Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je het in vredesnaam over?!
Alle reacties Link kopieren
Een Buzzer weet wat ik bedoel;)
Alle reacties Link kopieren
Buzzer is een platform. Een plek. Waar nieuwsgierige, mondige en sociaal actieve consumenten in staat worden gesteld als eerste nieuwe producten te testen. Waarvoor je niets betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus een Buzzer en ben benieuwd wie dat nog meer is...
Alle reacties Link kopieren
ik, maar nog nietzo lang. Ik heb nog niks gebuzzed, maar deze maand luiers en mijn man scheerapparaat
Alle reacties Link kopieren
Owww heet dat zo....een buzzer is voor mij zo'n klein apparaatje wat je bv in de zak steek en trilt of piept als ze je willen bereiken ( gebruikte ze veel voordat het mobieltje in opmars kwam)

Maar euh.....ik doe al zo'n 10 jaar mee aan allerlei onderzoeken,vrouw die bij mij thuis komt, kan echt over van alles gaan van luiers testen, een nieuw smaakje alcohol,sigaretten chocolade,wasmiddel etc.maar ook soms een enquête,betaal daar ook niets voor,vroeger deed je het vrijblijvend tegenwoordig krijg je vaak een isis-bon...ben ik dan nu ook een buzzer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ingeschreven bij Buzzer maar doe er niet zo veel mee. Ik heb een keer een spel gehad om te buzzen maar het was niet echt een leuk spel. laatst kwam er weer een mailtje binnen voor een theatervoorstelling maar die was in Amsterdam dus een beetje ver weg. Op zich is het concept leuk maar voor mij dus nog niet echt interessant.
Alle reacties Link kopieren
De theatervoorstelling is in verschillende grote steden,helaas waren de kaarten voor arnhem al op:(
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook meegedaan aan die Venco droptest,dat was wel een succes:)
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niet meegedaan met die droptest want dat speelde zich net af rond mijn vakantie. Had ik wel leuk gevonden!