Social media

16-09-2014 10:40 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik vroeg me af, of het inderdaad zo raar is dat je als jonge vrouw bijna geen social media kanalen hebt? Ik voel de behoefte niet om mezelf online te laten zien aan mensen die ik zelf niet persoonlijk ken, of continu te melden wat ik aan het doen ben, heb er ook geen tijjd voor werk gewoon super hard, maar ik merk steeds meer verbazing over het feit dat ik geen facebook of instagram heb, is dat dan echt zo raar?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat moet je zelf weten. Broer en schoonzus doen er ook niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Nope, ik heb ook geen Facebook, Twitter of Instagram. Lekker rustig :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel, maar eigenlijk alleen om dingen van bijv familie te lezen. Ik plaats zelf nooit iets.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. mensen reageren soms zo vreemd, als je ze verteld geen social media te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen Facebook of Instagram en twitteren doe ik ook niet.



Mensen kijken mij soms ook heel vreemd aan als ik dat zeg geen social media te hebben.

Viva Forum is volgens mij gezelliger
Enjoy the little things in life
nee je bent niet raar, veel mensen die ik ken hebben ook niets van dit alles.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje typisch zou ik het eerlijk gezegd wel vinden, en dan met name facebook en niet zozeer instagram of twitter. Het is toch een makkelijke manier om contact te houden. Als ik van iemand alleen de naam weet kan ik diegene opzoeken op facebook en zo contact leggen, een beetje zoals je vroeger een telefoonboek zou pakken.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, niet vreemd. Ik ken meer mensen die of nooit aan social media gedaan hebben of na een tijd de nut er niet van inzagen en het aan de wilgen hingen. Dus geen zorgen, je bent geen uitstervend ras
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is vreemd. In die zin dat het overgrote merendeel het wel heeft (9 miljoen Facebook gebruikers in NL) en jij daardoor afwijkend bent.
quote:Spijk-er schreef op 16 september 2014 @ 12:10:

Een beetje typisch zou ik het eerlijk gezegd wel vinden, en dan met name facebook en niet zozeer instagram of twitter. Het is toch een makkelijke manier om contact te houden. Contact houden kan toch net zo goed (of zelfs beter) via mail, de telefoon en/of irl? Of is dat heel ouderwets gedacht van me? Ik heb geen social media meer, ik vond het niets toevoegen aan de contacten die ik irl heb. Ik heb nu alleen nog Pinterest, maar dat gebruik ik vooral alleen voor mezelf, om plaatjes en ideeën voor mijn nieuwe huis te verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor niks vreemds aan. Lekker zelf weten. Ik heb alleen fb en erger me er soms aan. Zit er zelfs aan te denken om het te verwijderen. Vriend heeft geen fb, geen twitter, geen wat dan ook. Gewoon geen behoefte aan.



Dat 9 miljoen mensen het wel hebben betekend niet dat jij het ook moet.



9 miljoen?? Echt waar? Unieke gebruikers of ook mensen met dubbele en bedrijfs pagina's? Vind het nogal veel gezien het feit dat de meeste bejaarden het niet hebben en sommigen zelfs geen internet hebben. Heb je een bron?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Veel hé? Ik was ook wel verbaasd.

Google maar op aantal facebook gebruikers in nederland, dan zie je de groei.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Heb ook geen behoefte om ieders leven bij te houden. Als iemand belangrijk is voor me, en omgekeerd, dan horen we elkaars nieuwtjes vanzelf wel. Ik vind dat gedoe ook zo onpersoonlijk.
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen Facebook,Twitter en weet ik veel wat nog meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven