Leuke series via netflix

21-07-2014 13:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu al een aantal keer een serie via netflix gevolgd.

Maar....een serie heeft soms meerdere seizoenen, en dan blijkt ineens dat netflix niet alle seizoenen heeft.

Bijv Homeland en The Unit.

Dus je ziet geen end.



Wat is een leuke en spannende serie om via netflix te volgen?

Waarbij alle seizoenen te zien zijn?



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Lie to me.
Alle reacties Link kopieren
The following maar die is nog niet af.
Poeh!



Suits + White Collar zijn erg leuk, maar daar heb je ook resp. 2 en 3 seizoenen. Ik weet van Suits dat er ook een seizoen 3 is. Ik weet niet of dat voor White Collar ook geldt.



Ze zijn in ieder geval de moeite waard en ook vaak wel een afronding per aflevering, omdat hij losstaande verhalen zijn met een rode draad die doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Mad Men!!!!!!!
Orange is the New black! Ook maar 2 seizoenen nog..moet echt rustig aan doen met kijken....
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 21 juli 2014 @ 13:34:

Mad Men!!!!!!!



Mad Men mist 1 seizoen (als je de NL'se netflix gebruikt)



Breaking Bad vond ik een spannende serie en daarvan staan alle seizoenen op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Stargate Atlantis heeft is ook volledig op de NL'se netlfix realiseer ik me net. Vond ik een leuke onderhoudende serie.
Alle reacties Link kopieren
Orange is the new black

The Killing (ik vind de Amerikaanse leuker dan de Deense)

Californication (gewoon zo extreem!)



Ik kijk liever een serie dan de tv met al die reclames... vergeet ik waar ik naar aan het kijken was.
Alle reacties Link kopieren
Orange is the new black!!! Super goed! Kijk nu deel 2.... En doe dat op mijn gemak, ik vind t jammer als ik alles heb gezien

Maar ik denk dat ik deel 1 vast nog n x ga kijken! Aanrader!!!!
House of Cards natuurlijk en Orange is the new Black. Luther en Fargo.





Pretty Little liars ook erg verslavend al is het eigenlijk mijn genre niet.

En The Killing, ook erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Van de Unit staan wel alle seizoenen op Netflix.

Homeland ook, tot het afgelopen seizoen.
House of cards (2 seizoenen)!!! En Homeland inderdaad zoals je zelf noemt! En.... Orphan black is geweldig.. (seizoen 1...)
Alle reacties Link kopieren
Breaking Bad!

In één woord geweldig!

Vind het nog altijd jammer dat ik er doorheen ben, had veel zuiniger moeten zijn met kijken
"Well behaved women rarely make history"
Orange is the new black inderdaad!!



Pretty Little Liars vind ik ook erg leuk, totaal niet mijn genre en af en toe behoorlijk over the top maar echt een heel verslavende serie!



Drop dead diva is niet zozeer spannend, maar een heerlijke wegkijk serie (vooral als je in een slechte bui bent )



The 4400 heb ik ook erg van genoten.

Net als Orphan Black, daar worden nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt dus die kan je (nog) niet helemaal afkijken.



En Jericho is ook erg sterk!
Alle reacties Link kopieren
Orange is the new black is zeker een aanrader! Heb zitten wachten tot het tweede seizoen eindelijk uitkwam en heb binnen een week het hele seizoen afgekeken.

Als je van grappige series houdt zijn New Girl en Modern Family ook erg leuk.



O en je moet er van houden, maar ik ben ook gek op American Horror Story.
Alle reacties Link kopieren
Hemlock grove

American horror story

Misfits

Teen wolf
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
TO vraagt om series die volledig op Netflix te zien zijn. Helaas missen veel leuke series die hier genoemd worden de resterende seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Terra nova

Grimm

Haven
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Sensy, je hebt nog altijd de mogelijkheid om series verder te downloaden.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Weeds, staat er helemaal op. Superleuke serie.
Alle reacties Link kopieren
house of cards heeft volgens mij drie seizoenen... je hebt de engelse en de amerikaanse versie.

wij zijn net klaar met Breaking Bad, dus nu op zoek naar een nieuwe. Zaten aan Sons of Anarchy te denken.



ik vind netflex wel super hoor! heerlijk, geen domme reclames, lekker achter elkaar een paar afleveringen kijken zonder van je ass af te komen enz :D
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Een complete en HELE GAVE serie ook al houd je normaal niet van science fiction: Battlestar Galactica.



(Netflix heeft de oude en de nieuwe, degene waar een vrouw met een rode jurk op staat is de goede)



Man! Wat heb ik genoten van die serie
Alle reacties Link kopieren
Mr. Selfridge ben ik net aan het kijken, vind ik een leuke serie. Verder House of Cards, Orange is the new black staat nog op mijn lijstje, Luther kijk ik af en toe. Suits is ook erg leuk, wordt nu ook door RTL4 uitgezonden, maar die heb ik dus al op Netflix gezien. Breaking Bad kon ik niet inkomen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
The killing is heus veel beter in het deens. Pakt veel meer de sfeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven