Whats app blokkeren/ komt toch terug

19-04-2014 13:18 13 berichten
Mensen ik had iemand verwijderd uit me contacten (telefoon en ik dacht ook daarmee Whats app) tot mijn verbazing zag ik het contact terug komen bij mijn onzichtbare contacten. Hoe kan dat nou toch.



Whats app zegt dat je moet verwijderen via de contacten heb ik al gedaan .. ik heb een simpele samsung galaxi 3 en die persoon een i phone maakt dat nog wat uit??? hulp gewenst.
Je moet iemand IN je whatsapp blokkeren. En dan uit je contacten gooien.
quote:WellieB schreef op 19 april 2014 @ 13:27:

Je moet iemand IN je whatsapp blokkeren. En dan uit je contacten gooien.



Ook gedaan, want het telefoonnummer is niet meer te zien in mijn contacten van nummers maar dus nog wel in whats app vind ik raar.



Ik krijg ook iemand niet weg waarvan ik dacht het is een telefoonnummer van familie maar is een vreemde. In me contacten komt dat nummer niet voor maar nog wil in me overzich van de ap. Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ze nog in een andere contactenlijs? (Bijv. Skype of Facebook zo?) Mijn Android koppelt al die dingen aan elkaar geloof ik.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Eerst blokkeren IN whatsapp inderdaad, daarna er uitgooien. Kan niet mis gaan volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Heb je je telefoon al eens uitgezet en weer opnieuw aan?
Heb je m echt geblokkeerd in WA of alleen eruit gegooid? Dit is nl niet hetzelfde. Alleen blokeren op je tel is niet genoeg. Het moet echt in WA. Ik heb ook iemand geblokeerd en zie hem nergens meer terwijl hij nog wel in mijn contacten van de tel staat ( blokeren op tel lukte niet dus als hij nu belt zie ik dat en neem ik niet op).
quote:.Ratatouille schreef op 19 april 2014 @ 14:56:

Heb je je telefoon al eens uitgezet en weer opnieuw aan?Ja zo vaak gedaan moet ook wel want me telefoon blokkeert regelmatig.
quote:cassavechippie schreef op 19 april 2014 @ 15:13:

Heb je m echt geblokkeerd in WA of alleen eruit gegooid? Dit is nl niet hetzelfde. Alleen blokeren op je tel is niet genoeg. Het moet echt in WA. Ik heb ook iemand geblokeerd en zie hem nergens meer terwijl hij nog wel in mijn contacten van de tel staat ( blokeren op tel lukte niet dus als hij nu belt zie ik dat en neem ik niet op).OOk gedaan, ik heb de nummers verwijderd dus in me contacten lijst komt het niet voor. Vervolgens zag ik vandaag dat er een aantal contacten door mij op onzichtbaar zijn gezet toen ik erop drukte kwamen ze terug. Maar ook degene die ik dacht verwijderd te hebben.... Ik ga anders naar een bel winkel.. Bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
heb je een iphone??



dan je contacten bewerken in de icloud
never a failure, always a lesson
Nogmaals: IN whatsapp de contactpersoon blokkeren, DAN pas de persoon van je telefoon afgooien.



Een contact die niet in je contactenlijst staat, kan jou WEL een whatsapp sturen, tenzij je die dus IN whatsapp geblokkeerd hebt.
Ik bedoel dus idd wat WellieB zegt. Niet verwijderd maar echt geblokeerd. Dat is namelijk niet hetzelfde.
Op ontzichtbaar zetten is dus heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven