Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 16 september 2014 @ 23:47:

[...]





Mmmmmmmmmmmm ze hebben wel een punt, onverdoofd ritueel slachten op basis van een geloof zou best ter discussie mogen staan.



Dat dier kan er niets aan doen dat mensen een geloof hebben.En dat word dan gepost door mensen die in de zomer 20 keer barbecuen... volgens mij zit daar de irritatie.Die dubbele moraal altijd.
oh die van tsjernobyl is leuk haha
nou veel plezier mensen, ik ga wat aan het eten doen, want ik moet vroeg weg vanavond.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 16:45:

Voila.... mijn alias Petronella van Opdorp is alive!!!





Hate The Ones Who Hate You
Ik ben op dreef geloof ik! Afijn de inspiratie voor vandaag droogt even op dus ik ga aan het avondeten beginnen. Maar de kop is eraf en het begin is er!
Grumpy, je bent mijn heldin!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 17:45:

Ik ben op dreef geloof ik! Afijn de inspiratie voor vandaag droogt even op dus ik ga aan het avondeten beginnen. Maar de kop is eraf en het begin is er!Vergeet de spelfouten niet hè.
Alle reacties Link kopieren
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Nog even een suggestie:

veel mensen plaatsen foto's van gezonde groentesmoothies enzo. Doe lekker een big mac menu ofzo
Ik snap al die etenfoto's sowieso niet. Eten moet je eten, niet kieken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 24 september 2014 @ 17:57:

Nog even een suggestie:

veel mensen plaatsen foto's van gezonde groentesmoothies enzo. Doe lekker een big mac menu ofzo Oh jij bent van de 25 kilo afvallen tabel zeker ? ;)
Dacht helemaal niets te missen aan feestboek maar nu ik de pagina van Petronella zie ga ik heroverwegen...

Alle reacties Link kopieren
Damn, ben ik even weg, mis ik de hele rel. Ik ga nu die facebookpagina checken



Mooi stukje huisvlijt Grumpy!
Er is nog geen rel maar ik ben bang als Peter van Opdorp lucht krijgt van mijn pagina ik mag gaan onderduiken....



PS ik ben maar een amateur enzo dus als jullie nog briljante tegeltjeswijsheden hebben voor op de pagina dan hoor ik het graag!
quote:meelezer1984 schreef op 24 september 2014 @ 18:00:

[...]





Oh jij bent van de 25 kilo afvallen tabel zeker ? ;)Wat is dit voor een rotreactie?
Alle reacties Link kopieren
Geweldige pagina Grumpy!
Ik ben blij dat ik geen Facebook heb maar vind het geweldig om alle ergernissen hier te lezen. Wat mensen allemaal wel niet online zetten zeg.
Alle reacties Link kopieren




Wel even echt lezen..
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 25 september 2014 @ 06:55:

[afbeelding]



Wel even echt lezen.. Briljant!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 16:45:

Voila.... mijn alias Petronella van Opdorp is alive!!!





Hate The Ones Who Hate You





Alle reacties Link kopieren
Grumpy/ Petronella, ik lig echt in een deuk om je foto's op FB!.
Hahaha likefarmers
Alle reacties Link kopieren
Wat radijsjes en wortels betreft, ik ben gezegend, ik ben namelijk radijsjes en eikels tegengekomen. Origineel hè!



Ik heb ook zo eentje op mijn FB die zooooo gek is op haar 'kids'. Als ze dan iets over haar kids zegt, moeten ook altijd de namen erbij. Mijn twee geweldige spetters *naam* en *naam* blah, blah, blah....

Zo was haar geweldige spetter *naam* door naar groep 2, we zijn zo ongelooflijk trots op hem!! Gefeliciteerd kanjer!!

Uhm, hoeveel moet je er nou eigenlijk voor doen om in groep 2 te komen?
Je veterstrik diploma halen en tot 10 kunnen tellen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergenis is al die posts over hoe slecht alles wat we eten is, hoe goed de rechtsgeplukte, linksgebrande , gehakte en gezaagde noten zijn.. Paleo, broodbuik en weet ik veel wat voor een diëten .



Dieet prima .. Maar die belerende stukjes .. Bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven