Iphone ineens razendsnel leeg

15-07-2014 08:14 26 berichten
Dat ik mijn Iphone elke dag aan de lader moet leggen ben ik gewend , maar had hem gisterenavond opgeladen niks meer mee gedaan en vanochtend echt totaal leeg .

Snap er helemaal niks van .
Alle reacties Link kopieren
Sluit je alles op de background? Staat je bluetooth aan?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend die van mij houdt het ook geen24 uur meer vol. Ik sluit nu alle apps af als ik hem meeneem. Vooral whatsapp en telegram kosten veel batterijduur.
Alle reacties Link kopieren
alles openstaande dingen uitzetten, anders een keer harde reset (aan/uit knop paar seconden ingedrukt houden om uit te zetten en daarna opnieuw aandoen).



Ligt het niet aan de lader? Als je 'm eraf haalt zit-ie 100% vol?



Als het daar allemaal niet aan ligt, dan naar de winkel. Dan lijkt-ie me stuk.
Een domme vraag maar een app sluit toch af als ik hem niet gebruik bv whatsapp ? Als ik na gebruik op de home knop druk bedoel ik .
Alle reacties Link kopieren
Nee. Twee keer snel op je homeknop drukken in het begin menu. Dan kan je apps sluiten. Bij 1x home blijven ze draaien op de achtergrond
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung s3 en mijn vriend heeft de s4. Wij hebben het ook wel eens. Niet vaak maar zo af en toe is ie 's ochtends gewoon leeg. Niks openstaan of wat dan ook. Geen idee wat het is. Ik laad 'm maar weer opnieuw op. Ben er niet mee naar de winkel gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn apps die op de achtergrond blijven draaien doordat ze locatievoorzieningen gebruiken. Die afzetten in je instellingenmenu.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hmmm ok als dus een groepsapp doorgaat terwijl ik lig te slapen is mijn whatsapp ook nog actief dat zou een hoop verklaren .
Alle reacties Link kopieren
whatsapp is een dramatische batterijvreter, dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel klik op de home-knop. Dan zie je welke apps nog in de achtergrond draaien en open staan. Door met je vinger naar boven te vegen, wanneer je op de app staat kan je deze afsluiten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Na de laatste update was die van mij ook snel leeg, bleek dat bij heel veel app's die ik nauwelijks gebruik en waarbij ik alle push en notificatie en locatie voorzieningen had uitgezet deze nu aan stonden, dat vreet dus energie.

En met de home-knop wegklikken zet de app alleen naar de achtergrond waar deze doorwerkt, en sluit hem dus niet af.



Als je twee keer snel op de home knop drukt zit je wat er allemaal nog in de achtergrond open staat...... Dat kan heel veel zijn. Elke app veeg je dan naar boven als het ware en dan is hij echt afgesloten.
Dankjewel voor de tips idd ook net de nieuwe update gedaan dus alles maar weer eens controleren . Dat slepen gaat alleen niet ging op mijn 4 wel maar op de 5s niet ?
Dit wist ik ook niet! Ik had alles open staan, nu niet meer. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook de helderheid van je scherm wat lager zetten, scheelt enorm in het batterijverbruik!
Find people who will make you better (M. Obama)
Heb je de Facebook app? Check even of "automatisch video afspelen" uit staat. Dit staat automatisch aan en vreet ook energie, en kun je bij de telefooninstellingen wijzigen.
Facebook is ook zo'n slurper. Ik had het ook. Na de update een harde reset gedaan, dat helpt wel. Ik heb het ook op mijn werk, omdat hij daar vaak de wifi probeert te zoeken. Dan is de telefoon ook heel warm aan de achterkant en is hij ineens leeg.
Ik zou zeggen Google eens, er is een pagina waar ongeveer 10 tips staan die je batterijverbruik omlaag halen.
Dat hij vaak warm is klopt ook zal vanavond idd eens googlen en aan de slag gaan nog maals bedankt voor alle tips !
Op mijn werk mag ik geen telefoon op zak hebben, en ligt hij in een kluisje, daar zet ik hem in vliegtuig modus, dat kluisje isoleert nogal goed dus anders blijft hij maar naar het netwerk, gps, wifi of 3G zoeken.

Ik doe dan twee dagen met een acculading, soms meer als ik weinig Facebook. Ga trouwens zelf nog even kijken naar die videoafspelen, die staat bij mij nog aan.....



Dat slepen om te sluiten werkt vanaf de 5, dus ik denk ook op de 5c en 5s, niet je vinger op de app zetten als je twee keer de homeknop hebt ingedrukt, dan opent hij hem weer, maar gewoon lichtjes naar boven vegen.

En anders even zoeken op Google.
Ik heb in mijn 3 jaar oude 4s een nieuwe batterij in laten zetten. Kostte 80 euro, maar daar heb ik geen nieuwe telefoon voor. Wat een verschil!

En uiteraard alle bovengenoemde tips toepassen.
Goede tip, die van de openstaande apps!
Ja ben achter het swipen ik wilde de kleine iconen swipen maar moest de grote schermen doen er stond aardig wat open .
Alle reacties Link kopieren
ik zet hem snachts op vlliegtuigstand..
quote:siska74 schreef op 15 juli 2014 @ 09:01:

.....



Dat slepen om te sluiten werkt vanaf de 5, dus ik denk ook op de 5c en 5s, niet je vinger op de app zetten als je twee keer de homeknop hebt ingedrukt, dan opent hij hem weer, maar gewoon lichtjes naar boven vegen.

En anders even zoeken op Google.Ik heb de 4s en daarbij werkt het ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven