Welke tablet?

10-08-2014 14:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me een beetje aan het oriënteren op een tablet. Wil er met name mee kunnen surfen, beetje spelletjes doen en digitale tijdschriften kunnen lezen (aangestoken door het tijdschriften topic hier ). Wie heeft er advies? Liefst niet al te duur natuurlijk.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Zowel ik als mijn kind hebben een Samsung. Momenteel is er een actie dat je op bepaalde modellen 50 tot 100 euro retour krijgt.



De keuze is afhankelijk van het budget dat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Liefst wel onder de 200 euro en als het even kans zelfs onder de 150 euro, maar dat laatste zal wel niet zo realistisch zijn, ben ik bang
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik heb een iPad, zou geen andere willen ook.
quote:GarciaCM schreef op 10 augustus 2014 @ 14:50:

Liefst wel onder de 200 euro en als het even kans zelfs onder de 150 euro, maar dat laatste zal wel niet zo realistisch zijn, ben ik bangAhum, dan valt de iPad al af
Wat voor telefoon heb je? Dat is misschien handig om naar te kijken ivm koppelen met elkaar. Maar ik zou anders voor een ipad gaan. Nooit gedoe mee, werkt heerlijk, goede kwaliteit.

Ik heb soms een samsung van vrienden in mijn hand, maar daar tik ik continu naast en hij reageerd veel trager dan mijn ipad waardoor ik nog een keer tik en dan verspringt het beeld ineens 2 pagina's verder ofzo. Ik heb altijd ruzie met dat ding, omdat hij niet zo precies reageerd als de ipad. Vriendin van me zie ik ook regelmatig 3 keer tikken of moeilijk doen om een iets goed aan te tikken. Maar die weet niet hoe goed een ipad reageerd, dus weet niet beter wat dat betreft.
quote:GarciaCM schreef op 10 augustus 2014 @ 14:50:

Liefst wel onder de 200 euro en als het even kans zelfs onder de 150 euro, maar dat laatste zal wel niet zo realistisch zijn, ben ik bangOw, dan laat maar ik zou persoonlijk voor dat bedrag geen ipad nemen. Is toch altijd minder qua bediening en qua touch.
Vind een ipad toch echt wel het prettigst. Heb verschillende andere gezien en geprobeerd.

Ipad is het meest gebruiksvriendelijk.

De mijne ooit bij een telefoonabo gekregen, en inmiddels heb ik hem al bijna 3 jaar en doet ie het nog steeds prima!
Ik heb van de week de tablet van mijn dochter van 9 kapot gemaakt door hem per ongeluk op te willen laden met een 14 volt oplaadstekker in plaats van 5 volt ,zo dom en jammer. Ik heb voor haar een 7 inch tablet terug gekocht bij Kruidvat, is nu in de aanbieding voor maar 62 euro. Een quad core nog wel! Ik vind het een prima en snel dingetje. Wat je ook van plan bent te kopen, ik zou echt voor een quad core gaan en niet voor een dual core. Je merkt zo'n enorm verschil in snelheid! 7 inch vind ik zelf heel prettig met lezen, lekker klein. Nadeel is wel dat je steeds moet schuiven en 2 keer tikken om tekst groter te maken, maar ik wende er aan en doe het nu gedachteloos. Ik lees liever met een kleine 7 inch dan een 10 inch, maar is natuurlijk persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 augustus 2014 @ 14:52:

Wat voor telefoon heb je? Dat is misschien handig om naar te kijken ivm koppelen met elkaar. Samsung Galaxy S4
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles van Samsung: telefoon, laptop, videocamera etc, Dan is een Samsung wel handig...



Google eens op aanbiedingen Samsung plus bedrag retour. Dan kun je voor dat geld echt wel iets aardigs kopen.
Ik weet niet in welke regio je woont maar bij Ziggo krijg je een gratis samsung galaxy tab 4 als je een alles in 1 pakket neemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 10 augustus 2014 @ 15:05:

Ik weet niet in welke regio je woont maar bij Ziggo krijg je een gratis samsung galaxy tab 4 als je een alles in 1 pakket neemt.



Maar ik wil geen Ziggo

Toch bedankt voor de tip
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:waterval70 schreef op 10 augustus 2014 @ 15:00:

Google eens op aanbiedingen Samsung plus bedrag retour. Dan kun je voor dat geld echt wel iets aardigs kopen.Ga even zoeken. Dank je wel voor de tip
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op Ibood punt nl, vandaag een goede actie



Ik zou geen iPad nemen. Overpriced.
quote:Blusher schreef op 10 augustus 2014 @ 15:08:

kijk eens op Ibood punt nl, vandaag een goede actie



Ik zou geen iPad nemen. Overpriced.

Inderdaad, prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek.



Ik heb een Acer, doet het altijd, prima ook om boeken op te lezen. En voor beduidend veel minder geld dan de overrated ipads.
Alle reacties Link kopieren
Boeken heb ik een Kobo Glo voor. Maar digitale tijdschriften lijkt me ideaal. Kan ze nu ook op mijn telefoon wel lezen op zich, maar dan scroll je je een ongeluk.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Samsing Galaxy tab 3. Werkt prima. En volgens mij is er inderdaad een actie dat je 50 euro terug kunt krijgen.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung tab 3, moest er even aan wennen maar hij bevalt prima. Ik heb een iphone en ben gewend met apple te werken, vandaar even wennen. Ik heb hem via wehkamp besteld, na de 50 euro terug actie heeft hij 215 euro gekost. Aanrader hoor!
I would rather shit in my hands and clap
quote:Naara schreef op 10 augustus 2014 @ 15:13:

[...]



Inderdaad, prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek.



Ik heb een Acer, doet het altijd, prima ook om boeken op te lezen. En voor beduidend veel minder geld dan de overrated ipads.Mijn ervaring is toch anders. Ik vind de ipad qua bediening en hoe goed hij reageert en hoe precies hij reageert toch echt veel beter dan overige tablets. Daarnaast is de behuizing geen plastic en dat vind ik veel steviger aanvoelen. Natuurlijk betaal je ook voor een merk, maar ik vind de ipad toch echt gewoon de beste in bediening en kwaliteit.
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 augustus 2014 @ 15:31:

[...]



Mijn ervaring is toch anders. Ik vind de ipad qua bediening en hoe goed hij reageert en hoe precies hij reageert toch echt veel beter dan overige tablets. Daarnaast is de behuizing geen plastic en dat vind ik veel steviger aanvoelen. Natuurlijk betaal je ook voor een merk, maar ik vind de ipad toch echt gewoon de beste in bediening en kwaliteit.Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Google Nexus! Wat een top ding! Als jij/iemand nog naar de vs gaat is hij veel goedkoper. Verder wel net iets boven de ¤200 maar echt super kwaliteit.
quote:GarciaCM schreef op 10 augustus 2014 @ 15:14:

Boeken heb ik een Kobo Glo voor. Maar digitale tijdschriften lijkt me ideaal. Kan ze nu ook op mijn telefoon wel lezen op zich, maar dan scroll je je een ongeluk.Die Kobo kan je dus de deur uitdoen. Met een anti-glare screen op je tablet is dat toch ook een zeer goede ereader.
Google eens op Lenovo S6000 l, een 10 " tablet, ca ¤ 149,00. Ik ben er heel tevreden over. Mooi beeld en snel. Sneller dan mijn oude samsung ooit is geweest.
quote:Desperate_Housewive schreef op zondag 10 augustus 2014 15:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Naara in "Welke tablet?"" class="messagelink">Naara schreef op 10 augustus 2014 @ 15:13</a>:</b>

[...]



Inderdaad, prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek.



Ik heb een Acer, doet het altijd, prima ook om boeken op te lezen. En voor beduidend veel minder geld dan de overrated ipads.</div></blockquote>Mijn ervaring is toch anders. Ik vind de ipad qua bediening en hoe goed hij reageert en hoe precies hij reageert toch echt veel beter dan overige tablets. Daarnaast is de behuizing geen plastic en dat vind ik veel steviger aanvoelen. Natuurlijk betaal je ook voor een merk, maar ik vind de ipad toch echt gewoon de beste in bediening en kwaliteit. Absoluut eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven