Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je het in vredesnaam over?!
Alle reacties Link kopieren
Een Buzzer weet wat ik bedoel;)
Alle reacties Link kopieren
Buzzer is een platform. Een plek. Waar nieuwsgierige, mondige en sociaal actieve consumenten in staat worden gesteld als eerste nieuwe producten te testen. Waarvoor je niets betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus een Buzzer en ben benieuwd wie dat nog meer is...
Alle reacties Link kopieren
ik, maar nog nietzo lang. Ik heb nog niks gebuzzed, maar deze maand luiers en mijn man scheerapparaat
Alle reacties Link kopieren
Owww heet dat zo....een buzzer is voor mij zo'n klein apparaatje wat je bv in de zak steek en trilt of piept als ze je willen bereiken ( gebruikte ze veel voordat het mobieltje in opmars kwam)

Maar euh.....ik doe al zo'n 10 jaar mee aan allerlei onderzoeken,vrouw die bij mij thuis komt, kan echt over van alles gaan van luiers testen, een nieuw smaakje alcohol,sigaretten chocolade,wasmiddel etc.maar ook soms een enquête,betaal daar ook niets voor,vroeger deed je het vrijblijvend tegenwoordig krijg je vaak een isis-bon...ben ik dan nu ook een buzzer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ingeschreven bij Buzzer maar doe er niet zo veel mee. Ik heb een keer een spel gehad om te buzzen maar het was niet echt een leuk spel. laatst kwam er weer een mailtje binnen voor een theatervoorstelling maar die was in Amsterdam dus een beetje ver weg. Op zich is het concept leuk maar voor mij dus nog niet echt interessant.
Alle reacties Link kopieren
De theatervoorstelling is in verschillende grote steden,helaas waren de kaarten voor arnhem al op:(
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook meegedaan aan die Venco droptest,dat was wel een succes:)
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niet meegedaan met die droptest want dat speelde zich net af rond mijn vakantie. Had ik wel leuk gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een doos vol  met venco dropzakken om aan iedereen te laten proeven en hun mening te vragen,drop vloog de deur uit;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw, had ik nou toch maar ingeschreven! Maar dat mailtje kwam echt vlak voor ik voor 16 dagen op vakantie zou gaan. Ik dacht toen: laat maar. Volgende keer toch maar doen.
Alle reacties Link kopieren
Door tijdgebrek kon ik niet meedoen aan die mobielfoto's maken,had me juist zo leuk geleken en je kreeg een mobiel..
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een buzzer. Ik heb meegedaan met de Venco test, en hoop een dezer dagen het Pampers-pakket binnen te krijgen. Ben benieuwd...
Dat klinkt leuk!!!! Ben meteen even gaan googlen.... en... me aangemeld. Hoe vaak zijn er van die opdrachten??
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er elke maand wel 1 in mijn postvak .

ik heb geen baby's meer dus daar kon ik niet aan meedoen.

Dat theaterstuk waren de kaartjes in arnhem al van op,sta dus op de reservelijst als daar wat mensen toch niet van kunnen.

Maarik reageer veel dus ik sta ook op hyperactief in mijn score dan krijg je meer aanbod:-))
Alle reacties Link kopieren
We doen namelijk nu een geweldige campagne voor mannen. En daar zijn nog wel wat plaatsen voor. Dus als jouw potentiële mannelijke Buzzers zich snel inschrijven kunnen ze misschien meteen al aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net bovenstaand mailtje binnen:-))
K heb mijn man ook gestrikt... maar ik denk niet dattie nog aan dit onderzoekje kan meedoen :D
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu iets meer dan een half jaar lid, maar nog nooit iets gebuzzed. Wel een aantal keren op ingeschreven,maar niet er uit getrokken. Ook veel dingen die ik totaal oninteressant vond: heel vaak toneelstuk momenteel en veel te ver weg, romans die in de middeleeuwen afspelen, dat soort dingen. Nu dus scheren en pampers hopen we.
Alle reacties Link kopieren
ik!



Leuk hoor, al een CD (niet zo goed maar toch), een spelletje (wel geinig) en een heeeeleboel zakken drop gekregen (om te buzzen uiteraard), en nu komt er een pak luiers aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep uit een buzzermail dat we vrijdag horen of we de luiers echt mogen testen? Dus echt zeker is t toch nog niet volgens mij dat wemee mogen doen, maar ik hoop het wel! Volgens mij is t voor 3 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht met stil verlangen om de nintendo spelcomputer Wii te buzzen of de nieuwe sportwagen van de mercedes;)
Alle reacties Link kopieren
Gaat er van jullie nog iemand naar dat theaterstuk wat 3,5 uur duurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven