UPC: bedankt!

23-07-2014 18:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
15.55 uur, 5 minuten voordat de officiële herdenking op Vliegveld Eindhoven zou beginnen. Het beeld van de TV viel weg. In plaats daarvan een blauw scherm met een mededeling dat de service "tijdelijk" niet beschikbaar was. Na een kwartier gebeld naar UPC. Storing. Alle UPC-diensten (TV, internet, telefoon) zijn uitgevallen. We weten niet hoe lang het gaat duren.



Waarom nu? Ik weet het, techniek kan het op de meest onverwachte momenten laten afweten. Maar is er dan echt geen back-up? Veel mensen hier uit de regio zijn vrienden en familie verloren. Zij mochten geen getuige zijn van hun aankomst in Nederland en de herdenking. Bedankt UPC.



(En ja, ik weet dat dit hier weinig over te discussiëren valt, maar ik moest het even kwijt).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Misschien overbelast door de vele mensen die hadden afgestemd op ned. 1 in combinatie met de hitte.



Heel vervelend en verdrietig voor alle betrokkenen.



Het komt misschien zakelijk over, maar het is het beste om tv en internet gescheiden te houden, als het één dan uitvalt, dan heb je in ieder geval nog het ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 juli 2014 @ 18:29:

Misschien overbelast door de vele mensen die hadden afgestemd op ned. 1 in combinatie met de hitte.



Heel vervelend en verdrietig voor alle betrokkenen.



Het komt misschien zakelijk over, maar het is het beste om tv en internet gescheiden te houden, als het één dan uitvalt, dan heb je in ieder geval nog het ander.



Zo slim ben ik gelukkig, maar veel mensen hebben alle diensten van één provider. Mijn internet deed en doet het dus (gelukkig) nog.



Maar ik vind het geen beste beurt van UPC.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles UPC maar telefoon en Internet zitten niet op hetzelfde kastje, als tel. en Internet uitvallen doet de TV het wel, behalve bij een complete storing. Is pas één keer gebeurd en dat duurde niet heel lang.
verba volant, scripta manent.
Kon je het niet kijken met de app?



Toevallig komt er vanavond een upc monteur langs omdat we al 3 x problemen hebben met de horizonbox en ligt volgens hen aan onze bekabeling. Dus was ook bang dat we geen beeld zouden hebben, gelukkig konden we het wel zien.
Tele2 deed het ook niet. Nog steeds niet denk ik. Kon gelukkig via internet alles volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 juli 2014 @ 18:33:

Hier ook alles UPC maar telefoon en Internet zitten niet op hetzelfde kastje, als tel. en Internet uitvallen doet de TV het wel, behalve bij een complete storing. Is pas één keer gebeurd en dat duurde niet heel lang.Hier werkt nog niets van UPC, volgens UPC zelf gaat het nog zeker tot 21.00 uur duren. Dan heeft de storing meer dan 5 uur geduurd en dat vind ik lang zat (in elk geval niet "niet lang").
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt wel Internet, er staat een live stream op geenstijl.nl.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 juli 2014 @ 18:42:

Maar je hebt wel Internet, er staat een live stream op geenstijl.nl.Ik heb het gevolgd via de site van NOS, maar ik had het liever rustig op de TV bekeken. En veel mensen hier hebben dus ook zelfs geen internet meer dankzij deze storing.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Cateautje schreef op 23 juli 2014 @ 18:29:

Misschien overbelast door de vele mensen die hadden afgestemd op ned. 1 in combinatie met de hitte.



Dat lijkt me sterk. Met de WK keken er vele miljoenen en toen was er toch ook geen storing?



Het is gewoon domme pech. Kon je niet bij buren gaan kijken die op xs4all, kpn of wat anders zaten?
Alle reacties Link kopieren
Wat onwijs vervelend! Hier ook UPC en alles kunnen volgen op televisie gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 juli 2014 @ 18:31:





Maar ik vind het geen beste beurt van UPC.Tsja, vervelend, maar ze doen het niet expres denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:pejeka schreef op 23 juli 2014 @ 18:47:

[...]





Ik heb het gevolgd via de site van NOS, maar ik had het liever rustig op de TV bekeken. En veel mensen hier hebben dus ook zelfs geen internet meer dankzij deze storing.Dan gebruik je je mobiele internet.... UPC heeft dit heus niet expres gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Alsof je iets mist aan die schijnvertoning van zogenaamde rouwende mensen die zichzelf willen profileren als goed mens.

Misselijk word ik van die onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven