Whats app

24-07-2014 14:47 11 berichten
Hoe weet je of iemand jou geblokkeerd of verwijderd heeft op whats app.
Alle reacties Link kopieren
Bel en vraag of diegene je geblokkeerd of verwijderd heeft. Maar da's zo ouderwets.



Serieus: Als iemand je geblokkeerd heeft, zie je niet wanneer diegene voor het laatst online is geweest en krijg je 1 vinkje te zien en nooit 2 als je iets stuurt. Verwijderd kun je niet zien (geloof ik).
Als die persoon mij heeft geblokkeerd kan die persoon zien wanneer ik online ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als je bent geblokkeerd vervalt de status (dus niet per definitie de online-tijden, want die kan diegene al uitgeschakeld hebben), de eventuele profielfoto en je berichten komen niet meer aan op de server (blijft 1 vinkje).



Verwijderen is niet te zien, want het gaat om het telefoonboek/contactpersonenlijst van die ander in zijn/haar toestel.
quote:saran schreef op 24 juli 2014 @ 15:14:

Als je bent geblokkeerd vervalt de status (dus niet per definitie de online-tijden, want die kan diegene al uitgeschakeld hebben), de eventuele profielfoto en je berichten komen niet meer aan op de server (blijft 1 vinkje).



Verwijderen is niet te zien, want het gaat om het telefoonboek/contactpersonenlijst van die ander in zijn/haar toestel.bedankt. Als ik iemand wil blokkeren dan moet ik toch gewoon naar contacten gaan en dan op icoontje whats app klikken en zo blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand wil blokkeren ga ik in Whatsapp naar instellingen, account, privacy en dan staat daar geblokkeerd en kun je iemand aan die lijst toevoegen. Misschien doe ik het omslachtiger dan jij.;-)
Als je alleen Whatsapp wilt blokkeren moet je het doen zoals Saran doet, als je het contact als geheel (dus ook niet meer bellen) wilt blokkeren inderdaad via Iphone instellingen, contacten , contact selecteren en blokkeren.
Gaat dit over je niet bestaande lange afstandsrelatie die jou nu geblokkeerd kan hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:rebaca schreef op donderdag 24 juli 2014 14:54 Als die persoon mij heeft geblokkeerd kan die persoon zien wanneer ik online ben geweest.Wanneer iemand jou blokkeert heeft hij geen interesse.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:saran schreef op 24 juli 2014 @ 15:41:

Als ik iemand wil blokkeren ga ik in Whatsapp naar instellingen, account, privacy en dan staat daar geblokkeerd en kun je iemand aan die lijst toevoegen. Misschien doe ik het omslachtiger dan jij.;-)Ik heb pas whats app en dat is allemaal nieuw voor mij. Waar kan ik whats ap instellingen vinden.
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 16:04:

Gaat dit over je niet bestaande lange afstandsrelatie die jou nu geblokkeerd kan hebben?Nee een vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven