Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahahha. Weet ik niet!! Hahahahahahahh
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:10:

Ik zet ook op FB hoeveel kilometer ik heb hardgelopen. Ik ben daar trots op. En ik vind het leuk als mensen daar welgemeend, telkens weer, hun complimenten op geven. Dat hoeft niet, ik doe het er niet om, maar ik vind het een enorme stimulans om door te gaan. Het is mijn FB dus ik mag dat Maar als iemand 4,1 kilometer heeft gefietst (een gezond, sportief iemand heb ik het dan over) vind ik dat niet heel indrukwekkend. Of zit er een app op FB die dat automatisch registreert of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanseveria13 schreef op 07 februari 2014 @ 12:41:

[...]



Maar als iemand 4,1 kilometer heeft gefietst (een gezond, sportief iemand heb ik het dan over) vind ik dat niet heel indrukwekkend. Of zit er een app op FB die dat automatisch registreert of zoiets?Yep, tis een app voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 07 februari 2014 @ 12:20:

[...]

Ik geef echt niet zo veel om aan wat anderen denken over mijn FB gebruikt of whatever.Daar gaat dit topic toch juist over? Over wat je opvalt op FB. Trek het je niet zo persoonlijk aan joh.
quote:Sanseveria13 schreef op 07 februari 2014 @ 12:41:

[...]



Maar als iemand 4,1 kilometer heeft gefietst (een gezond, sportief iemand heb ik het dan over) vind ik dat niet heel indrukwekkend. Of zit er een app op FB die dat automatisch registreert of zoiets?

Ik geloof dat je via runkeeper een automatische update nar FB kunt zetten.

Ik moet zeggen dat ik woensdag en vandaag wel heel trots was op mezelf na 3 en 5 km hardlopen na mijn voet gekneusd te hebben 4 weken geleden. Normaal zou ik er ook niet trots op zijn en post ik alleen loopjes boven de 10 km of onder barre omstandigheden. Zo ben ik dan ook wel weer

Elk jaar loop ik een paar halve marathons en daar steek ik graag de couchpatatoes de ogen mee uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanseveria13 schreef op 07 februari 2014 @ 12:45:

[...]



Daar gaat dit topic toch juist over? Over wat je opvalt op FB. Trek het je niet zo persoonlijk aan joh.



Nee, nee, doe ik ook niet, juist niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna alles wat ik zie langs mijn FB komen prima vind. Behalve mishandel dieren of oude Hoax. Deze (die?) mensen gaan zonder pardon van mijn FB af. Mensen delen en delen zonder na te denken.



Voor de rest vind ik alles prima.
Precies, en die berichten met strekking als; 'als je geeft om mensen met kanker dan deel je dit bericht. Ik weet zeker dat minder dan 5% van mijn vrienden dit bericht deelt'

Lekker hoge dunk heb je dan van je vrienden denk ik dan als eerste, en als tweede; wat heeft de kankerpatiënt eraan als jij een keer klikt? Hij of zij heeft er meer aan als je eens langs gaat om de was te vouwen of de hond uit te laten of gewoon eens te komen luisteren.
Maar ik heb dus een vegan in mijn vriendengroepje, en die is echt heel erg die hard aan het promoten. Heel lief en schattig, maar ik klik 9 van de 10 berichten linea recta naar de prullenbak. Ze bezorgt mij als overtuigd vegetarier zelfs een kutgevoel. Kun je nagaan als je wel dieren eet....
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:58:

Precies, en die berichten met strekking als; 'als je geeft om mensen met kanker dan deel je dit bericht. Ik weet zeker dat minder dan 5% van mijn vrienden dit bericht deelt'

Lekker hoge dunk heb je dan van je vrienden denk ik dan als eerste, en als tweede; wat heeft de kankerpatiënt eraan als jij een keer klikt? Hij of zij heeft er meer aan als je eens langs gaat om de was te vouwen of de hond uit te laten of gewoon eens te komen luisteren.Echt, niet normaal dit, vraag ik me ook af wat die zelfde mensen echt wel doen voor een zieke mens (met welke ziekte dan ook).
Ik hoop dat er dan minimaal een glitterplaatje vanaf kan
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:49:

[...]

Elk jaar loop ik een paar halve marathons en daar steek ik graag de couchpatatoes de ogen mee uit

Oh maar DAT begrijp ik heel goed. Ik vind het juist leuk als ik foto's zie van mensen bij de finish van een of andere hardloopwedstrijd.

Maar elke keer die loopjes of fietstochtjes van een paar km, ik zet het er toch ook niet op elke keer als ik naar de sportschool ben geweest?

Maar eigenlijk gaat het me niet eens om die berichtjes zelf maar meer om de standaardreacties die elke keer volgen. "Wat ben je toch geweldig". Soms denk ik dat mensen het daarom doen. Net als bij kreten zoals "wat is het leven zwaar".

Dat wou ik alleen even kwijt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook iemand die héél gezond zou willen eten en deel alles wat ze tegenkomt over eten, merendeel van die linken zijn absoluut niet waar, misleiden (omdat niet od de waarheid zijn gebaseerd) of van voor de tweede wereld oorlog.



Over feesten met te veel alcohol op iedere dag vindt zij dan niet erg. Ik begrijp niets van.
Sja, soms heb je een hart onder de riem nodig, en soms een oppepper of compliment. Als je dat thuis niet (meer) krijgt dan maar via FB. Denk je dat mijn man nog onder de indruk is als ik thuis kom van 10 km door de regen? Voor de vorm vraagt ie nog wel of t lekker ging, maar hij ziet me zo elke week wel vier keer gaan. Kan me wel voorstellen dus dat je dat doet met dat doel. Zeker als je geen liefje hebt thuis of weinig vrienden. Ik vind het ook prettig als mensen onder de indruk zijn van mijn prestaties. Ik kan verder niet zoveel dus hier moet ik t van hebben hahaha
Hier ook tegenstrijdigheden maar daar zeg ik dan maar liever niets van, ze doet zo dr best en wie ben ik dan om er iets van te zeggen? De intenties zijn goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 13:09:

Hier ook tegenstrijdigheden maar daar zeg ik dan maar liever niets van, ze doet zo dr best en wie ben ik dan om er iets van te zeggen? De intenties zijn goed.Doe ik ook niet hoor, maar ik denk het wel. Hahahha
Huizen op funda en dan een linkje op FB zetten. Heel erg. Of je spul op MP zetten en dan een kopietje en een linkje naar de zooi op FB. Nog erger.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 13:07:

Sja, soms heb je een hart onder de riem nodig, en soms een oppepper of compliment. Als je dat thuis niet (meer) krijgt dan maar via FB. Denk je dat mijn man nog onder de indruk is als ik thuis kom van 10 km door de regen? Voor de vorm vraagt ie nog wel of t lekker ging, maar hij ziet me zo elke week wel vier keer gaan. Kan me wel voorstellen dus dat je dat doet met dat doel. Zeker als je geen liefje hebt thuis of weinig vrienden. Ik vind het ook prettig als mensen onder de indruk zijn van mijn prestaties. Ik kan verder niet zoveel dus hier moet ik t van hebben hahahaZo denk ik ook hierover. Als mijn motivatie weg is, zoek ik het op op FB. Bij mij werk goed, dus waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 13:10:

Huizen op funda en dan een linkje op FB zetten. Heel erg. Of je spul op MP zetten en dan een kopietje en een linkje naar de zooi op FB. Nog erger.Ik vind dit niet erg, Ik help ze zelf, als het over goede vrienden gaat, en deel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:49:

[...]



Ik geloof dat je via runkeeper een automatische update nar FB kunt zetten.

Ik moet zeggen dat ik woensdag en vandaag wel heel trots was op mezelf na 3 en 5 km hardlopen na mijn voet gekneusd te hebben 4 weken geleden. Normaal zou ik er ook niet trots op zijn en post ik alleen loopjes boven de 10 km of onder barre omstandigheden. Zo ben ik dan ook wel weer

Elk jaar loop ik een paar halve marathons en daar steek ik graag de couchpatatoes de ogen mee uit





Ik wilde je net toe gaan voegen om je te supporten, maar nu toch maar niet dan..



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 12:59:

Maar ik heb dus een vegan in mijn vriendengroepje, en die is echt heel erg die hard aan het promoten. Heel lief en schattig, maar ik klik 9 van de 10 berichten linea recta naar de prullenbak. Ze bezorgt mij als overtuigd vegetarier zelfs een kutgevoel. Kun je nagaan als je wel dieren eet....Hier net zo
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2014 @ 13:16:

[...]





Ik wilde je net toe gaan voegen om je te supporten, maar nu toch maar niet dan..



Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 13:18:

[...]







Je hoeft alleen nog maar toe te voegen en ik juich je toe vanaf de bank!



Mocht je van mij meldingen krijgen dat ik 3 km gelopen heb (wandelend of joggend) juich je dan terug? Dat is namelijk voor mij een hele prestatie
Later is nu
Ik ben nog steeds op zoek naar een app die bijhoudt hoe lang ik op de bank heb gezeten en hoeveel calorieën ik daarmee niet verbrand heb. Een couchpotatoe-app. En dan ook 4x per week op FB plaatsen.



Zoals met alles in het leven: doe het met mate. Dus deel ook met mate.
quote:Sanseveria13 schreef op 07 februari 2014 @ 11:54:Ook heb ik een kennisje die steeds berichtjes post hoe lief haar vriend is en hoeveel ze van hem houdt. Maar hij reageert daar nooit op



Ik doe geloof ik iets gelijkaardigs: als hij iets ongevraagd lief of bijzonder voor me doet (bergen chocolade aanslepen als ik aan het PMS'en ben, mijn voeten masseren of zo) dan pleur ik dat ook rustig op fb.

Ik ben nl. na al die jaren nog regelmatig ontroerd en verwonderd dat zo'n lief mens als hij bij mij is.



Hij reageert daar ook niet op, omdat hij het allemaal doodnormaal vindt om dat te doen.



Maar ik vind het gewoon leuk om te delen dat ik zo blij met 'm ben



O ja en ik bewonder ook mensen die 3km. lopen - vrijwillig.

Dus geen probleem als zij dat willen delen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook irriteren aan bepaalde berichten maar tegelijkertijd begrijp ik het ook wel.



Moeders die alleen maar over hun kroost posten; logisch. Hun leven bestaat op dit moment nou eenmaal uit kids kids kids kids....

Verliefden die euforisch over elkaar zijn... allemaal te begrijpen



Maar volwassen mensen die elke ochtend neerknallen hoe de nacht is geweest; niet geslapen, zwaar geslapen, half geslapen... moe wakker geworden of fit! Of de hele dag neerpennen wat ze aan het doen zijn. Pfffffffffffffff Het interesseert me helemaal niks! Ik heb af en toe zin om er een sneer onder te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven