Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
quote:flame80 schreef op 05 februari 2014 @ 22:47:

Hier iemand die jarig is en dat dan ook zelf er op zet,zoals: vandaag al weer 35 jaar,35 jaar geleden zag ik het levenslicht....blehhh

hoezo felicitaties uitlokken..heb bewust niet gefeliciteerd..Dat vind ik dan even kinderachtig.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2014 @ 22:44:

Natuurlijk is fb om jezelf te laten zien, so what. Als ik post dat ik een ingewikkeld gerecht gemaakt heb, is dat ook om een beetje te showen dat ik zo lekker culinair bezig ben. Nou en, mensen probeerden voor fb ook al anderen af te troeven met de leukste feestjes, de kinderen die weer de eerste prijs met tennis hebben gewonnen etc. Nu is het alleen wat zichtbaarder.Vind ik ook, het zijn gewoon kletspraatjes met mensen die er nu niet bij zijn. Dus of ik nou aan een collega op het werk het over mijn nieuwe schoenen heb, of met een achternicht op Facebook, ik vind het een niet gekker dan het ander. Hoewel het me denk ik niet zo om af troeven gaat, soms is het toch ook leuk om iets leuks te delen? Ik vind de dingen die ik leuk vind voor een ander - zoals een ingewikkeld gerecht gemaakt hebben - dan ook echt leuk voor hem of haar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 05 februari 2014 @ 22:51:

Oh ik zie ook zoiets stoms voorbij komen.



Er is een stel wat blijkbaar uit elkaar is want hij heeft iets stoms gedaan. Wat voor stoms dat weten we niet. Ik lees elke keer teksten als ik ben onvolledig en ik heb fouten gemaakt, ik moet het goed maken blabla en nadenken over m'n stomme dingen. En dan liedjes uploaden en zij reageert daar dan op met mis jou ook en hij zegt dan weer slijmerige dingen terug als in ' ik ga aan mezelf werken en dat doe ik voor ons'



KotsOeh, dat soort dingen trek ik dan weer slecht op Facebook. Ga even lekker je ruzies buiten beeld uitvechten.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst een pb, maar ook zo frustrerend.

Ik had zo'n vriendin die je om wat voor reden je afstootte en ruzie bego te maken. Na de 3e keer had ik zoiets van: joh mens zoek het lekker uit. Ze had mij van fb afgegooid en dan krijg je weer zo'n bericht...." Wat is de reden dat wij geen contact meer hebben?" Tel tot tien, tel tot tien. *blok* en tot nooit. Grr.
....facebook hoeft écht geen her-beleving van je schoolplein te zijn hoor....
Alle reacties Link kopieren
Ik was lid van een besloten FB groep. De beheerder was een meisje wat ik niet kende. Zij trok heel erg de aandacht van "waarom plaatst niemand iets?" of "nu is deze groep 3 uur actief en nóg heeft niemand een bericht geplaatst"



Van de week had ze er een heel vreemd bericht op geplaatst. Iets van dat ze wel in de gaten had dat mensen haar via die FB groep in de gaten hielden en dat ze er helemaal klaar mee was! Dat bericht is naderhand verwijderd. Dag erna plaatst mevrouw een bericht met dat "er heel veel berichten verdwenen zijn. Gek hoor, hoe kan dat nou??".



Dus ik reageerde dat haar vreemde bericht van gisteren er wellicht iets mee te maken had? En anderen: JIJ bent toch de beheerder? Vervolgens wordt de hele FB groep opgedoekt. Hoezo, ik kan niet tegen kritiek?
Alle reacties Link kopieren
Oooops!



http://www.actueelnieuwsn ... hp?p=artikel&id=100013337





En dit zie ik voorbij komen op mijn fb, gelukkig heb ik er mij niet schuldig aan gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaan ze op het moment los over politieke kwesties. En sommige mensen pakken dat niet heel erg subtiel aan..:-d maar het is zo grappig!!!



Ik snap hun punt wel hoor; daar niet van. Maar heel soms; kan je beter je mond houden en de mensen die het doen kunnen dat niet.. Resultaat; enorm heftige discussies openbaar op fb.
Moest wel lachen gisteren. Heb een kennis op Facebook die alles l, maar dan ook echt alles van haar kinderen (haar wonrdertjes) op Facebook pleurt. Daarnaast vaak hele irritante posts als in: zo verdrietig... Zodat iedreen dan gaat vragen wat er is. Dat zegt ze dan niet op Facebook maar geeft aan wel een whatsapp te sturen. Naja goed, aandacht trekkerij dus op Facebook. Maar nu circuleren al die filmpjes bij iedereen. Blijkbaar kan ze het niet hebben dat ook anderen een keer iets over hun leven delen, dus ze liked nu een pagina "f#ck die Facebook filmpjes" en (haar woorden) "doet niet mee aan die stomme hype".
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 05 februari 2014 @ 16:28:

Tja. Als reactie op simpele-zielen-glitterplaatjes dingen krijg je dit:

Het idee is om facebook te "vullen" met kunst om het monotone van foto's van kinderen, lunch, sushi en sport te doorbreken. Degene die deze post "liked" krijgt van mij de naam van een kunstenaar en moet dan een kunstwerk van deze kunstenaar in zijn status zetten met daarbij tevens deze tekst.

Eerlijk gezegd vind ik het gewoon weer meer van hetzelfde, vervuiling van je tijdlijn door mensen zonder eigen creativiteit en originaliteit, en met teveel tijd



Ik heb dit dus wel gedaan. Niet eerder, hoewel ik het vaker voorbij zag komen. Ik vind kunst leuk en vond het ook leuk om dit wat meer onder de aandacht te brengen. Zo heb ik gelukkig meer vrienden. En een paar likes kwamen uit onverwachte hoek.



En één persoon had zeer genoten van de kunstenaar, die ik haar toebedeelde.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
https://scontent-b-ams.xx ... 73615516_1002855581_n.jpg



Alle reacties Link kopieren
Oorlog tussen FB tuig. Hahaha



Nog meer info.
quote:boebezoebe schreef op 05 februari 2014 @ 23:29:

[...]





Vind ik ook, het zijn gewoon kletspraatjes met mensen die er nu niet bij zijn. Dus of ik nou aan een collega op het werk het over mijn nieuwe schoenen heb, of met een achternicht op Facebook, ik vind het een niet gekker dan het ander. Hoewel het me denk ik niet zo om af troeven gaat, soms is het toch ook leuk om iets leuks te delen? Ik vind de dingen die ik leuk vind voor een ander - zoals een ingewikkeld gerecht gemaakt hebben - dan ook echt leuk voor hem of haar.

precies, het is gewoon geklets in de ruimte. De foto's dat ik met de kinderen kerstkoekjes bak zal de een afdoen als 'moet ze weer zonodig laten zien dat ze oh zo'n goede moeder is', maar oma vindt het gewoon enig. Je maakt het toch nooit iedereen naar de zin

Hoewel ik graag erover mag klagen, vind ik weinig echt irritant op fb, behalve als het teveel van hetzelfde wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 06 februari 2014 @ 11:14:

Oorlog tussen FB tuig. Hahaha



Nog meer info.

En dan 30 likes en 35 berichten waarvan het merendeel nog even fijn doormoppert op de praktijken van die van Opdorp. Medeleven is ver te zoeken in ieder geval. Het waarheidsgehalte van de mededeling dat 'm iets ergs is overkomen valt ook nog te betwijfelen.
Echt, waar mensen zich al druk om kunnen maken he?
Alle reacties Link kopieren
http://forum.fok.nl/templ ... 24452633_1518239123_o.jpg



"Plubiceer"
Alle reacties Link kopieren
http://forum.fok.nl/templ ... 0.tinypic.com/21opuv5.jpg
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook niet snap, mensen die op facebook zetten hoeveel kilometer ze hardgelopen hebben. En dan mensen die daarop standaard reageren met "goed bezig" en "ga zo door" etc. Elke keer hetzelfde!



Ook heb ik een kennisje die steeds berichtjes post hoe lief haar vriend is en hoeveel ze van hem houdt. Maar hij reageert daar nooit op



En ik heb een oud-klasgenoot op FB, heb haar al 30 jaar niet gezien maar ook zij post steeds zinnen als "nu moet ik even diep zuchten" en "soms valt het leven niet mee". En dan gaan mensen natuurlijk reageren met "wat is er dan?"



Heb er wel eens over gedacht FB op te zeggen maar tegelijk is het ook veel te leuk om je af en toe te ergeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chartreuse schreef op 06 februari 2014 @ 23:48:

[...]



[afbeelding]

En dan 30 likes en 35 berichten waarvan het merendeel nog even fijn doormoppert op de praktijken van die van Opdorp. Medeleven is ver te zoeken in ieder geval. Het waarheidsgehalte van de mededeling dat 'm iets ergs is overkomen valt ook nog te betwijfelen.Huh?! Is die dood gevonden of zo? Te zot voor woorden dit.
Ik zet ook op FB hoeveel kilometer ik heb hardgelopen. Ik ben daar trots op. En ik vind het leuk als mensen daar welgemeend, telkens weer, hun complimenten op geven. Dat hoeft niet, ik doe het er niet om, maar ik vind het een enorme stimulans om door te gaan. Het is mijn FB dus ik mag dat
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:10:

Ik zet ook op FB hoeveel kilometer ik heb hardgelopen. Ik ben daar trots op. En ik vind het leuk als mensen daar welgemeend, telkens weer, hun complimenten op geven. Dat hoeft niet, ik doe het er niet om, maar ik vind het een enorme stimulans om door te gaan. Het is mijn FB dus ik mag dat Precies, hebben we toch niet voor niets! Hahha
Nou en of. En als het ze niet bevalt dan ontvrienden ze me maar. Het is gewoon de kift
Nou en of. En als het ze niet bevalt dan ontvrienden ze me maar. Het is gewoon de kift
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:14:

Nou en of. En als het ze niet bevalt dan ontvrienden ze me maar. Het is gewoon de kift



Ik zal je niet ontvrienden hoor , ik check in iedere keer als ik naar de fitness gaat en geeft een update als ik door Het regent oid niet mijn gewenste afstanden heb kunnen rennen. Help me om vooruit te gaan.



Ik geef echt niet zo veel om aan wat anderen denken over mijn FB gebruikt of whatever.
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 07-02-2014 12:21
Reden: Het moest zijn.
% gewijzigd
Zijn wij FB vrienden dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven