Klok samsung S4 loopt niet door als scherm is vergendeld...

02-09-2014 09:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik hoop dat er iemand verstand van heeft of dat het heel simpel is. Normaal is mijn vriend hiervoor, maar die komt vanavond pas laat thuis en ik vind het irritant:



Sinds vandaag loopt de klok niet door als het scherm vergrendeld is. Als ik hem dan ontgrendel verspringt ie dus bv 5 minuten. Nou is vooral het probleem dat ie dus het alarm niet pakt omdat de tijd dus blijft 'hangen'. Zo kan ik dus niet op mijn wekker vertrouwen, best irritant.

Hoop dat ik het duidelijk uitleg.



Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Vriend heeft gister "clean master" erop gezet, kan dit er iets mee te maken hebben?
Mijne doet dat ook maar mijn wekker gaat wel altijd op tijd.
Alle reacties Link kopieren
De mijne gaat dus gewoon niet.... Heb het al een paar keer uitgetest net....
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al wel een keer helemaal uitgezet? Ik weet niet of het DE oplossing is hoor, maar soms helpt het.
Alle reacties Link kopieren
Die verkeerde tijd weergeven voor het ontgrendelen doet de mijne ook regelmatig, maar de wekker gaat altijd op de juiste tijd.



(Andere wekker-app proberen misschien?)
Alle reacties Link kopieren
Uit en weer aanzetten heb ik gedaan, werkte niet.....

Andere wekker app ga ik even zoeken......



Wel raar toch dat dit ineens zo is?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Nou doet ie het wel weer ineens..... Het lijkt dus opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Toestel uitzetten batterij en simkaart verwijderen , ff wachten en terug plaatsen. Bij mij was het toen opgelost.
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
Alle reacties Link kopieren
Oke, dat zal ik proberen als het weer terug komt. Hoop het niet. Wel raar dat het ineens zo was en ook ineens weer verdween....
Alle reacties Link kopieren
Vind het echt waardeloos dat zulke dure apparatuur zo onbetrouwbaar is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven