Niet gewenste updates van iPhone verwijderen

28-09-2014 17:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu iOS 8 beschikbaar is, zijn er ook veel apps die daarvoor ge-update zijn, en daarom bij mijn updates in de AppStore staan.



Maar ik heb een iPhone 4s en dan schijnt iOS 8 niet goed te werken/te installeren te zijn/problemen te geven/te groot te zijn. Ofzo.

Hoe dan ook: ik hoef die nieuwe versie niet en zou dus ook graag die meldingen van beschikbare updates willen kunnen verwijderen, omdat ik die niet ga gebruiken.



Heeft iemand een idee hoe ik die kwijt raak? Ik heb al proberen te schuiven, maar er gebeurt niets. Ook al gegoogled, maar daar kom ik alleen antwoorden tegen van reeds ge-update apps die je weg wilt hebben.



Heeft iemand een oplossing (in Jip en Janneke-taal ) ?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kan niet
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique, 11 seconden geleden

Kan niet

Bummer. Maar wel lekkere Jip en Janneke taal
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een 4s, update al gedaan en nog geen problemen ondervonden. Volgens mij gaan de berichten over de 4.
In iTunes kan je wel kiezen voor 'dit bericht niet meer weergeven' als je een melding krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 4s en update hem ook niet meer. Bij elke update ging hij trager werken.

Ik zou wel een nieuwere willen, maar dan zou ik ook afscheid moeten nemen van m'n fijne docks en dat wil ik niet.

Dat oplaadding van de 5/5s vind ik te gammel. Hoor er bij vrienden zo vaak gezeik over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven