Nóg erger dan dit kan het niet;)

08-07-2014 08:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook zit een groep Be creative with action ... Echt .. De wanstaltige dingen die ze daar maken. De tig posts over hetzelfde Het taalgebruik van sommigen ... De horror !



Ik zocht via Google op iets van loom (die nieuwe elastiekjes hype ) en kwam op die pagina. Brrr.



Jij met je leembakker huis is er niets bij ;)
Alle reacties Link kopieren
Nee, loomen met die elastiekjes die nooit meer uit het milieu verdwijnen is wel leuk?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind Leembakker anders haske vintage, retro èn duurzaam klinken
Ik word echt knetterbek van die loomstiekjes.
Alle reacties Link kopieren
Loom was als kado voor iemand. Mijn kinderen zijn daarvoor te oud.
Alle reacties Link kopieren
Leen gaat nog. Die site is ook leuk gebracht maar deze fb pagina. Écht
Alle reacties Link kopieren
En wat is nu je probleem? Je hoeft nergens op te klikken hoor.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ben je lid geworden? Ik zie namelijk niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Zucht.. geen probleem.. het viel me gewoon op.. jeez.. Jij hoeft toch ook niet te reageren ..
Alle reacties Link kopieren
Ja .. ik zocht iets over dat loom gebeuren wat volgens google bij action te koop was.. ik stuit dus op die pagina.. ben lid geworden om te zien hoe of wat met dat spul.. En dan zie je dus al die berichten..



Men maakt massaal borden met "home is where the heart is " Een soort letterbakjes met spulletjes erin als kraamkado.. Spiegels voor juffen en meesters met tekst "ik ken een leuke juf/meester wil je haar/hem zien.. kijk dan in de spiegel dan zie je hem misschien" Tig keer dingen over verven van spullen.. Mensen maken dus massaal hetzelfde blijkbaar..





Op zich niet erg dat mensen die dingen maken, maar werkelijk.. 100 x dezelfde vragen (die je dus eenvoudig kan opzoeken in die groep) , hele ruzies en scheldpartijen omdat iemand een foto had gebruikt van een anders als voorbeeld.. etc. etc.. Het is ook wel weer een soort van grappig.. Maar soms zitten er tenenkrommende dingen in.. echt.. heel erg..



En het ergste is nog.. dat loom is bij de action allang uitverkocht .. ik heb het dus uiteindelijk bij de blokker gekocht voor mijn kleine nichtje..
Alle reacties Link kopieren






Jij hebt je dus onder het volk gemengd!
Alle reacties Link kopieren
Hee, juist nu ik nieuwsgierig werd, is het een besloten groep geworden...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best even willen kijken maar de gedachten dat mijn fb vrienden zien dat ik lid ben geworden van een crea action fb site maakt me bang!
Alle reacties Link kopieren




Tsja.....



*En ik dan vul ik in voor de hond*.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Men neme een jampotje en taartonderlegger....



Ik mis de wit houten letters 'LOVE"hierbij, jullie niet?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
WTF?





Waf waf ...Kijk eens wat mijn baasje voor me heeft gekocht...een mooie nieuwe Action hondenmand...nadat ik al heel veel manden gesloopt heb, ga ik op deze maar eens heel zuinig zijn...totdat ik natuurlijk weer terror aanvallen krijg ..soms heb ik gewoon zin om wat te slopen ...en anders is het leven van mijn baasje ook zo saai ..nu kan ze tenminste nog eens wat nieuws kopen..

Maar voor al mijn pitbull..poedel ...herder ..en al mijn andere hondenvriendjes staan er ook manden bij Action..

Ze zien er allemaal hetzelfde uit .. Mooi riet met daarin een grijs kussentje ...

Ze zijn in 4 verschillende maten en kosten 19,95 - 9,95 - 6,95 en 4,95.

M'n baasje gaat nu even met me lopen in het bos , en dan mag ik lekker pitten in m'n nieuwe mand ...

Ik geniet van mijn heerlijke luie hondenleven ..

Dikke lik van Lucky..



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf lid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me daar aanmelden want wat een mafklappers! Geheid lachen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
oh johhhhhhhhh ik ben daar al eeuwen lid van. Om te lachen. Heerlijk echt.



Enneuh. Hondje Likkie?
Alle reacties Link kopieren
ohh lucky ik lees verkeerd hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 08 juli 2014 @ 13:05:

oh johhhhhhhhh ik ben daar al eeuwen lid van. Om te lachen. Heerlijk echt.



Enneuh. Hondje Likkie?





Likkie past beter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/#!/groups/5643 ... 0/?fref=ts



oh ik bedoel deze
Alle reacties Link kopieren
https://fbcdn-sphotos-c-a ... a73e3937bcf680378ff82b770



zelf opgepijpt

(sorry ik kan geen plaatjes plakken)
Alle reacties Link kopieren
En wéér die hond.....

Een echte Likkie-lucky-Action-basterd.

*kuch*



Die bek van dat beestje....

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven