Probleem met muziekbestanden op Wolfgang telefoon

05-09-2014 18:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer muziekbestanden op mijn Wolfgang telefoon te zetten (Aldi) maar het lukt niet. Ik zal zo goed mogelijk uitleggen hoe en wat, ik hoop dat iemand me dan verder kan helpen.



Tot nu toe had ik alleen hardloopbestanden op mijn telefoon staan, van Start to Run, hier geen problemen mee. Staan op de telefoon als 'geluid met MP3-indeling'.

Nu is mijn MP3-speler buiten werking en daarom wil ik muziek op mijn telefoon zetten. Echter dit komt er dan als 'bestandsmap' op en mijn telefoon kan er verder niks mee.



Het zijn in dit geval allemaal muziekbestanden die ik van CD's naar mijn computer heb gekopieerd. Op de computer kan ik ze gewoon afspelen en ook op mijn MP3speler.

Maar op telefoon worden ze dus 'bestandsmap'



Hoe krijg ik nu mijn muziek op mijn telefoon als 'geluid en MP3 indeling'?



Ik weet niet of ik het probleem zo duidelijk geschetst heb. Heb zelf na wat gepruts de oplossing nog niet gevonden.



(Ben zo heel even weg maar vanavond weer terug)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wat is het bestandtype van de bestanden die je probeert te kopieren? Als dat geen *.mp3 is heb je denk ik een converter nodig. Als dat het geval is, post hier het bestandstype en dan kan ik (of iemand anders die het dan leest) waarschijnlijk een link naar een gratis converter geven.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor het meedenken. Ik zie dat de muziekbestanden (die het niet doen) op mijn PC ook staan als bestandsmap.

De hardloopbestanden (die het wel doen) staan daar idd als 'geluid met MP3-indeling.



Dus dat zal idd het probleem zijn.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Dus als iemand me kan helpen met een converter....



Het zijn dus gewoon windows mappen die 'bestandsmap' heten. Op PC en op mijn MP3speler kan ik ze moeiteloos afspelen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
een map kun je meestal openen.. Als je op properties/eigenschappen gaat, wat geven ze dan voor bestandstype? Ik gok dat je niet direct van een cd naar mp3 kunt kopieren. Staat de muziek die je zoekt ook op youtube?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor het late antwoord. Was zaterdag ook met andere dingen bezig en mijn PC is erg traag waardoor forummen niet prettig is.



Het slechte nieuws is dat het nog niet gelukt is, het goede nieuws is dat ik gisteravond het ontbrekende snoertje van de lader van mijn MP3-speler heb gevonden.



Kan mijn telefoon dus verder gebruiken om te bellen en voor het hardlopen, mijn MP3-speler weer voor muziek.



Bedankt voor het meedenken, in ieder geval.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven