Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 05 februari 2014 @ 12:32:

OMG, das echt heftig zeg!! Die heeft ze duidelijk niet alle 24 in het kratje.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Herken mezelf niet in de FB types. Ik vind mijn eigen tijdlijn best normaal en leuk



Die film heb ik wel gekeken maar wie interesseert dat verder? Heb hem dus niet geplaatst. Ga ik wel doen maar dan privé.
Alle reacties Link kopieren
zo'n FB-film van jezelf delen: je reinste ijdeltuiterij. Ik doe er niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 05 februari 2014 @ 10:19:

Ik háát facebookberichten met (ongeveer) deze strekking:

Onze bejaarden/chronisch zieken liggen straks in de goot/sterven een langzame dood omdat een stelletje Bulgaren/Polen/Roemenen gesponsord wordt door de hoge heren in Den Haag. Of omdat bankdirecteuren/vertrekkende policiti bonussen krijgen of omdat de directeuren van de Hartstichting en het KWF veel te veel verdienen.



.





Ja van die "talenten" die alles aan elkaar knopen de grenzen zijn vanaf 1 januari open voor Bulgaren en Roemenen en het aantal autodiefstallen stijgt dus 1 + 1 = Bulgaren en Roemenen zijn autodieven er helemaal aan voorbijgaand dat die stijging al ingezet is in 2013 ver voor de grenzen open gingen.



Heel soms zou ik wel eens willen pleiten voor een verplichte IQ test

bij aanschaf van een internetaansluiting.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 05 februari 2014 @ 13:10:

[...]



Heel soms zou ik wel eens willen pleiten voor een verplichte IQ test

bij aanschaf van een internetaansluiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 05 februari 2014 @ 09:20:

https://scontent-b-ams.xx ... 626814651_634288580_n.jpg





Dit pareltje zag ik vandaag voorbijkomen.Maar 7% op Facebook met ballen? Is het zo'n vrouwenbolwerk?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2014 @ 12:06:

Jee, dat is wel heel erg... ik dacht altijd, die PvO is wat zwakbegaafd,, maar onschuldig. Dit stukje laat het anders blijken.Nou, wat een griezel zeg. Je zou er zo een tegelwijsheid op loslaten. Even denken hoor...
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ohoh die PvO blijkt niet zo onschuldig te zijn dan zijn plaatjes doen lijken. Wat een (kindersurprise)ei.
quote:amarna schreef op 05 februari 2014 @ 13:07:

zo'n FB-film van jezelf delen: je reinste ijdeltuiterij. Ik doe er niet aan mee.Heel FB is ijdeltuiterij.
Alle reacties Link kopieren
Die Peter van Opdorp, wát een triest ventje. Het is zo triest dat het eigenlijk lachwekkend is en waar gaat het over? Over FB plaatjes!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 05 februari 2014 @ 09:10:

[...]



De eerste 3 vond ik nog wel leuk. Mijn vriend had het ook gedaan maar dat zaten ook foto's van mij bij. Grappig nog.

Maar die 30 daarna werd me wat te gortig.





[...]



Same here Ik vind het op zich leuk, maar nu iedereen het doet, wil ik liever niet óók, zeg maar. Dus nu zit ik erover te denken er wel één te maken, deze op te slaan en dan van fb te verwijderen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2014 @ 12:51:

Ik moet ineens denken aan een docu die ik eens gezien heb over verzamelaars van kindersuprise-eieren (het speeltje dat erin zit).

Was er een stel die hele stellingen eieren in de supermarkt onderzocht met een magneet omdat de nieuwste themaserie een magneetje erin had. Zo plunderden ze alle wk-eieren weg voor de ogen van teleurgestelde kinderen. Over sneu en onbelangrijk gesproken.Ik ben wel eens op zo'n beurs geweest. Als je een goede, zeldzame hebt, kun je er zo duizenden euro's mee verdienen! Toen ik vertelde dat ik die troep speeltjes van de kinderen altijd weggooide, was dat een soort van vloeken in de kerk



Of het een grapje van ze was, dat ik een echt dure heb weggegooid weet ik nog steeds niet.
Later is nu
Tja. Als reactie op simpele-zielen-glitterplaatjes dingen krijg je dit:

Het idee is om facebook te "vullen" met kunst om het monotone van foto's van kinderen, lunch, sushi en sport te doorbreken. Degene die deze post "liked" krijgt van mij de naam van een kunstenaar en moet dan een kunstwerk van deze kunstenaar in zijn status zetten met daarbij tevens deze tekst.

Eerlijk gezegd vind ik het gewoon weer meer van hetzelfde, vervuiling van je tijdlijn door mensen zonder eigen creativiteit en originaliteit, en met teveel tijd
Oh dat was maanden geleden al, het kunst-doorgeefspel. Ik heb er ook aan meegedaan. Helaas hield het daarna al op. Op zich vond ik het leuk.
Ah dan had ik gewoon niemand in mijn TL die eraan meedeed, behalve nu dan een trage apostel
Alle reacties Link kopieren
Zojuist op fb een kindergezicht vol met snot, echt van die draden, uitgesmeerd over het hele gezicht en daarboven de tekst'Pietje is verkouden'.



Ik opende fb en het was het eerste wat ik zag. GADVER!!! Ik vind snot van mijn eigen kinderen al goor, laat staan snot van een ander!
hoe sla je dat facebook filmpje op dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 05 februari 2014 @ 15:00:

[...]





Heel FB is ijdeltuiterij.Veel zelfverheerlijking, bij vrijgezellen reclame voor jezelf maken, foto's "kijk mij eens leuk zijn" en bij ouders: "kijk ons eens leuke ouders zijn"



Ik logde net in na een paar dagen om tot de conclusie te komen dat ik weer NIETS gemist hebt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Heel hard roepen dat je niet aan FB doet vind ik ook ijdel.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Natuurlijk is fb om jezelf te laten zien, so what. Als ik post dat ik een ingewikkeld gerecht gemaakt heb, is dat ook om een beetje te showen dat ik zo lekker culinair bezig ben. Nou en, mensen probeerden voor fb ook al anderen af te troeven met de leukste feestjes, de kinderen die weer de eerste prijs met tennis hebben gewonnen etc. Nu is het alleen wat zichtbaarder.
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die jarig is en dat dan ook zelf er op zet,zoals: vandaag al weer 35 jaar,35 jaar geleden zag ik het levenslicht....blehhh

hoezo felicitaties uitlokken..heb bewust niet gefeliciteerd..
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie ook zoiets stoms voorbij komen.



Er is een stel wat blijkbaar uit elkaar is want hij heeft iets stoms gedaan. Wat voor stoms dat weten we niet. Ik lees elke keer teksten als ik ben onvolledig en ik heb fouten gemaakt, ik moet het goed maken blabla en nadenken over m'n stomme dingen. En dan liedjes uploaden en zij reageert daar dan op met mis jou ook en hij zegt dan weer slijmerige dingen terug als in ' ik ga aan mezelf werken en dat doe ik voor ons'



Kots
.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond van de week voor iemand bij de kassa die constant aan het verkondigen was dat ze gister jarig was geweest, vond ik ook zo gek.. Misschien was ze niet helemaal in orde



Soort Facebook in real life!



Geheel off-topic maar ja..
Maar... Toch... Je hóéft toch ook niets met die mensen? Je hebt haar/hem ooit tot 'vriend' gemaakt? Ik begrijp dát dan weer niet zo goed.

Als je niet zit te wachten op een 'face', waarom dan elke keer weer daar wat mee 'moeten'?! Weg ermee, klaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2014 @ 22:44:

Natuurlijk is fb om jezelf te laten zien, so what. Als ik post dat ik een ingewikkeld gerecht gemaakt heb, is dat ook om een beetje te showen dat ik zo lekker culinair bezig ben. Nou en, mensen probeerden voor fb ook al anderen af te troeven met de leukste feestjes, de kinderen die weer de eerste prijs met tennis hebben gewonnen etc. Nu is het alleen wat zichtbaarder.



Kan, zoals ik al schreef heb ik hem voornamelijk voor mijn hobby en contacten met mensen met wie ik informatie deel.



Er staat op mijn FB geen foto van mezelf en geen privé foto's



Maar goed ieder zijn ding, ik heb nooit de behoefte te laten zien wat ik heb, kan of hoe mijn kinderen er uit zien.

Als ik het hobby matig niet nodig had denk ik niet dat ik FB zou hebben
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven