Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:36.
Dit onderwerp heeft 139 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. Je bent momenteel op pagina 3 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 21-03-2010 20:59.
- Laten we in paassfeer komen!
Ik ben op mijn paasbest.It\'s never too late to become what you might have been
Hij is leuk Kabouter met Kuiken op Kop!quote:Kabouter23 schreef op 12 maart 2010 @ 07:24:
Ik heb een kuiken op mn kop!
- quote:Pluche schreef op 12 maart 2010 @ 01:54:
Tadaaaaahh........
- Oke voor pasen kom ik vanaf vandaag uit een ei.Als ik kon toveren...
- topic is verplaatst naar digi
- quote:Viva Angel5 schreef op 12 maart 2010 @ 09:09:
topic is verplaatst naar digi
Hé we zijn verhuisd :-)
Kabouter, ik vind die van jou wel heel geinig hoor!It\'s never too late to become what you might have been
Die van jou is ook weer prachtig zeg! maak je ze zelf? doe je dat met Illustrator ofzo? (sorry, nieuwsgierig)quote:Maleficent schreef op 12 maart 2010 @ 08:55:
Gezellig, ik doe meeIt\'s never too late to become what you might have been
Ik maak ze zelf. Ik haal plaatjes uit Istock en dan verknip ik ze in Photoshop.quote:Hangmat schreef op 12 maart 2010 @ 10:17:
[...]
Die van jou is ook weer prachtig zeg! maak je ze zelf? doe je dat met Illustrator ofzo? (sorry, nieuwsgierig)Ik ben de mening toegedaan, dat de meeste meningen nergens op slaan.- Knap gedaan hoor!
Ik ben nog een beetje aan het oefenen met photoshoppen (voor mijn opleiding). Dus als iemand nog paas avatar wensen heeft wil ik me er wel aan wagen.It\'s never too late to become what you might have been
Oh ik dacht Pikachuquote:Kabouter23 schreef op 12 maart 2010 @ 07:24:
Ik heb een kuiken op mn kop!
- quote:Loreyi schreef op 12 maart 2010 @ 00:48:
Nou Lunax, misschien is hij ook wel heel duidelijk maar zie ik het niet meer door al het bier
Maar een paashaas op de maan is goed gevonden voor jouw naam!
Dank je
Ik probeer inderdaad in mijn ava's altijd wel een maan te hebben. Het moet wél in thema blijven natuurlijk 
Ik vind Kabouter ook weer leuk!
Oh zou je voor mij willen kijken? Deze foto is niets mee te doen maar als ik een andere foto hier neer zet van mijn kat, zou je dat willen?quote:Hangmat schreef op 12 maart 2010 @ 10:49:
Knap gedaan hoor!
Ik ben nog een beetje aan het oefenen met photoshoppen (voor mijn opleiding). Dus als iemand nog paas avatar wensen heeft wil ik me er wel aan wagen.Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.- Tada, paasa-avatar!If you\'re looking for the girl next door, go to the next door.
- Ikke ook kunstwerk gemaakt.... *trots*- You can`t prove it won`t happen -
- ik zou wel een kip tussen m'n handen willen... waar kan ik ergens photoshoppen?
- jaaaa Hangmat!! Ik wil wel een kip of een kapot ei ofzo?...

- @ zonnestraaltje, heb je een iets grotere foto van je avatar die je hier kunt plempen? wil je een kip of een kuikentje?
MV:zet maar een leuke foto neer van je poezenbeest.It\'s never too late to become what you might have been - Maakt niet uit Hangmat, wat jij makkelijk vind. Mag best iets geks zijn

It\'s never too late to become what you might have been- Thanx! ik ga hem even met de betere foto doen... zoiets leuk genoeg?It\'s never too late to become what you might have been
- oh...wat gaaf!!! Leuk zeg!
- quote:
Oh hardstikke bedankt!!!
Kies jij maar uit of er een foto tussen zit die je kan gebruiken. Als ze niet bruikbaar zijn heb ik ook nog wel andere.

Zonde van die dingen aan de bovenkant, foto nog niet bijgesneden;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven. - Die 1-na-laatste is leuk Mylene
zit een beetje te surfen...kwam deze nog tegen
- Ik heb voor de gelegenheid een mooi paasgeel kleurtje
Sui cuique mores fingunt fortunam
It\'s never too late to become what you might have been
Dat is wat ik zo aan je waardeer, die eeuwige creativiteit van je!quote:
- You can`t prove it won`t happen -