Tinder

06-09-2014 18:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier misschien mensen die mij zouden kunnen helpen? Ik heb even op Tinder gestaan om te daten, maar ben er weer afgegaan om onderstaande reden. Toch zou ik mij graag weer aanmelden omdat ik er goede succesverhalen over hoor. Je moet je aanmelden met Facebook en er worden dat foto's geimporteerd. Ik schrok hier van want al mijn foto's waren zichtbaar op tinder ook foto's die ik alleen met vrienden deel. Nu hoor ik verschillende verhalen. De een zegt dat je zelf kan bepalen welke foto's tinder laat zien (heb deze functie helaas niet gevonden) anderen zeggen dat je dit niet zelf kan instellen. Wat is nu waar. De reactie die ik van Tinder zelf heb gehad vind ik te vaag en kan ik weinig mee... En ik wil zo graag daten via deze app maar niet ten koste van mijn privefotos (uitgezonderd 1 of meerdere profielfoto's natuurlijk )
Maak je toch even een 2e fb aan?? Hoe moeilijk kan het zijn..
Alle reacties Link kopieren
Bij profiel kun je echt heel makkelijk je foto's wijzigen. Voorwaarde is wel dat ze op FB staan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt larva, maar kan dat wel 2 keer op fb staan? Wordt toch op gecontroleerd?
Alle reacties Link kopieren
Hey Frizz, met wijzigen bedoel je dat je op tinder zelf je geïmporteerde fb foto's kan verwijderen zodat die niet te zien zijn? Hoe doe je dit dan?
Alle reacties Link kopieren
...dan worden ze toch niet van fb zelf verwijderd. Sorry ben een beetje digibeet?
Alle reacties Link kopieren
Moest bloossmiley zijn ipv vraagteken= dubbele bloos
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij profiel bewerken. En dan blijven ze wel op FB.
quote:bombflower schreef op 06 september 2014 @ 18:43:

Hey Frizz, met wijzigen bedoel je dat je op tinder zelf je geïmporteerde fb foto's kan verwijderen zodat die niet te zien zijn? Hoe doe je dit dan?

Ja dat kan, gewoon bij bewerken profiel. Kom, als je zover bent dat je een Tinder profiel kan aanmaken is dit nou niet echt de wereld aan moeilijkheid hoor!



** zucht, zijn mensen nu echt zo dom... **
Alle reacties Link kopieren
1. Open tinder

2. Links van het woord TINDER zie je 3 strepen. Klik daarop.

3. Klik op je eigen foto

4. Rechtsboven zie je een pen/potlood. Klik erop.

5. Selecteer een willekeurige foto die je wil verwijderen en klik vervolgens op het prullenbak-icoontje rechts boven.



Succes!
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik ook een vraag over, ik kan de grote foto links dus niet verwijderen. En dat is ook mijn profielfoto van fb, en daar sta ik zelf niet op maar wel mijn kinderen. Die ik dus niet op tinder hoef te hebben. De andere foto's zag ik wel een prullenbakje bij staan maar bij die dus niet. Kan je helemaal niet zelf bepalen wat je profielfoto is op tinder maar is dat zowiezo je profielfoto van fb?
Alle reacties Link kopieren
Die grote foto moet je wel kunnen veranderen hoor. Sleep heb anders naar een leeg vakje als je bij je foto's bent. Dan is het niet meer je hoofdfoto. Misschien lukt het dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven