Mijn Samsung SIII mini kent geen wifi meer

26-07-2014 19:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ineens was het er... Een probleem met mijn smartphone Was 'ie al die maanden vertrouwd en betrouwbaar, ineens leek hij ons wifi-netwerk niet meer te herkennen. Het wachtwoord wilde hij hebben, wat ik hem uiteraard graag gaf, maar ook daarna wilde hij niet op het netwerk. Smart wifi zag 'm wel, wilde verifiëren ook, maar niets... Hij blijft hangen op "certificate".



M'n Samsung SIII mini heeft meerdere internet-apps tot z'n beschikking: smart wifi, wifi fixer en nog een of ander vaag exemplaar, maar niets biedt soelaas. Ik heb geen internetbundel voor 'm gekocht, maar wel geprobeerd of 'ie niet-wifi internet lust, maar nee. Ook bij de Appie daarnet kreeg 'ie zichzelf niet aangemeld, het ligt dus niet aan mijn router.



Hij is gister uit zichzelf uitgegaan, ik heb 'm toen opnieuw opgestart maar sindsdien is 'ie zichzelf niet meer

Wat nu en hoe krijg ik 'm op m'n wifi? Ik ben namelijk gister 3 levels verdergekomen met Candy Crush dus je begrijpt dat 'ie gauw moet gaan synchroniseren
Opnieuw opstarten al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ja, uiteraard. Batterij eruithalen ook al, en Dalvik cache legen ook. Niets hoor
Alle reacties Link kopieren
N i e m a n d ?



(behalve HelgaV dan, dank je)
Alle reacties Link kopieren
Het is tijd voor een nieuwe!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je bij de Appie dan precies gedaan, prepaid mobiel internet kaart gekocht oid? Heb je je router al een opnieuw opgestart om te zien of dat verschil maakt?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Appie heb ik gewoon voer gekocht voor mij, Man en Kind Maar bij onze Ap heb je zo'n KPN Fon-spot, dus als ik daar naar binnenloop dan krijg ik een melding dat ik internet heb. Vandaag dus niet (en was net van plan m'n Candy Crush in de super te gaan synchroniseren )
Alle reacties Link kopieren
Router is opnieuw opgestart en zelfs van de muur geschroefd om gereset te worden, maar dat hielp ook niet. Zo langzamerhand word ik
Alle reacties Link kopieren
Weer wat geleerd, FON-spot, nog nooit van gehoord Enige wat ik nog kan bedenken is even de wifi op je telefoon uitzetten en weer aanzetten maar als je je telefoon al opnieuw hebt opgestart is dat ongeveer hetzelfde. Anders met je telefoon naar de winkel van je provider (als ze die hebben) om te zien of wifi het daar wel doet of dat zij weten wat er mis is.
Alle reacties Link kopieren
Kan beschadigd zijn? Issie gevallen?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet beschadigd en ook niet gevallen. Ik ben nogal een muts met dat ding, neem eigenlijk bijna nooit mijn telefoon ergens mee naartoe. Man heeft een kleintje (telefoon dus ) en als we samen weg gaan nemen we die van hem mee wegens makkelijker in broekzak. Toevallig had ik 'm eergister wel bij me en toen startte 'ie ineens uit zichzelf opnieuw op. Pincode ingevoerd en verder niet bij nagedacht, bij thuiskomst pakte 'ie ineens ons netwerk niet meer en wilde hij het wachtwoord hebben. Er is dus wel iets met hem gebeurd, maar ik weet niet wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven