Taakbalk verschonen.

19-08-2014 19:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik zoek opdracht op de taakbalk intyp, dan wordt dat opgeslagen op de taakbalk. Ik krijg dan al snel een hele stapel vensters op mijn taakbalk die het hele scherm in beslag nemen.



Hoe krijg ik de taakbalk schoon? Hoe verwijder ik dus de zoekopdrachten in het verleden!
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Door je cookies te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Je gooit helaas wat termen door elkaar waardoor je verhaal er niet duidelijker op wordt.

Ik denk dat je met 'taakbalk' bedoelt het zoekvenster rechtsboven in je browser?

En wat bedoel je met 'vensters'?



Cookies weghalen helpt volgens mij niet, wél je internetgeschiedenis leegmaken. Pas op, dan raak je mogelijk ook opgeslagen wachtwoorden kwijt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:Kurritsj schreef op 19 augustus 2014 @ 20:15:

Je gooit helaas wat termen door elkaar waardoor je verhaal er niet duidelijker op wordt.

Ik denk dat je met 'taakbalk' bedoelt het zoekvenster rechtsboven in je browser?

En wat bedoel je met 'vensters'?



Cookies weghalen helpt volgens mij niet, wél je internetgeschiedenis leegmaken. Pas op, dan raak je mogelijk ook opgeslagen wachtwoorden kwijt.Oh, sorry, dat klopt idd. Ik werk op mac en daar heb je geen apart opgeslagen cookies, die zitten in de geschiedenis opgeslagen. Geschiedenis verwijderen is daar voldoende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven