Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:37.
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 15:46.
[ Op zoek naar een 'lijstjes-app' ]
- Ik ben dol op lijstjes! Boodschappenlijstjes, to-do lijstjes, wat voor lijstjes dan ook.
Nu ben ik op zoek naar een lijstjes-app, waarin ik ook categorieën kan maken, zodat het ook een beetje geordend is. Het moet een app zijn die ik zowel op mijn MacBook als op mijn iPhone kan gebruiken, en dat als ik inlog bij de app op mijn iPhone bijv, dat ook zichtbaar is wat ik op mijn MacBook erin bewerkt heb. En het mag wel iets kosten, maar niet een vermogen.
Mijn vriend gebruikt een app maar die kost ruim ¤40,- geloof ik. Dat vind ik wel heel veel.
Iemand tips?
- Als je vriend die app heeft en het werkt, dan download je die toch?
Als je op zijn account inlogt op AppStore dan heb jij hem gratis op je mobiel.
Zo heb ik het met TomTom gedaanIt\'s so FLUFFY!! - Oeps. Even Googelen op making lists!
Oh, serieus? Haha, dat wist ik helemaal niet.quote:Miekkie schreef op 08 februari 2012 @ 13:44:
Als je vriend die app heeft en het werkt, dan download je die toch?
Als je op zijn account inlogt op AppStore dan heb jij hem gratis op je mobiel.
Zo heb ik het met TomTom gedaan
Thanks!- Ja, als je zelf al Appa hebt gedownload, kan je deze gratis weer aanschaffen. Je hoeft niet telkens opnieuw te betalen.
Zo doen wij het ook met spelletjes. Scheelt een hoop geld hoor!
Alleen als er een update is moet je weer even apart inloggen. Maar als je er 40 euro mee kan besparen zou ik het doen.It\'s so FLUFFY!! - Ik gebruik "Taskos" deze bevalt tot nu toe beter dan alles wat ik hier voor heb gebruikt.
- Yoshe: Ik heb 'm even gegoogled, want kon 'm niet vinden in de Appstore, maar dat komt omdat 'ie alleen voor Android is.

- http://www.rememberthemilk.com/services/iphone/
Hier zweer ik bij.....
Ik had hem ooit op de pc, maar nu op mijn iPad
Geweldig. Zelfs de gratis versie kan al heel veel.Als een aap 7 kunstjes kent, moet hij ze ook alle 7 doen.
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 15:46.