Kijk app gratis? Rare email.

24-10-2014 22:36 10 berichten
Wij hebben een smart tv, daarop zat de sbs app voorgeprogrammeerd, is nu de kijk app geworden. Sinds een week geeft ie storing dus had een berichtje via facebook gestuurd, kreeg een bericht terug of ik het contact formulier wilde invullen. Gedaan en kreeg net een mail met daarin dat ze het vervelend vinden dat de app niet naar behoren werkt en dat ze het geld terug gestort hebben op mijn rekening, en of ik evt nog type nr tv en jaar van mijn tv wil doorgeven dan gaan ze proberen het op te lossen.



Maare ..... Welk geld en welke rekening????

De kijk app is toch gratis? Enkel als je series of films wil kopen dan kan je met cc betalen. Nu heb ik geen cc en ook nooit aangemeld daarvoor.

Enig idee wat dit kan zijn.

Zit me al weer druk te maken.
Ik zou die mail negeren en weer via fb communiceren in het openbaar.
Ik kan alleen volgens mij in openbaar reageren op hun site.



Of bedoel je op mijn facebook?

Beetje rare vraag maar nooit gedaan eigenlijk
Ja, via hun site dan. Aangeven dat je een mail hebt ontvangen maar dat die niet klopt ivm betalingen.

Verder is het toch niet is om je erg druk over te maken? Desnoods bel je ze even maandag.
ja weet het over dat onnodig zorgen maken maar ben dan altijd bang dat ik toch ergens aangemeld sta ongewild.



Telefoonnummer staat er niet bij.
Alle reacties Link kopieren
't Zal wel weer aan mij liggen, maar waarom heb je in godsnaam een app nodig om sbs op je tv te kunnen kijken?
óu sont les neiges d'antan

Is de app zodat je gemist enzo kan kijken. Zit ook een RTL app op
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 24 oktober 2014 @ 23:04:

't Zal wel weer aan mij liggen, maar waarom heb je in godsnaam een app nodig om sbs op je tv te kunnen kijken?Bij mij zaten die er standaard op. Ook voor NPO om "gemist" te kijken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Aha, ik heb wel een moderne tv maar geen internetverbinding daarmee. Heb voor Tv en internet ook twee verschillende providers.



Uitzending gemist kijk ik dan wél op de lap top of de tablet, in de desk top versie. Werkt prima. Nooit een App nodig gehad.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een mooie mail van Viva, maar de app op mijn tablet geeft niet aan waar ik The Big Bang Theory kan zien. Daarmee ben ik gelokt.



Of moet ik daarvoor eerst registreren/inloggen en betalen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven