Tele2 of Xs4all voor alleen internet.

02-10-2014 10:13 11 berichten
Ik moet voor een appartement draadloos internet laten installeren.



Naar aanleiding van het topic Welke internet-televisie provider hebben jullie? twijfel ik nu tussen Tele2 en Xs4all.



Belangrijk is dat het internet moet doen en mocht er wat zijn dat het dan snel wordt opgelost.



Xs4all is duurder dan Tele2. Is Xs4all dat verschil waard?



tele2 ¤ 23,00 20Mb/s

tele2 ¤ 25,00 40Mb/s



xs4all ¤ 30,00 20Mb/s

xs4all ¤ 40,00 50Mb/s



Ik lees graag jullie ervaringen.
O ja en het moet heel snel geregeld zijn. Het liefst dat ik morgen al internet heb.
Alle reacties Link kopieren
Binnen een dag heb je geen internet. Ik heb met allebei geen ervaring dus geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat de klantenservice van Tele2 niet fantastisch is, maar het internet werkt gewoon.
Ok, morgen is niet mogelijk. Logisch trouwens.
Alle reacties Link kopieren
En binnen een dag lijkt me inderdaad moeilijk, ze moeten je eerst nog een modem sturen.
ik heb internet van ziggo, was vroeger @home, maar overgenomen door ziggo, doe het via de kabel, was toen aanbieding, maar in 1 dag is dat niet geregeld. als dat morgen er al moet zijn had je het eerder moeten aanvragen. ik moest een week wachten op mijn pakket en heb het zelf met help van zus geïnstalleerd en op de kabel aangesloten. heb goedkoopste pakket van ziggo, betaal per maand 22.20. en heb supersnel internet. heb nu ook windows 8.1 en dat snel in verhouding met de windows XP wat ik had.
Alle reacties Link kopieren
Morgen heb je geen internet. Je moet je eerst aanmelden, je aanmelding moet verwerkt worden en dan moet je de modem nog thuis gestuurd krijgen.



Ik heb met beiden geen ervaring maar kijk gewoon welke jou het meeste aanspreekt. Bij mij kan Tele2 goed werken en op jouw adres helemaal niet, idem met alle andere providers. Gewoon uitproberen dus.