden over... Ik heb nog nooit een storing gehad en het werkt gewoon snel! (Geen glasvezel dat hebben we hier nog niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven