Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik.
Ik begreep uit een buzzermail dat we vrijdag horen of we de luiers echt mogen testen? Dus echt zeker is t toch nog niet volgens mij dat wemee mogen doen, maar ik hoop het wel! Volgens mij is t voor 3 maanden.
Zo begreep ik dat niet toen ik bij de poll op bevestigen klikte... Er stond namelijk iets van... zodra je op bevestigen klikt en dit lukt, doe je mee aan de campagne. Nou ja.. we wachten af.
@


[fgcolor=#000000]ElleMichelle[/fgcolor]


, hoe bedoel je dat je super veel reageerd? Als ik nergens voor uitgenodigd wordt valt er toch ook niets te reageren? of kan je nog iets anders doen op de website waar ik overheen gelezen heb?

Alle reacties Link kopieren
Nee,klopt je moet dan wel eerst een mail van hen krijgen als er wat te buzzen valt.Hoe meer rapporten je over het te buzzen artikel maakt ed hoe actiever je zelf dus bent hoe hoger je score is,je score kun je trouwens altijd op je buzzer pagina zien.Hoe actiever je dus bent hoe meer dingen je krijgt aangeboden om te buzzen.Toen ik me inschreef kreeg ik vrijwel direct wat te buzzen en ik heb op elke mail van hen weer gereageert door een antwoord daarop te geven.

Vooral de Venco drop test was veel rapporteren,meedoen met polls ed.Maar dien je nooit een rapport in ed krijg je ook steeds minder of haast nooit meer wat te buzzen.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang sta je ingeshreven?
Alle reacties Link kopieren
Kijk ik kreeg ook een uitnodiging voor die babytest.mijn kinderen zijn ouder dus ik mailde hen terug:



He,wat jammer nou!

Ik heb alleen kinderen van 9 jaar en ouder,geen baby's dus meer bij mij.

Dus ik kan hieraan helaas niet meedoen:-((





kreeg ik van hen een mail terug dat het inderdaad jammer was maar de volgende keer weer beter;-))



ook als je niet op iets mee kunt doen,dat doorgeven,geeft weer een reactie en dat vinden ze ook actief.



ik stond in no time op hyperactief:-))
Boekentruus is een buzzer......
Alle reacties Link kopieren
:D
al een half jaar ongeveer! en steeds dingen waar ik niets aan had, zoals die toneel voorstelling die te verweg was, of andere dingen waarvan ik niet in de doelgroep val! Heb ook de drop gemist denk ik, niets over gelezen!



Zal idd ff kijken of ik nog mailtjes heb waar ik gewoon ff een reply-tje op kan sturen! thanx voor het idee!
Alle reacties Link kopieren


Nee,klopt je moet dan wel eerst een mail van hen krijgen als er wat te buzzen valt.Hoe meer rapporten je over het te buzzen artikel maakt ed hoe actiever je zelf dus bent hoe hoger je score is,je score kun je trouwens altijd op je buzzer pagina zien.Hoe actiever je dus bent hoe meer dingen je krijgt aangeboden om te buzzen.Toen ik me inschreef kreeg ik vrijwel direct wat te buzzen en ik heb op elke mail van hen weer gereageert door een antwoord daarop te geven.

Vooral de Venco drop test was veel rapporteren,meedoen met polls ed.Maar dien je nooit een rapport in ed krijg je ook steeds minder of haast nooit meer wat te buzzen.






Je bent nu toch eigenlijk ook zieltjes aan het winnen hier op het forum om te gaan buzzen?

Wat krijg je hier dan voor?

(ik dacht trouwens dat reclame maken op het forum niet mag:?)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
@ Calvijn: door anderen uit te nodigen cq. enthousiast te maken verdien je zelf geen "punten" oid. Maw je kunt anderen op Buzzer attent maken, maar al doe je dit bij 100 mensen (bij wijze van spreken!) dan verandert dit niets aan jouw status.
Alle reacties Link kopieren
@ Calvijn: door anderen uit te nodigen cq. enthousiast te maken verdien je zelf geen "punten" oid. Maw je kunt anderen op Buzzer attent maken, maar al doe je dit bij 100 mensen (bij wijze van spreken!) dan verandert dit niets aan jouw status.




Ok, bedankt voor de uitleg :D



Ik vond het gewoon een beetje 'verdacht' ;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel leuk, dus ik heb me net ook maar opgegeven, Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Calvijn,ik vind het gewoon leuk om ervaringen met andere buzzers uit te wisselen,that's it;)
Alle reacties Link kopieren
Calvijn,ik vind het gewoon leuk om ervaringen met andere buzzers uit te wisselen,that's it;)






Ok!



Buzzzzzz maar een end weg dan zou ik zeggen! :P;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Over drop heb ik ook nooit een mail gehad. Zoiezo nog maar een keer of 4 in een half jaar tijd. Maar wie weet komt de storm aan mails nog wel...
Alle reacties Link kopieren
En dames,wie heeft er luiers thuisgekregen van jullie?
Alle reacties Link kopieren
Zouden die vandaag komen??



Ben ook buzzer, heb Endymion Spring (boek) gebuzzed en Hide & Chic (tijdschrift) maar verder nog niets.

Ik wacht idd op de pampers, vraag me af hoeveel het er zijn!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een mailtje gehad dat de luiers eind v/d week verzonden zullen worden, dus waarschijnlijk op zaterdag bezorgd zullen worden.
Alle reacties Link kopieren
Als je net zoveel pakken luiers krijgt als die Venco dropzakken kun je voorlopig even vooruit;)



Van welk nieuw merk zjn die luiers?



Niet dat ik ze koop want mijn kids dragen al jaren geen luiers meer:D
Alle reacties Link kopieren
Het is een nieuw soort pampers, die zich aanpassen aan het buikje (ofzoiets:D).

Voor de drop was ik net te laat, daar baalde ik echt wel van!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al genomineerd?
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaat de eerste campagne voor een babyproduct van start: de nieuwe Pampers Baby-Dry met Rups Flex. Veel, héél veel Buzzers hebben de BuzzPoll Baby’s ingevuld en maar liefst 1500 (!)Buzzers hebben de eer om de nieuwe Pampers Baby-Dry te buzzen.



Aan het eind van volgende week zullen de Pampers-Buzzers de BuzzKit ontvangen, dit zal voor de meesten op zaterdag zijn.



Voor nu alvast een leuk buzzable feitje:



Pampers werkt samen met Unicef en vanaf maandag 11 december is Do te zien op tv in een promotiefilmpje voor deze bijzondere actie. Pampers schenkt (tussen 11 en 31 december) voor ieder verkocht pak Pampers één polio-prik aan Unicef. Wij vinden het een erg sympathieke actie. En ook Het filmpje vonden we de moeite waard...



Vanavond was het filmpje al te zien op RTL-Boulevard en ook jullie krijgen hem eerder te zien dan de rest van Nederland (die niet naar RTL-Boulevard heeft gekeken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Terwijl duizenden vrouwen over luiers aan het kletsen zijn kunnen de mannen natuurlijk niet achterblijven. Al zal het buzzen iets anders gaan en praten de meeste mannen liever over een ander onderwerp ; )



En dat kan. We starten over anderhalve week een grote campagne voor het allernieuwste scheerwondertje: de Gillette Fusion. De komende dagen schrijven de laatste Man-Buzzers zich in en wij zijn druk bezig met de ontwikkeling van de BuzzKit.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een buzzer, maar ben nog nieuw. Mijn eerste buzz artikel is ook de pampers. Kreeg vandaag trouwens een mail dat ze woensdag pas worden bezorgd. ben echt benieuwd.



Was ook gevraagd voor een toneelstuk maar daar heb ik me niet voor ingeschreven. Was toch een beetje uit de buurt maar leek me op zich wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven