Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer eentje

Me so happie



En dan vraagt iedereen wat dan,en zegt ze, zeg ik lekker nie.

Ik heb niet gereageerd mijn god hoe oud ben je, ze is 37 en moeder van 3 kinderen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Hier is het net andersom.

"Voel me zo verdrietig"

"Het leven is kut"

"Wat een rotdag"

"Waar verdien ik dit toch aan "



Ik word er gek van!



(En ik moet me steeds inhouden omdat het mijn jonger nichtje is )
Gezien bij iemand:



Tsja wat moet ik hier nu mee ?

Iedereen vragen waar moet je wat mee ?

Ja dat ga ik natuurlijk niet op Facebook zetten.

quote:dolfje schreef op 22 september 2014 @ 13:21:

Dat zou ik maar doen Moringa want nu blijkt dat jij en je vrienden geen humor hebben



mijn vrienden ook niet....
Ook ik ben radijsloos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee wortels op mijn tijdlijn. Ze zijn trouwens met elkaar getrouwd. Humorvol stel dus..
Beter een half motto....
Worden jullie ook van alle kanten uitgenodigd voor een evenement waarbij je gratis vreten krijgt van de Mac?



Ik heb Mc Donalds nederland ff getipt en ook al was het voor mij overduidelijk: het is officieel bevestigd aan me door Mc Donalds Nederland dat het nep is.
https://www.facebook.com/pages/McDonald ... 20?fref=ts



Deze dus
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 21 september 2014 @ 11:43:

Die radijzen komen mijn neus uit dus heb ik een iets aangepaste sarcastische versie geplaatst:



Soms .... als ik me verveel (ja ik ben gewoon vervelend dat zal het zijn) dan verkleed ik me als Tyrannosaurus rex en probeer ik mij op te drukken terwijl ik ondertussen kauwgom eet en Kabouter Wesley kijk op Youtube. In mijn onderbroek. Wat een hele kluif is met die korte voorpootjes. Meestal doe ik het in het donker want voor je het weet staat het op Youtube en is dát me toch effe een partij voor schut!! Iemand nog trek in een radijsje toevallig? Hij gilde wel een beetje toen ik hem uit de tuin trok. Flink uit de kluiten gewassen exemplaar. Heel even dacht ik dat het een mens was echt joh ik zweer je. Maar dat kan helemaal niet hihi domme ikkie.
Alle reacties Link kopieren
GrumpyCat1983.. ik leen je tekst over als reactie op het achterlijke radijsje ding

ja op fb!
Yeeey!!!! Straks gaat ie viral!!! wooohaaaw!!!
Grump: PBtje
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Grumpy
Alle reacties Link kopieren
Ook zoiets, een kennisje van mij.....ook zwanger. Zij post werkelijk elke scheet die haar dwars zit, erger mij kapot.



Bijv.

Druk dagje vandaag, verven vd babykamer.....lastig hoor met een dikke buik. Vanmiddag naar het ziekenhuis.



Zo dat iedereen gaat vragen: ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik? Dan kan zij in geuren en kleuren vertellen dat ze last heeft van haar bekken en dat haar suikers misschien wwl wat hoog zijn. En dat iedereen dan zegt, doe je wel rustig aan, denk aan jezelf en de baby he.



Aandachttrekkerij!!! Ze loopt nl wel uren in de stad te shoppen en dan hoor je haar niet over pijn. Kan er min over als mensen hun hele hebben en houwen op fb klappen. Ik weet dat ze dit ook vooral doet om haar werkgever te misleiden. Ze heeft nl niet meer zo.n zin om te werken. Dus elk zwangerschapskwaaltje word lang en breed uitgemeten.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
In de categorie 'me moeder':

'Wie heeft er zij bril verloren in [stad]?'
Ik heb weer smaakvolle plaatjes op mijn tijdlijn.

Geen vrienden met radijs en wortel gelukkig maar smaak hebben ze ook niet



En weer een dag groenteloos heb ik dan de verkeerde vrienden ? ?

Er is weer 1 of andere uitdaging aan de gang, je moet dan 5 dagen een zwart-wit foto op je tijdlijn zetten. Zo oud ben ik nou ook weer niet....
wij jullie een fijne dag toewensen?



Eerste radijs is hier gesignaleerd, en ik ga er dus niet op reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deedot schreef op 16 september 2014 @ 18:22:

Toch nog een pareltje gevonden hoor!

[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 00e06e342a[/img]Dit pareltje komt van Peter van Opdorp, een enorme psychopaat. Meneer gaat nu echt te ver overigens. En toch tienduizenden likes. Dus waarschuw jullie (schoon)moeders, buurvrouwen en kennissen die plaatjes van hem delen. Uiteraard ga ik ervan uit dat jullie hier zich al niet met deze wansmaak inlieten. [img]http://m.facebook.com/Hoaxmelding/photo ... 6&refid=17[/img]
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen radijs gezien.... het is sowieso erg rustig op mijn tijdlijn

(behalve dan dat ik The Guardian geliked heb en daar krijg ik nu 5 artikelen per dag van langs, valt niet tegenop te lezen)



OK, een kleine ergernis van een kennis die constant artikelen deelt over extreem zwangerschapsbraken (HG). Misschien moet ik toch de mensen die ik ontvolgd heb - het zijn er maar 2 maar wel goed voor 50% van alle posts - maar weer gaan volgen want zo blijft er niks te ergeren over natuurlijk.



Ik voel me wel eenzaam hoor, nu blijkt dat ik en mijn vrienden geen humor hebben wegens ontbrekende radijzen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook maar 2 radijsjes tegengekomen.
Later is nu
Ik vind dat we een parodie pagina moeten maken.... Hate the ones who hate you. En dan allemaal sarcastische teksten erbij whahaha.
quote:Dreamer schreef op 24 september 2014 @ 11:36:

Ik ben ook maar 2 radijsjes tegengekomen.Ik een en dat was nou juist bij een persoon waarvan ik niet verwacht dat hij humor heeft.. .Tenminste ik kan het me niet voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven