World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
En, wat vind je er nu van? Het kan ook liggen aan mijn onstuitbaar gevoel voor fantasie
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch eerder denken aan een nummer van Vangelis: La petite fille de la mer. Weet niet of dat juist is, want Franse titels onthoud ik niet zo goed.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nah, mijn Frans is ook niet om over naar huis te schrijven hoor Kon het trouwens wel terugvinden op youtube. Het heeft er ook wel iets van weg. Zal vast te maken hebben met je eigen interpretatie. Ik ben dan ook heel erg kerstig ingesteld
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me voorstellen. Kerst is niet bar ver weg meer. Over ruim een maand zitten we er midden in!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Er is nog altijd een ding wat ik nog het opmerkelijkste vindt. Normaal haalt datgene wat binnen in het spel gebeurt, de pers niet, omdat het doorgaans voor niet-WoWers niet interessant is, maar de Corrupted Blood Plague haalde de pers wel; zie de volgende URL van een bekend persbureau:



http://uk.reuters.com/art ... ual-idUKTRE53Q4HI20090427



Kort gezegd is het een soort van gigantische pandemie waarbij Zul'Gurub (toentertijd een raid instance, nu een Heroic) de bron van besmetting is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Fascinerend. Dit was overigens wel voor mijn tijd hoor Had geen zin om het hele artikel te lezen, maar was het een bug of een 'grappig' iets wat Blizzard had bedacht?



*reminds me: die 'grappige' poefbommen waardoor je er een halfuur lang eruit zag als B.A. Baracus* Zucht....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het een bug, maar dan wel de grootste bug ooit. Dus niet een grapje of doelbewust.



Het gebeurt wel vaker dat spelers rare dingen uithalen (wat soms gezien wordt als exploits) zoals een zeer gevaarlijk monster naar Stormwind lokken. Die loopt daar dan rond en richt daar dan ook behoorlijke schade aan, maar niet van het kaliber Corrupted Blood.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Haha, kan dat? Knap! Soms zie je wel heel goede tegenspelers rondlopen. Voor de laatste uitbreiding was er eens een horde player (ik speel alliance). Die was zo freaking sterk! Echt niet niet niet normaal weer. Ze was naar stormwind gekomen om iedereen neer te maaien. Level 85 poppetjes met de beste gear gingen er zelfs aan. Dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen?! Ik had wel diep respect voor dit poppetje (bibberend verstopt achter een ton met mijn toen nog level 60 poppetje )
Alle reacties Link kopieren
Maar Blizzard probeert ook steeds vaker dit soort toestanden te voorkomen, door de zaak eerst uitgebreid te testen intern, op een Closed Beta of op een PTR.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Toch blijft het mijn droom om zoooo goed te zijn (never ever gonna happen) dat ik dat ook kan!



Sjees, jij weet er wel echte vaktermen in te gooien he? Hoeveel speel je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Zit je trouwens bij een goede guild? Paragon ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat karakters bij level 25 guilds (level 25 is het hoogste guildlevel). Ik ben bezig met een Undead Rogue, lid van een level 14 guild.



Ik moet dadelijk elk karakter langslopen, want er is volgens mij een manier om Cooking in slechts enkele minuten tijd op te poetsen naar level 300. Ik moet dat even nachecken of dat zo is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat van de guildlevels wist ik nog net



Als je de methode weet, dan hoor ik het graag! Niet dat ik ooit wat doe met cooking, maar toch leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 21 november 2011 @ 12:38:

Ik moet dadelijk elk karakter langslopen, want er is volgens mij een manier om Cooking in slechts enkele minuten tijd op te poetsen naar level 300. Ik moet dat even nachecken of dat zo is.De mogelijkheid om dat snel op te krikken naar 300 geldt tijdens de Pilgrim's Bounty, een WoW-event dat duurt van 20 tot 26 november 2011. Voor de Horde zijn er plaatsen in Undercity, Orgrimmar en Thunder Bluff waar je opdrachten kunt uitvoeren op Cooking-gebied. De Alliance kan dat doen in Stormwind, Ironforge en Darnassus.
World of Warcraft: Legion
Sinds maanden weer begonnen met spelen (gestopt toen Cataclysm kwam, kan nog steeds niet wennen aan het nieuwe Orgrimmar ). Gisteren een Undead Mage aangemaakt die nu level 23 is. Levelen schiet aardig op in een level 25 guild en Heirlooms.



De quests van de Undead zijn overigens ontzettend grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan me nog herinneren dat ik in Tarren Mill of in elk geval in Hillsbrad Foothills als questgiver mocht spelen. Ik kreeg een geel uitroepteken boven mijn hoofd, en toen kwamen er NPCs aan die de quests aannamen (wat normaal door spelers gebeurt). Grappig om voor de verandering de rollen eens om te draaien.



Met mijn Undead Rogue kwam ik vrijwel niet in Kalimdor maar doorliep de quests in Tirisfal, Silverpine, Hillsbrad, Arathi, etc. en nu in Blasted Lands. Hij is bijna 56.



Het blijkt dat Garrosh Hellscream en Sylvanas Windrunner elkaar niet goed liggen. Ik vond de dialoog in Silverpine grappig om te horen. Garrosh vroeg zich af wat het verschil is tussen Sylvanas en de Lich King, m.b.t. de New Plague (die ze intussen op Southshore heeft toegepast). Zij sarcastisch: "Is dat dan niet duidelijk? Ik dien de Horde!" Wat een "clever bitch"!



http://www.wowpedia.org/Quest:The_Warchief_Cometh
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En... zou morgen de nieuwe patch uitkomen?
Ja, eindelijk een kans om al die nostalgische zooi ergens ander op te slaan (ik heb nog steeds die carrot on a stick... het kreng heeft me toen zo veel moeite gekost om aan te komen dat ik hem niet weg kan gooien). En tijd om mijn oude t5 uit de kast te halen (nog steeds mijn favoriete look). Hoef ik ook niet meer gemekker aan te horen van oude guildies uit de tijd dat ik nog voor server first kills ging en mijn look een patch achter loopt.



Ik hoop alleen dat ze niet nog een verhaal lijn naar Booty Bay laten lopen. Die bruisers mogen mijn main niet zo (en nog steeds geen Bloodsail Admiral).



Ja ik ben ook een WoW nerd. Ach ja... medespelers in puin schieten blijft een mooie manier om de frustraties van een werkdag van je af te zetten

Maar nu toch dat dilemma; Star Wars of WoW...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt nu op live-servers naar Darkmoon Island,

Dus zorg dat je daar bent.



Tijdens de Darkmoon Faire,

Is elk uur L90ETC daar met zijn hardrock-geblèr.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Deze of komende week zou een interessante week kunnen worden:



http://www.fluffyfrenchy.com/?p=73



Deze blog is geschreven door Boubouille, bekend van MMO-Champion.com...



Als het eraan komt laat ik het o.a. ook hier weten.
World of Warcraft: Legion
Hans! Leuk dat je dit topic weer kickt. Ik ben sinds zondag weer begonnen en heb voor de verandering maar eens een Blood Elf Hunter aangemaakt. Levelen als een dolle zonder dood te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Annual Pass (eigenlijk twee Annual Passes), dus ik heb gegarandeerd toegang tot Mists of Pandaria Beta. Zodra die van start gaat, meld ik dat. En jullie mogen wat mij betreft vragen daarover stellen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat deze expansion, net als de vorige expansions en de oorspronkelijke game, in de winter hier te krijgen is.



De vrouwtjespanda vind ik er wel beter uit zien dan ik had verwacht. Heeft dezelfde bouw als een dwarf en dat oosterse tintje van die hele pandawereld is wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook wel schattig, maar net iets te schattig voor mij, om eerlijk te zijn. Niet dat Blizzard haar slecht heeft ontworpen, maar ik zou niet met een vrouwelijke Pandaren spelen. Met andere vrouwelijke rassen is dat geen probleem.



Ze zou zo van een poëziealbum vandaan komen, of van een meisjesdagboek of zo.



Maar misschien ben ik zo om. Ik zou in eerste instantie ook geen Undead of Goblin spelen, maar ik heb een level 85 Undead Rogue en een level 85 Gobin Hunter (de laatste met de beste gear ooit), dus die uitspraak om die rassen niet te gaan spelen, ben ik duidelijk niet nagekomen. :-)



Maar misschien maak ik ook een vrouwelijke Pandaren Monk, en level haar up naar 85, misschien ben ik wel zo gek.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
De uitspraak van Boubouille (zie een link van een van mijn eerdere berichten) zat er niet ver naast, want het is nu ook door een medewerker van Blizzard bevestigd. De Closed Beta komt nu echt zeer binnenkort. Ik moet de Account Management van Battle.net en mijn mail maar eens in de gaten houden.



Ik had zelf ook voorspeld dat de beta afgelopen maandag zou komen. Het zal blijken dat ik er slechts één of twee weken naast zal zitten.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven