Provider Hollandsnieuwe ervaringen gevraagd

16-10-2014 19:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort loopt mijn mobiele abonnement af.

Nu zit ik te denken om over te stappen naar Hollandsnieuwe.

Ik heb wat gegoogled en vind een hoop negatieve ervaringen. Maar over het algemeen schrijven wel de mensen die niet tevreden zijn en de mensen die wel tevreden zijn hoor je niet.

Hebben jullie goede of slechte ervaring met Hollandsnieuwe en dan met name de dekking en de facturen.
Ik ben er positief over. Zit al twee jaar bij ze en net weer nieuwe telefoon in bestelling bij ze staan.
Alle reacties Link kopieren
Zit er nu een half jaar ongeveer. Ben tevreden, dekking is hier prima. Ook vind ik de communicatie prettig, je wordt duidelijk geïnformeerd over incasso, er is een goede app etc.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen negatieve ervaringen met ze. Zit nu 2,5 jaar bij ze ofzoiets en vind het duidelijk en overzichtelijk allemaal.

En fijn dat alles gewoon uit 1 bundel gaat, geen gedoe dat een 088 nummer of telefoontje in het buitenland bovenop je bundel komt enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alleen maar positieve ervaringen.
You know my name, not my story!
Alle reacties Link kopieren
Heel tevreden. Het bereik is prima.

Ik betaal de helft per maand van wat ik eerder bij Vodafone betaalde voor ongeveer net zoveel belminuten/data, en ik weet tenminste waar ik aan toe ben, hoeveel belminuten ik deze maand nog over heb, bijvoorbeeld. (De belminuten-check-service van Vodafone was vaker wel dan niet in storing is mijn ervaring.)



En wanneer mijn belminuten bijna op zijn krijg ik een waarschuwing. (bij vodafone mocht ik meteen de hoofdprijs betalen als ik ongemerkt over mijn belminuten heenging)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Prima. Goede ervaringen en als je buiten je bundel gaat, stopt het. Althans dat hebben wij. Ik weet niet of dat standaard is. In iedere geval geen verrassingsnota's van honderden euro's voor ons.
Hier ook heel tevreden. Alles loopt netjes en het bereik is meer dan prima. Hollands Nieuwe is een dochteronderneming van Vodafone en gebruikt de masten/het netwerk van Vodafone.
Alle reacties Link kopieren
Fozziebear, kun je uit je standaardbundel bellen vanuit het buitenland?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal, ik ben om
Alle reacties Link kopieren
Ik een slechte ervaring met ze. Moeilijk te bereiken en ze hebben een fout gemaakt door te zeggen dat een bepaalde reparatie buiten de garantie viel. Pas weken later kreeg ik een mailtje met sorry; viel toch binnen de garantie, toen had ik al bijna 200 euro gedokt :(
Alle reacties Link kopieren
quote:haantje69 schreef op 16 oktober 2014 @ 20:31:

Fozziebear, kun je uit je standaardbundel bellen vanuit het buitenland?



Ja!



Hier ook heel tevreden, mede om deze reden, want ben veel in t buitenland. Net weer verlengd. Nooit gedoe met onverwachte kosten, en idd, als je nog 3 euro over hebt, krijg je een smsje, dan kan je ervoor kiezen extra geld bij te laden (kan je ook automatisch aanzetten, maar heb ik niet ivm het overzicht) of niet natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ook al ben je om, toch hier ook een tevreden klant.

Althans, mijn zoon is klant.

Ik wilde zijn abonnement verlengen en kreeg het advies nog 2 weken te wachten. Dan zou namelijk een actie van start gaan waardoor het abonnement dat ik wilde 4 euro in de maand goedkoper zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
@heenenweer, dat is wel heel erg netjes van ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven