Iphone 5 - welk hoesje is klunsproof?

14-08-2014 19:36 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik laat mijn iphone 5 meerdere keren per week vallen , dat probleem oplossen lukt helaas niet

Nu heb ik altijd een flipcase gehad, maar die is kapot. Nu twijfel ik of ik weer een flipcase moet nemen (onhandig) of dat een bumper o.i.d. juist goed werkt. Alle hardcases vallen af, de laatste heeft het bij mij 5 dagen overleefd.



B.v.d.!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ze bij de Expert een bumpercase verkopen, waarvan de vertegenwoordiger gooiend met zijn iphone het kwam demonstreren! Ik heb alleen geen idee hoe die heet, hij is een beetje bruin/oranje.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, kan hem op de website niet vinden. Wel een 'barely-there', maar die is van hard plastic, en ik heb mijn twijfels of die niet toch breekt bij een flinke smak. Heb je enig idee of dit nog een speciale bumper was?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn speciale water, stof en stoot bestendige hoesjes te koop.... Ik geloof iets van 100 euro.



Ik heb nu een action hoesje.. Siliconen.. Hij is er van de week van m'n bed afgevallen ( metertje hoog) en niks mee aan de hand! Dus voor 2 euro prima beschermd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al sinds mijn iPhone 3GS een siliconen hoesje van switcheasy, en die bevalt perfect!

De hele telefoon behalve het beeldscherm is ingepakt, en er word een folie voor het schem bij geleverd. Bovendien is het redelijk stroef, dus ik kan mijn iPhone op dashboard leggen en dan glijd ie niet weg
Alle reacties Link kopieren
Ohja waar ik dus vanaf nu op let... Zit het hoesje rondom? Dus iets dikker randje ook aan de voorkant en onderkant! Scheelt weer een barst in het scherm
Alle reacties Link kopieren
quote:canoodle schreef op donderdag 14 augustus 2014 19:45 Hmm, kan hem op de website niet vinden. Wel een 'barely-there', maar die is van hard plastic, en ik heb mijn twijfels of die niet toch breekt bij een flinke smak. Heb je enig idee of dit nog een speciale bumper was?Ik heb hem even voor je opgezocht. Als je op google zoekt op tech 21 iphone komt ie naar boven.
Alle reacties Link kopieren
EBay heeft een heleboel goedkope hoesjes en bumpers! 100 euro voor een hoesje betalen is een beetje absurd.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, ben lekker aan het Googlen
Alle reacties Link kopieren
quote:earlgreythee schreef op 14 augustus 2014 @ 19:56:

EBay heeft een heleboel goedkope hoesjes en bumpers! 100 euro voor een hoesje betalen is een beetje absurd.



E100,- is inderdaad absurd

Maar wil er best tot E50,- voor neertellen om mijn telefoon goed te beschermen. Liever een goede dan een leuke hoes.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit hoesje, hij is Barrelrollproof en dat wil een hele hoop zeggen!



https://m.bol.com/nl/p/li ... roof%20iphone%205/sf/true
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Een extreme case en hij is super beschermt! En ja hier in Nl zijn die 110euro, je kunt er ook een uit china bestellen. Zolang er maar bij staat dat het gorillaglas heeft is je foon veilig. Je hebt dan al zo'n case voor ongeveer 15euro incl verzenden.
Alle reacties Link kopieren
ik heb deze voor mijn iphone 4:



LIFEPROOF NUUD CASE APPLE IPHONE 5S





Kan vallen, onder water, op het strand allemaal geen probleem.



deze is rond de tachtig euro
geniet nooit met mate
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een G Form voor mijn ipad en iphone. Kun je er zelfs een bowlingbal op laten vallen, niks aan het handje,

Het uiterlijk is wel apart, moet je van houden.

Ik kan geen plaatjes plakken, maar ik heb die in onderstaande link in het zwart. En ik kan je uit ervaring vertellen dat deze hufterproof is. Ik denk dat mijn telefoon gemiddeld 2 keer per dag valt.......



http://www.prophoneparts.nl/Apple-iPhon ... oesje-Rose



En hij is helemaal niet duur. Ik heb hem gewoon bij een plaatselijk winkeltje gekocht.
Ik heb er een van tech21 d30. Volgens mij iets van 30 euro. Ik ben naar de Apple-winkel gegaan en heb gevraagd naar een hoesje waarin je je iPhone kunt laten vallen en deze werd mij aangeraden. Tot nu toe werkt ie prima.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips! Heb ook nog de Tough Xtreme gevonden, ga even kiezen uit jullie opties, heel fijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn s4 een Spigen hoesje en die dingen zijn echt top!

http://www.mobilefun.nl/4 ... e-5s-5-champagne-goud.htm
Ik heb een melkco flip case was ¤50 had hem ook om mijn vorige iphone en die was na twee jaar nog krasvrij en viel ook regelmatig.

Stevig mooi leren hoesje .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Otterbox. Echt super, rond de 40 euro maar krasbescherming, valbumper en waterdicht. Heeft bij mij al zeker zes keer zijn geld opgebracht.
On ne voit bien qu'avec le coeur.
Alle reacties Link kopieren
Een booklet met iets dikker gevuld hoesje bijv van Orla Kiely. Mijne is al twee keer van trap gevallen en overleefd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lifeproof hoesje. 80 euro maar dat kost 1x scherm vervangen ook.

Deze kan zonder schade van 2 meter vallen én een uur onder water. Ideaal met klein kind
Alle reacties Link kopieren
Heb net op basis van deze reacties, een lifeproof fre hoesje besteld. 80 euro maar geen risco meer op een verdronken of kapot gevallen telefoon! Dank
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven