Internet en digitale tv (via kabel?), welke provider?

14-07-2014 10:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga verhuizen en wil een abonnement voor internet en tv afsluiten.

Nu ben ik natuurlijk gaan googelen, maar ik vind het toch erg lastig.

Zo las ik dat digitale tv via ADSL van (veel?) slechtere kwaliteit is dan digitale tv via kabel. En dat internet trager wordt als tv aanstaat.

En dan is er nog de installatie, de al of niet behulpzame helpdesk en de hoeveelheid storingen..

Verschillende providers bieden weer verschillende dingen en ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal.



Ik ben op zoek naar internet waarmee ik redelijk snel mn dagelijkse dingen kan doen (mailen, beetje surfen, af en toe wat downloaden), digitale tv van goede kwaliteit en zo min mogelijk storingen. En dat het liefst voor een zo laag mogelijke prijs.



Welke provider zouden jullie mij aanraden? Ik lees zoveel slechte reviews over bv Telfort en Tele2, dat ik dat haast al niet aandurf, maar die zijn wel lekker goedkoop..

Waar moet ik nog meer op letten?
Ik heb glasvezel van KPN, bevalt me meer dan uitstekend
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 14 juli 2014 @ 10:41:

Ik heb glasvezel van KPN, bevalt me meer dan uitstekendFijn, maar glasvezel is bij mij geen optie...
Tweakers heeft Ziggo uitgeroepen tot de beste provider van Nederland.



Ik heb tele2 en in al die jaren 1 keer een half uurtje storing gehad, dus ook een aanrader, maar dat is ADSL, via de foon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 juli 2014 @ 11:09:

Tweakers heeft Ziggo uitgeroepen tot de beste provider van Nederland.



Ik heb tele2 en in al die jaren 1 keer een half uurtje storing gehad, dus ook een aanrader, maar dat is ADSL, via de foon.



Ja, Ziggo was mijn eerste keus, maar die levert niet waar ik woon

Maar Tele2 is dus via de telefoon. En Telfort etc? Dat is toch ook gewoon ADSL?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren UPC, totaalpakket. In het begin waren er vaak problemen met telefoon en Internet maar dat is héél lang geleden, geen kinderziektes meer. TV heeft een eigen modem dus als telefoon en Internet uitvallen heb je wel gewoon digitale TV. Ik heb een slordige 200 kanalen maar tegen betaling kun je er veel meer krijgen als je daar behoefte aan hebt.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven