Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de Buzzbox ontvangen en....ik vond het tegenvallen.

Ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik ervan had verwacht, maar het viel me gewoon tegen. Ik weet dus ook echt niet of ik de volgende keer weer mee zal doen.

Voor degene die hem niet hebben gehad, dit zat erin:

- Een libelle

- Een tegoedbon van ¤ 5 van Truus.nl

- Colour catcher doekjes van Dylon

- Wc-hanger van Witte Reus

- Zakje wortelchips

- Vuilniszakken van 20 liter

- Fles Ambi Pur

- Edet vochtig toilet papier

- Tissuebox van Kleenex

- En nog wat reclame materiaal



Hoe vonden jullie de Buzzbox?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook tegenvallen, vooral omdat het over het algemeen producten zijn die ik zelf waarschijnlijk niet aangeschaft zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonjaspers schreef op 08 april 2012 @ 17:15:

Ik vond het ook tegenvallen, vooral omdat het over het algemeen producten zijn die ik zelf waarschijnlijk niet aangeschaft zou hebben.



Dat heb ik dus ook. Als ik zelf ¤ 10 uit zou mogen geven, dan had ik dit er niet voor gekocht.

De reacties op de Buzzer Facebook pagina zijn ook eigenlijk allemaal negatief.

Ben benieuwd wat Buzzer met die reacties gaat doen bij een volgende Buzzbox.
Kostte de box tien euro? Mmmm, er zitten wel een aantal dingen in die wij gebruiken maar 10 euro vind ik ook nog best wel veel.



Via Insiders gaan we meedoen aan het testen van de Airfryer. Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me ook af te vragen of die prijzen die ze opgaven in de Buzzbox, wel kloppen. Zo'n zakje chips kreeg van Insiders een waarde van iets van 1,29 mee, maar die zijn toch echt goedkoper in de supermarkt!



Ik geloof ook niet dat ik zo snel weer een Buzzbox zou kopen.
Dat zat ik me dus ook af te vragen... Ik vind het ook echte "voorraadproducten". Ik gebruik wel een aantal van de producten maar koop ze altijd als het in de aanbieding is. Bijvoorbeeld 2e gratis tijdens de hamsterweken. En dan sla ik groot in. Dat is het moeilijke aan zulke acties. Er zitten altijd dingen in die je nooit gebruikt en aan de andere kant dingen die je wel zou kopen maar in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het iig niet weer die buzz box.

¤4,- voor wc spray,sure ruikt best lekker maar dat geef ik er nooit voor uit.

Doe vochtige Edet doekjes heb ik normaal ook,die komen wel op. Maar ik heb die laatst gekocht bij Kruidvat 4 pakken voor 5 euro..

een proefzakje wortelchips voor peuters... das normaal een gratis probeersel.

en denk echt niet dat alle buzzers die de box kochten kleine kinderen van 3 hebben.



En pedaalemmerzakken voor stikduur...die koop ik normaal bij de Aldi voor een derde van deze winkelprijs en die zijn qua kwaliteit een stuk beter/sterker.
Alle reacties Link kopieren
En die tegoedbonnen vind ook naaierij...die tellen ze nl wel mee bij "wat de box waard is"





Heel benieuwd wie er gaat bestellen bij Truus.nl voor die 5 euro...
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie via Insiders meegedaan aan de Tipp-ex actie met dat filmpje van de beer en de jager?

Vind het wel grappig dat je een jaartal in kan vullen in het filmpje en dan laat hij iedere keer weer wat anders zien.

Het is ook nog interactief. Als je bijv het jaar 1989 intypt, dan moet je de muur omgooien enz...

Dit is de link van het filmpje. Best leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik mag voor Insiders de Bavaria 0.0 testen

Leuk!!

Komt volgens mij de 2de week van mei.



Ik zag al dat het een heel gevarieerde doos met biertjes is.

Blikken normaal formaat om zelf te proberen (gewoon/rosébier/lemon en witbier)

Heel benieuwd!!



en om uit te delen/laten proeven allemaal kleine 15cl blikjes, kom maar door!!
Alle reacties Link kopieren
En vanmorgen voor Buzzer de eindpoll ingevuld voor de Buzzbox.

Ik ben niet erg mals geweest met mijn commentaar
Alle reacties Link kopieren
@boterblommetje: Ik mag ook de Bavaria 0.0 testen. Ben zelf geen liefhebber van gewoon bier, maar de rosébier, witbier enz die vind ik vaak wel lekker.

En ik heb ook de eindpoll voor de BuzzBox ingevuld....ben benieuwd of ze iets doen met alle negatieve reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens vandaag de cups van Dolce Gusto in de supermarkt en ik wist gelijk dat ik het apparaat niet zou houden. ¤ 4,69 voor 8 kopjes koffie?! Dat is toch niet leuk meer?!

Hoe goed de smaak hier ook bevalt, dat heb ik er toch echt niet voor over.

We houden het dan toch maar bij onze oude vertrouwde Sense.



Zijn er hier wel Insiders die het DC apparaat zullen houden na de campagne?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bewust niet ingeschreven voor de DG, stel je voor dat ik niet op tijd het apparaat terugstuur.

Koop je zo'n duur geval...volgens mij moest je een incassomachtiging geven toch?

Ik had de koffie best willen proberen maar weet nu al dat ik het bij mijn vertrouwde Nesresso wil houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag helaas niet mee doen met de Bavaria van Insiders.



Ik doe nu ook mee aan de Dolce Gusto test, maar ik twijfel nog of ik hem wil houden. Mijn Senseo is wel echt aan vervanging toe, maar vind de cupjes ook wel erg duur, al is de normale koffie 16 voor ¤ 4,69. Ik heb tijdens de test wel wat smaken bijgekocht en aangezien dit de laatste testweek is, moet ik nog heel veel koffie drinken als ik hem terug ga sturen, anders houd ik cupjes over en dat is ook zonde.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee met de buzzer Isostar. Ik vond het pakket erg tegenvallen. 4 losse bars en 2 pakketjes met bars die allemaal geplet zijn.

Mijn vader is mountainbiker dus die vind die dinger erg fijn. Daarom heb ik ook meegedaan.



Ben wel benieuwd naar het hondenvoer van Purina voor 1,5 week.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 28 april 2012 @ 18:06:

Ik doe mee met de buzzer Isostar. Ik vond het pakket erg tegenvallen. 4 losse bars en 2 pakketjes met bars die allemaal geplet zijn.

Mijn vader is mountainbiker dus die vind die dinger erg fijn. Daarom heb ik ook meegedaan.



Ben wel benieuwd naar het hondenvoer van Purina voor 1,5 week.



Deze beide Buzz heb ik helemaal niet gehad. Dat van die Isostar zou best kunnen, ben totaal geen sporter.

Maar die van Purina voor m'n hond had ik toch wel graag aan mee willen doen.....
Purina, check! Ben heel benieuwd. Wanneer komt het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Het is ook lang geleden dat ik iets van Buzzer heb gehoord, op die Buzzbox na dan, zou wel weer een leuke Buzz willen doen.



De Insider campagne van de Dolce Gusto loopt ten einde, ik heb na veel twijfelen toch besloten het apparaat terug te sturen.

Eerst wilde ik hem houden, veel cups bijgekocht, maar nu toch besloten hem terug te sturen, omdat ik de cups echt duur vind en hem apparaat niet zo praktisch vind met grotere gezelschappen.

Als ik iemand die het apparaat wel besluit te houden blij kan maken met mijn overgebleven cups, zie mijn berichtje op het prikbord.



Zien er hier ook nog mensen bezig met the Insiders campagne voor Purina One?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ingeloot voor Purina. Wel opvallend dat het nu zo lang duurt voor je pakketje komt, het ging meestal veel sneller!!

Als ik zo lees wat de inhoud van se buzzbox was ben ik blij dat het al zo snel was!
Wij hebben ondertussen de airfryer van Insiders al een tijd in huis.

Hij bevalt ons heel goed! Ik denk ook dat we hem houden. Vooral omdat we sinds kort weten dat onze oudste een pinda-allergie heeft. Ik durf niet zomaar bij de snackbar iets te nemen omdat bijna overal pinda in zit. Nu kunnen we lekker thuis frietjes bakken. Eén van de grootste voordelen vind ik dat er geen vet of vieze geur uit de frituurpan komt. Ooit hadden we een frituurpan en die stond in de garage. En dan nog stonk het hele huis er naar. Deze staat gewoon op het aanrecht en dat gaat prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg deze week de Bavaria 0.0 via Insiders,lekker!!
Kreeg vandaag een mail om Humous te testen via the Insiders.

Enige nadeel, ze werken met pick-up punten en zijn niet flexibel in de ophaaldagen. Ik doe niet mee, jammer het leek me wel een leuk product om te testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook even gekeken voor die Humous maar ophalen waar ik woon kan niet

Niet binnen een uur rijden iig.

stom
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook uitgekozen om de bavaria 0,0% te testen, maar heb nog niets gehoord over wanneer ik het krijg.



De Humous heb ik me net voor ingeschreven, ophaalpunt is wel een stukje rijden, maar ach, ga ik daar gelijk ook even shoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven