Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
Alle reacties Link kopieren
quote:bubblesdevere schreef op 07 februari 2014 @ 13:32:

[...]





O ja en ik bewonder ook mensen die 3km. lopen - vrijwillig.

Dus geen probleem als zij dat willen delen
Later is nu
quote:Bergje65 schreef op 07 februari 2014 @ 13:45:

Ik kan me ook irriteren aan bepaalde berichten maar tegelijkertijd begrijp ik het ook wel.



Moeders die alleen maar over hun kroost posten; logisch. Hun leven bestaat op dit moment nou eenmaal uit kids kids kids kids....

Verliefden die euforisch over elkaar zijn... allemaal te begrijpen



Maar volwassen mensen die elke ochtend neerknallen hoe de nacht is geweest; niet geslapen, zwaar geslapen, half geslapen... moe wakker geworden of fit! Of de hele dag neerpennen wat ze aan het doen zijn. Pfffffffffffffff Het interesseert me helemaal niks! Ik heb af en toe zin om er een sneer onder te zetten.







Of elke morgen: Goedemorgen, daar gaan we weer

En dan elke avond: Slaap lekker, welterusten

Dan bedoel ik ook elke dag.... Dat je bijna van de leg raakt, als ze het een keertje niet doet.
De huisvrouw na elke huishoudelijke taak:



Zo, de afwas is gedaan, nu tijd voor koffie.

Boodschappen gedaan, eerst tijd voor een wijntje.

Gekookt, nu voetjes omhoog.



Ik snap dat ze 'moe' is op het einde van de dag, van al die wijntjes en koffie en relaxen zou ik ook onnozel worden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje die schreef 'oh yes! Eindelijk...ben zo blij'. Dus een stuk of 20 reacties eronder met 'wat is er dan?' En 'vertel'. Nog altijd heeft ze niet gerageerd...zo irritant! Dus ik schreef eronder 'meid, ik ben zo blij voor je! Het is gegund....van harte'......met echt geen flauw idee wat er aan de hand is. Krijg ik 2 tellen later een persoonlijk bericht met 'hoe weet je dat ik zwanger ben?'.....



Ik wist het niet....nu dus wel. Muts!
Ik heb recent een babyborrel aangekondigd, een hoop felicitaties dus met mijn '"zwangerschap".

Ging dus over mijn nieuwe kat, ik geloof dat niet iedereen de ironie snapte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook iemand die elke dag post hoe ze sliep, wat ze eet en dergelijke, maar zij is alleenstaande moeder. Ik denk dat het dan wel lekker is om zoiets te delen. Ze vindt het in elk geval leuk om te delen en ik vind het niet erg om te lezen
Later is nu
De mensen doe continu alles delen op FB zouden moeten gaan forummen
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilou schreef op 07 februari 2014 @ 13:54:

[...]









Of elke morgen: Goedemorgen, daar gaan we weer

En dan elke avond: Slaap lekker, welterusten

Dan bedoel ik ook elke dag.... Dat je bijna van de leg raakt, als ze het een keertje niet doet.Mn handen jeuken om eens een rake opmerking te plaatsen. Maar wat?
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2014 @ 13:24:

[...]





Je hoeft alleen nog maar toe te voegen en ik juich je toe vanaf de bank!



Mocht je van mij meldingen krijgen dat ik 3 km gelopen heb (wandelend of joggend) juich je dan terug? Dat is namelijk voor mij een hele prestatie Als ik je toe zou voegen dan zou ik je zeker toejuichen!
quote:zoishet schreef op 07 februari 2014 @ 13:30:

Ik ben nog steeds op zoek naar een app die bijhoudt hoe lang ik op de bank heb gezeten en hoeveel calorieën ik daarmee niet verbrand heb. Een couchpotatoe-app. En dan ook 4x per week op FB plaatsen.



Zoals met alles in het leven: doe het met mate. Dus deel ook met mate.Of lees met mate. Ik ga een ander me toch niet laten vertellen wat ik wel en niet op mijn FB kan plaatsen zeg. Kom.
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 15:09:

[...]



Of lees met mate. Ik ga een ander me toch niet laten vertellen wat ik wel en niet op mijn FB kan plaatsen zeg. Kom.



Joh, neem het allemaal niet zo serieus. Nog zo'n dingetje bij FB, mensen nemen het allemaal zo serieus.

En waar moet ik komen? Hebben ze daar geen FB??
Ik neem het zo serieus als ik het nemen wil. En als iemand zich ergert of merkt dat ie op zijn handen moet gaan zitten bij mijn berichten dan ontvolgt ie toch lekker? Ik snap dat ergeren niet zo.
quote:zoishet schreef op 07 februari 2014 @ 15:11:

[...]





Joh, neem het allemaal niet zo serieus. Nog zo'n dingetje bij FB, mensen nemen het allemaal zo serieus.

En waar moet ik komen? Hebben ze daar geen FB?? Nee blijf jij maar lekker weg. Je zou je kapot ergeren
En waar erger ik mij dan zo aan volgens jou?

Ik moet met mate lezen, misschien moet jij eens leren lezen.
Nou nou, over serieus gesproken. Het was bedoeld als een grapje hoor. Kijk maar naar de smiley. Lighten up!
19 posts in 24 uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 07 februari 2014 @ 14:11:

De mensen doe continu alles delen op FB zouden moeten gaan forummen Wat is er mis met én én
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 15:08:

[...]



Als ik je toe zou voegen dan zou ik je zeker toejuichen!



Je hoeft alleen maar te accepteren hoor



(mag.. hoeft niet.. )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 07 februari 2014 @ 13:07:

Sja, soms heb je een hart onder de riem nodig, en soms een oppepper of compliment. Als je dat thuis niet (meer) krijgt dan maar via FB. Denk je dat mijn man nog onder de indruk is als ik thuis kom van 10 km door de regen? Voor de vorm vraagt ie nog wel of t lekker ging, maar hij ziet me zo elke week wel vier keer gaan. Kan me wel voorstellen dus dat je dat doet met dat doel. Zeker als je geen liefje hebt thuis of weinig vrienden. Ik vind het ook prettig als mensen onder de indruk zijn van mijn prestaties. Ik kan verder niet zoveel dus hier moet ik t van hebben hahahaMaar lieverd, die genoegdoening haal je toch uit jezelf? Je sport toch voor jezelf? Je hebt toch geen anderen nodig om je te prijzen? Je prijst gewoon jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 07 februari 2014 @ 13:30:

Ik ben nog steeds op zoek naar een app die bijhoudt hoe lang ik op de bank heb gezeten en hoeveel calorieën ik daarmee niet verbrand heb. Een couchpotatoe-app. En dan ook 4x per week op FB plaatsen.

Die app wil ik wel!
Niets menselijks is me vreemd. Ik sport voor mezelf en ik vind het ook leuk om complimenten te krijgen. Zo ben ik
Wat ik irritant vind, is dat mensen via facebook clubjes maken en je daar ongevraagd in stoppen. Ik hoef niet bij clubjes die me niet interesseren. Kom je net terug van vakantie, heeft iemand je bij een clubje (ik weet even de naam niet meer) levenslessen ofzo gekwakt. Een hele community vol met van die achterlijke tegeltjeswijsheden! Moet je jezelf ervoor afmelden, wil je niet volgespamd worden met meldingen met tegeltjeswijsheden. Nee, facebook boeit me steeds minder, vakantiekiekjes zijn leuk, maar updates met kijk mij eens, vandaag begin ik met paardrijden, morgen ga ik wandelen oh, wat ben ik goed bezig... Vandaag een selfie met de buuf tijdens koffie, morgen een selfie met dochter, een selfie met de hond, iedere beweging van de dribbelende peuter etc. etc. Kaartjes van restaurants waar je hebt ingecheckt...
Oh ja ik vergeet de update... XXX heeft je ingehaald bij Candy Crush!
Verliefde pubers:



Zij:

Since I met you, my life changed.

I saw you and you laughed at me and I smiled back.

I knew it was you

my true love kleinerdandrie

all the moments we have had in those three weeks are the best in my whole life.

I want to be your girl forever.

I need you by my side.

because without you I do not make it.

nobody cares much about me but you do.



pooh i love you so much



xxx your girl xxx



Hij:

Omg lieve sgat ! Kzie je zo graag en da ga altyd zo blijven ! Je bent et beste wa me in lange tijd is overkomen ! Khou zielsveel van jou en voor jou is er niets wa ik nie zou doen! I love you forever! Xxxxxxxxxxxx



Ik vind het ergens wel 'sgattig' maar ook wel 'braak'
Alle reacties Link kopieren
quote:thula schreef op 07 februari 2014 @ 13:57:

Ik heb er eentje die schreef 'oh yes! Eindelijk...ben zo blij'. Dus een stuk of 20 reacties eronder met 'wat is er dan?' En 'vertel'. Nog altijd heeft ze niet gerageerd...zo irritant! Dus ik schreef eronder 'meid, ik ben zo blij voor je! Het is gegund....van harte'......met echt geen flauw idee wat er aan de hand is. Krijg ik 2 tellen later een persoonlijk bericht met 'hoe weet je dat ik zwanger ben?'.....



Ik wist het niet....nu dus wel. Muts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven