Software/site om te mindmappen

08-08-2014 16:45 10 berichten
Hallo dames!



Ik hoop dat één van jullie me kan helpen. Ik heb op zoek naar een site of software waarmee ik kan mindmappen. Ik wil graag dat het de volgende functies heeft:

- Verschillende typen lijntjes om de tekstwolkjes aan elkaar te verbinden (dunne/dikke of doorgetrokken lijntjes/stippellijntjes)

- De mogelijkheid om het op te slaan als pdf of jpg, zodat ik de mindmap kan invoegen in een Word-bestand.



Ik heb op internet wel het een en ander gevonden maar ik hoor graag ervaringen.



Groetjes,

Penelopeia
O ja, en het liefst ook gratis natuurlijk Of met de mogelijkheid om een maandje gratis te proberen o.i.d., want ik heb het alleen nu nodig.
Alle reacties Link kopieren
https://bubbl.us/m/index.html



Probeer deze eens! Ikzelf vind 'm erg handig.



Als je klaar bent, even een screenshot maken en in Word oid. plakken.



Succes!
Ja die had ik gezien maar ik kon zo gauw niet vinden of je daar ook bijvoorbeeld stippellijntjes of dunne/dikke lijnen kon doen?
Alle reacties Link kopieren
Www.bubble.us



Dit is de pc-versie! Die andere was de mobiele versie, maar die werkt niet (ofzo).
FreeMind. Gratis (freeware) en heel veel opties die je ook gerust links mag laten liggen. Je kunt het ook exporteren naar Word.
Emindmaps is gratis en werkt goed :-) zelf al veel mindmaps mee gemaakt.



http://www.leerhof.be/index.lasso?p=37
Alle reacties Link kopieren
Dikke lijnen kan niet, wel gekleurde tekstvakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mindjet altijd gebruikt. Heel handig en kun je de eerste 30 dagen gratis gebruiken. Te downloaden op www.mindjet .com. Ook handig dat je het offline kunt gebruiken.



Programma is Specifiek bedoeld voor mindmaps, hopelijk heb je er wat aan (ik gebruikte het voor m'n studie als iets heeeeeel veeeeel lijnen en tekstwolkjes had. Dan blijft het overzichtelijker).



Succes!
Bedankt voor de tips! Ik ga er morgen eens goed voor zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven