Lugubere types als facebookvrienden... is het een virus?

12-07-2014 15:33 30 berichten
De vriend van een vriendin van mij heeft allemaal 'vrienden' op facebook die hij niet kent. Het soort profielen met seksfilmpjes enzo. Toen ik mijn vriendin hierop wees zei ze dat ze het er met hem over gehad heeft en hij zegt dat er een virus in zijn facebook zit waardoor deze mensen automatisch worden toegevoegd.



Er komen nu met de dag weer tientallen vreemde facebookvrienden (zowel mannen als vrouwen) bij uit alle uithoeken van de wereld. Volgens mijn vriendin zijn ze uren bezig geweest om uit te zoeken wat het kan zijn. De "vrienden" verwijdert hij zegt ze, maar ze komen vanzelf weer terug.



Nu is die vriend sowieso al een rare vent, dus ik weet ook niet of ik alles moeten vertrouwen wat hij zegt.



Iemand enig idee of dit inderdaad een virus kan zijn, hoe hij eraan is gekomen en hoe je er vanaf komt?
anoniem_202803 wijzigde dit bericht op 12-07-2014 16:08
Reden: Taal
% gewijzigd
'Vreemde ranzige homo's'
Alle reacties Link kopieren
FB account afmelden?
verba volant, scripta manent.
quote:laverne schreef op 12 juli 2014 @ 15:39:

'Vreemde ranzige homo's'



Zoals profielen van mannen die filmpjes posten waarbij ze vingers in hun harige kont steken.



Niet dat ik iets tegen homo's heb hoor!
Ik heb wel eens gehad, en ik heb geen idee hoe, dat ik allemaal mensen blijkbaar had toegevoegd. Ik kreeg de hele dag door bericht dat mensen mijn vriendschapsverzoek hadden geaccepteerd, terwijl ik die echt niet (bewust) verzonden had. Het waren wel allemaal mensen die ik vaag kende, maar ik hoefde ze echt niet op mijn Facebook.

Uiteindelijk kon ik op Facebook een lijst vinden met al mijn openstaande verzoeken. Die heb ik toen stuk voor stuk kunnen verwijderen.



Maar goed, het kan ook gewoon zo zijn dat jouw vriendin haar vriend gewoon een rare jongen is.
quote:MarianneDavids schreef op 12 juli 2014 @ 15:40:

FB account afmelden?



Ook op het nieuwe account komt het terug.

M'n vriendin vertelt net dat zij ook al een mevrouw die ze niet kent op facebook heeft, dus waarschijnlijk een virus die in hun computer zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 12 juli 2014 @ 15:39:

'Vreemde ranzige homo's' +1
Life is short. Eat dessert first.
quote:Aardbeienthee schreef op 12 juli 2014 @ 15:41:

Ik heb wel eens gehad, en ik heb geen idee hoe, dat ik allemaal mensen blijkbaar had toegevoegd. Ik kreeg de hele dag door bericht dat mensen mijn vriendschapsverzoek hadden geaccepteerd, terwijl ik die echt niet (bewust) verzonden had. Het waren wel allemaal mensen die ik vaag kende, maar ik hoefde ze echt niet op mijn Facebook.

Uiteindelijk kon ik op Facebook een lijst vinden met al mijn openstaande verzoeken. Die heb ik toen stuk voor stuk kunnen verwijderen.



Maar goed, het kan ook gewoon zo zijn dat jouw vriendin haar vriend gewoon een rare jongen is.Dit dacht ik ook in eerst instantie, maar het zijn niet zomaar profielen en ook geen vage bekenden... dus dat kan hij niet zelf gedaan hebben (of juist wel natuurlijk...)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor.....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak jij je er zo druk om?

En serieus, vieze ranzige homo's? Wat een naar woord. Net zoiets al: oh bah, wat een vieze hetero's zeg!



Echt...
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is nu precies jouw probleem dan? Waar je je maar drukt om maakt...
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:hallogeenlampje schreef op 12 juli 2014 @ 15:53:

Maar wat is nu precies jouw probleem dan? Waar je je maar drukt om maakt...



Omdat ze ook op mijn timeline kwamen (heb hem inmiddels verwijdert als vriend, dus hoef er niet meer naar te kijken)... maar nog wel op de timeline van mijn moeder en mijn vriendinnen...



Ik was gewoon (ook namens mijn vriendin) benieuwd hoe je er vanaf komt...
quote:straaltjezon schreef op 12 juli 2014 @ 15:47:

Waarom maak jij je er zo druk om?

En serieus, vieze ranzige homo's? Wat een naar woord. Net zoiets al: oh bah, wat een vieze hetero's zeg!



Echt...



Ik zal de OP aanpassen! Als het hetero's waren geweest was het inderdaad net zo vies geweest... het waren toevallig homo's.



Ik maak me er niet zo druk om, maar het is wel vervelend voor mijn vriendin dat al haar vrienden en haar familie het kunnen zien. En dus ook mijn vrienden en mijn moeder
Dubbel
Een foto van je harige kont met een vinger erin op FB zetten vind ik niet luguber.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 juli 2014 @ 16:08:

Een foto van je harige kont met een vinger erin op FB zetten vind ik niet luguber.Klopt. Was een voorbeeld op waarom het vies is.
Luguber? Dat vind ik foto's op je FB plempen van de eerste drol van je koter. Of een bericht dat je een smoothie hebt gemaakt met een stuk placenta er in na de geboorte van je kind, brrr.



Misleidende titel dit IMHO.
Een virus dat als payload heeft het accepteren van ranzige vriendenverzoeken? Technisch zal het best kunnen. Maar mag ik het een tikkeltje minder waarschijnlijk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hoef jij ook niet alles te vertrouwen wat hij zegt.



Heeft 'ie zijn contacten niet geïmporteerd via een maillijst?
quote:Magdalan schreef op 12 juli 2014 @ 16:13:

Luguber? Dat vind ik foto's op je FB plempen van de eerste drol van je koter. Of een bericht dat je een smoothie hebt gemaakt met een stuk placenta er in na de geboorte van je kind, brrr.



Misleidende titel dit IMHO.haha, ik heb niet alles vertelt in m'n OP inderdaad, dat wilde ik jullie niet aandoen. maar je laatste voorbeeld komt redelijk in de buurt van de filmpjes die soms voorbij komen
Waarom kan jouw moeder posts zien van vrienden van de vriend van je vriendin? Of lees ik nou echt dingen die er niet staan?
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal maar op FB kan alles. Ik snap alleen niet dat jouw moeder dingen van de vriend van jouw vriendin ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:meldepel schreef op 12 juli 2014 @ 15:33:





Nu is die vriend sowieso al een rare vent, dus ik weet ook niet of ik alles moeten vertrouwen wat hij zegt.

En waarom moet JIJ het allemaal vertrouwen?

Is toch iets tussen je vriendin en haar vriend?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
De vriend van een vriendin heeft dat ook.

Allemaal schaars geklede meiden.

Als je naar die pagina gaat kom je op seks sites

Ook hij zegt dat hij diegene niet heeft toegevoegd. Kan mij niet zoveel schelen, maar krijg ze wel steeds voorgesteld als vriend.

Bv Anna s heetste plekjes :Imao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven