Leuke chatroom gezocht.

21-07-2008 21:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb soms gewoon zin om eens lekker te chatten maar de laatste tijd zijn de chatrooms waar ik vaak kwam echt niks meer. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe leuke chatroom waar je lekker kan chatten. Zonder meteen heel veel prive berichten te krijgen van enge mannetjes die vragen of je zin hebt in een date, hoe je eruit ziet, wat je cupmaat is, of je een foto hebt, webcam of MSN. Ik heb lycos laatst weer eens getest maar nee daar kreeg ik ook van die ongein en werd ik gewoon genegeert.

Ik zoek zowel buitenlandse als Nederlandse chatrooms. Vind het soms ook weleens leuk om met mensen uit andere landen te chatten namelijk.



Dus als iemand een leuke weet.
Alle reacties Link kopieren
Je kan hier toch ook lekker chatten?
Alle reacties Link kopieren
ik kwam eerder regelmatig (lees: was verslaafd) in een aantal chatrooms die voldoen aan jouw criteria... helaas zijn die ook uitgestorven...



mijn ervaring is wel dat je op IRC de leukste chatrooms vindt
Alle reacties Link kopieren
hm.. chatcity, chatplaza, solomio (voor de wanhopige cammers onder ons :P ) en verder geen flauw idee.., ik chat zelden
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, je wordt vaak gestalkt met dat soort berichten. Dit kun je bij sommige chatrooms uitzetten hoor. Zoals bij Chatplaza bijvoorbeeld. Voor een internationale kun je wellicht kijken op Spinchat!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Paltalk... Is een chat, internationaal maar ook met nederlandse rooms. Er wordt tevens muziek gedraaid en je kunt zelf ook muziek draaien.

Pas op, het is zeer verslavend! ;-)

Je kunt mensen blokken en priveberichten weigeren. kortom ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik chat inmiddels al een jaartje of 15 via IRC op verschillende netwerken. Het is een al wat oudere methode (eind jaren 80 ontwikkeld), maar op de top100 netwerken met daarop weer duizenden aparte chatboxen(channels) zijn zeker een half miljoen mensen tegelijk aan het chatten. Via mibbit kan je makkelijk en snel verbinden, met een netwerk naar keuze.
Ik ben bang dat IRC te moeilijk is voor de normale computeraar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat vroeger altijd op de Ilse chat, maar die is er niet meer. :(



Het jammere overigens van chatsites en ook IRC is dat alle leuke nicknames al in gebruik zijn.
Dat er net internet kwam zat ik veel op Lycos. ( met die brullende kapitein )
quote:XionZ schreef op 23 februari 2012 @ 16:11:

Ik ben bang dat IRC te moeilijk is voor de normale computeraar.

whahaha

Daar kon je toch altijd van die woordspelletjes doen, of popquiz noem maar op?
quote:Aruba schreef op 21 juli 2008 @ 22:45:

Je kan hier toch ook lekker chatten?dit is een forum, geen chat.
Oh het stamt uit 2008 zie ik..
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem7587585 schreef op 26 februari 2012 @ 15:58:

Oh het stamt uit 2008 zie ik.. Haha, dat merkte ik ook op toen ik een bericht wilde plaatsen. Ik zoek wel een nieuwere topic met dit onderwerp op.
Alle reacties Link kopieren
Zou er dan nog veel gechat worden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 10 juli 2014 @ 23:37:

Zou er dan nog veel gechat worden?Ik hoop van wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven