World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb galleon tot nu toe nog maar 1x gedaan :P



Ik zal het met Sky er over hebben ;) Hij was normaal disc/holy maar in Ds was Holy veel beter dus ik denk dat hij vandaar nog steeds holy is.



Ik geloof dat wij in cata nog 1x als 25man hebben geraid. Dat was in Bot. En daarna eigenlijk nooit meer :( Ik mis het wel hoor! 25man was zoveel leuker
Alle reacties Link kopieren
We hebben gisteren nog een raid gedaan en mijn vriend nogmaals als disc laten healen om te kijken of het in HoF ook zo goed werkt...jezussss OP! Met gemak haalde hij 72k hps. Dat is meer dan de paladin en iets over de shaman, disc is they way to go, volgens mij wordt het wel weer generfed, kan niet anders.

In Cata waren holy priests inderdaad heel goed ja, ik was er zelf eentje haha. Ik heb daar ook nog een clipje van:

http://www.youtube.com/watch?v=0hWiarEsj-w

Zie je mij healen, heb ik zelf opgenomen

Galleon.. pff ik wil die ook graag, schijnt goede loot te hebben, misschien dat ik 'm van het weekend te pakken krijg zou mooi zijn, weet ik ook hoe die eruit ziet haha.
Leuk filmpje .
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren geluk Galleon spawnde en ik heb hem nu voor de 2x gekilled maar geen loot :(



Filmpje is leuk :D Ikzelf vond madness geen leuke eindbaas. Ik had er meer van verwacht.



En ik heb onze priest healer nog niet gezien maar ik zal hem proberen te grijpen voor de raid. Hij vond zelf altijd disc leuker dus mischien maak ik hem wel wat gelukkiger hahaha
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat is ook nog eens zo, moet je net maar geluk hebben dat ie wat voor je dropt...pfft, dat gebeurt ook maar zelden heb ik het idee.



Nee dat is waar Madness was saai, heel DS was saai, ik vind het niet zo gek hoor dat zoveel mensen stopten met wow die periode.



Ja echt wel doen hoor, het is echt sterk verbeterd, zeker als ie multishield, wat je natuurlijk vaak doet als disc als ie breekt krijgt ie 200% mana back nou dat is beeeetje veel!



Ik heb nu ook filmpjes gedaan, maar Elegon nog niet..foei slack, zal eens kijken of ik die volgende week doe, vind het leuk om die filmpjes te doen
Alle reacties Link kopieren
Ja tot nu toe 2x dezelfde tiergloves gekregen :S en die golden coin roll is ook waardeloos altijd goud nooit loot :(



Ja ik vond Ds ook super saai. Ook hc mode was niet echt super leuk :S



Hoe is het met jullie in de guild? Hoeveel members hebben jullie overdag online? Volgens mij zijn de servers nogal dood op het moment :S



In mijn horde guild daar hebben we 800members. En dat was ook een goede guild in Cata. Als ik nu log heb ik mazzel als er 10mensen online zijn :S



Onze alliance guild ook hetzelfde overdag weinig mensen online maar ook weinig mensen op de server voor mijn gevoel maar savonds is het wel weer gezellig druk
Alle reacties Link kopieren
Wanneer de boomkin in je raid groep lage dps blijft doen ondanks juiste gear, kan het ook aan zijn computer liggen.

Zo trok ik op de imac niet meer dan 32k dps omdat de fps dan dropt naar 15.

Op de pc zit op 60fps en heb ik nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Hij deed gisteren ook lage dps maar wel meer als de week daarvoor. Maar nog steeds veel lager dan de rest van de dps.

Hij heeft zijn spec en reforges veranderd.



Maar ik weet dat hij op een laptop speelt en dat zou idd het probleem kunnen zijn.Ik zal eens vragen hoeveel fps hij heeft.



Ik heb normaal hoge fps maar op Elegon dropte mijn fps ook gigantisch :S
Alle reacties Link kopieren
Halloooo,



Ja dat klopt ook wel van die fps, daar kun je moeite mee hebben, ik ben ook weleens uit geweken naar mijn laptop, ondanks dat ik daar dezelfde addons had en ook de laptop gewend was, je merkt het wel inderdaad aan je dps.



Sommige servers zijn ontzettend doods ja, daarom zijn vorig jaar ook weggegaan en als ik kijk hoe die staan in de rankings...zijn nog maar 5 raiding guilds over ofzo, jammer waren leuke tijden daar

Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen er door de dag online zijn, ik log altijd pas 's avonds in en dan is het logisch om 15 man aan te treffen, we zijn ook best een kleine guild, hebben ook niet meer mensen nodig eigenlijk. Ten tijde van TBC kan ik me herinneren dat we piek op 52 man zaten. De meesten van ons werken dus meestal tref je elkaar pas 's avonds.



Hoe ging het op Elegon trouwens?
Alle reacties Link kopieren
We hadden nog zo'n 30min van de raidtijd over en het was de 1ste x dat we het gingen proberen.

Vorige week zijn we na de 4de baas gestopt omdat o.a ik en de monk tank ziek waren :S

Maar het ging niet super slecht. Maar we hebben een hele zondag avond om het te proberen maar als ik het zo goed begreep is dit wel de moeilijkste baas in Mv.

Alle dps behalve de boomkin zaten boven de 72k. We hadden alleen wel wat healing probleempjes en die grote add daar hebben we een aantal x op gewiped omdat tie of te snel down ging of de tank rende weer terug op de platform met de add op 1%. Maar gaat wel lukken. Me vriend die dacht namelijk niet dat we alles zouden 1shotten lol dus die was weer eens eigenwijs en had niet naar de tactics gekeken..



Hij kan zo lekker slim zijn af en toe ;) In Ds was dat ook altijd zo. Dus morgen met goede tactics er maar weer tegenaan.



Ja in Tbc hadden we ook altijd super veel mensen online. Maar daar is niet veel meer van over. Wij hebben denk ik 3 of 4 hardcore guilds op de server left. De rest is meer zoals ons :P
Alle reacties Link kopieren
Naja als iedereen boven 72k zit dan trek je het gemiddelde alsnog goed, dan moet het wel te doen zijn. Inderdaad Elegon is de moeilijkste boss, maar wel leuk!



Bij 20% trekt onze tank m over de streep maar wij hebben veel dot classes dus wellicht moet je het bij jou inderdaad wat lager doen. Dat is een kwestie van fine-tuning wat bij jullie het beste werkt. Iedereen moet wel zijn stacks resetten voordat die boooom doet, dat yelled de tank op de add, als ie bijna dood is rennen de DK en rogue gauw buiten de ring, wij kunnen het namelijk zelf wel zien (als ranged en healers). De melee doet de achterste 2 pilaren de ranged de 4 anderen. Wij doen eerste wave 5 adds killen, 2e 4 en de 5e laten we spawnen en iedereen nuked de boss. Oh ja wat handig werkt is als je de adds naar het begin punt laat komen. Dus beide tanks gaan 1 kant van de kamer in en aoe taunten de adds naar de voorkant. Daar kun je met zijn allen aoe'en, ze zijn ook te slowen dus frost traps ik doe mijn flamestrike, mind sear, boomkin zijn starfall, DK remorseless winter en tegen de tijd dat je weer op de boss moet heb je er misschien nog 2 over die de tank volgen dus je moet die 2 wel nog doodmaken die naar de tank gaan want ze slaan toch wel hard.

En dan bloodlust en hooppaa neer gaat de boss haha



Je mag me wel adden als je nog wat vragen hebt ofzo. MaasiTexx#2486

(als je het vervelend vind dat ik hierzo alles neerplemp op die manier moet je het maar zeggen hoor)



Wij zijn ook niet hardcore, 5 guilds zitten in de top 1000 maar de rest kloot maar wat aan zoals wij inderdaad haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je toevoegen ;) Is wel makkelijk ook :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!



Nieuw hier op het forum en zag dit topic! Ben ook een fanatiek wow speler. Lvl 90 holy paladin. Was altijd erg into pvp maar sinds MoP doe ik eigenlijk alleen maar pve. De nieuwe raid finder, Heart of Fear, vind ik erg goed. De derde baas, Garalon, vereist eindelijk weer eens samenwerking. Wel lastig aangezien pugs nooit echt luisteren naar elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Katycat,



Ik had helaas geen tijd om de Hof lfr af te maken deze week. 2 van de 3bazen gedaan en toen moesten we koken haha ;) Ikzelf heb nooit niet echt iets met pvp gehad. En idd pugs luisteren nooit naar elkaar :S



Hebben jullie trouwens ook het probleem dat als je een lfr 0/3 wilt dat je continue een 2/3 krijgt. Super irritant! We hebben gisteren 75min in que gestaan voor een 0/3 en toen was het al bijna etenstijd :S



En speel je Alliance/Horde?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Valisha,



Ik speel sinds een jaartje horde, maar heb daarvoor alliance gespeeld. Ik vind alliance stiekem ook leuker, maar omdat vrienden/familie horde zijn, is dat leuker



Inderdaad met lfr krijg ik ook sinds heart of fear uit is elke keer 2/3. Dat komt waarschijnlijk doordat die derde baas zo moeilijk is en de groepen elke keer wipen op die baas.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook weleens een half uur gewacht op de queue en dan kom je binnen op Garalon wipes, lekker dan!

3e baas is niet zo moeilijk maar ik denk dat het gebrek aan voice communicatie een factor is die het moeilijker maakt, met je guildies kun je tenminste nog communiceren, in zo'n LFR kun je alleen maar typen en nog niet eens de helft leest 't...



Vandaag hebben we MV gecleared en HoF 2/6 dus morgen gelijk op Garalon, de laatste wipe was op 9% dus met een beetje mazzel is ie morgen neer \o/



Ik heb nu trouwens wel filmpje gemaakt van Elegon, die baas erna en 2e van MoF (eerste vergeten Fraps aan te zetten..) heb weer wat te doen van't weekend
Alle reacties Link kopieren
Gisteren 1ste baas in HoF gekilled. Elegon is nog steeds niet down. Denk zelfs dat we de 2de baas in Hof eerder zullen killen dan elegon haha



@Katycat Ik begon met horde toen ik net wow speelde omdat mijn neefjes horde speelden. Maar omdat mijn colega alliance speelde heb ik daar een char aangemaakt en ben daar blijven hangen :P En nu spelen mijn neefjes alliance op mijn server :D

Ik speel ook nog horde op chambers of aspects maar op het moment speel ik liever mijn alliance
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik vroeg me af, hoeveel uur gemiddeld spelen jullie in de week? Ik kan rustig elke avond 2.5 uur spelen en ook hele dagen of middagen in het weekend. Ik kom dus wel snel op 20 uur per week.



Maar ik kan zo ophouden, of met iets aan de gang wat nodig is (huishouden, werk, aandacht geven aan man). Hoe staan jullie hierin?
Alle reacties Link kopieren
Ja die eerste baas is wel leuk, niet Valisha? Ik vind sowieso de bazen in MV en HoF tot nu toe allemaal wel anders dan anders, meer bezighoudend.



Valisha....dat weet ik zo net nog niet, hij ziet er supereasy uit op de vids...maar voordat je die onder de knie hebt...frustie! hahaha. Maar goed voor het zelfde geld waren wij wat aan het rondkneuzen dat kan ook nog.



Bahhhh alliance Ben altijd horde geweest, heb geprobeerd om een keer een human mage te levellen, met level 18 heb ik het opgegeven, ik kon het niet aanzien haha.



Louba ik doe het ook 's avonds ik log net voor 8en in, om half 8 ligt dochter van mij in bed, dan nog even afwas of was vouwen en inloggen. In het weekend wil het verschillen, als ze er is dan zijn we ook middagen weg in het weekend maar als ze bij haar vader is wil ik wel eens een hele dag of avond door trekken....gewoon omdat het kan haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja die 1ste baas in HoF is leuk. Zo leer je echt kennen wie goed is en wie niet! We hadden gisteren wel pech. Onze kitty dps dacht dat ze op standby stond en was gaan werken. En onze nieuwe ret pala die kwam voor de 2x niet opdagen :s ( dus die gaat ook niet meer)



Maar gelukkig was onze rogue online. Alleen moesten we helaas wel een dps meenemen die maar heel weinig dps deed. Maar verassend genoeg was hij wel goed in het ontwijken van die circles enzo :D



Je moet natuurlijk ook geen human aanmaken bah bah! gnome night elf of draenei! en dan natuurlijk wel female :P



Ik speel wel elke dag soms iets meer soms iets minder. Als we raiden dan ben ik toch zeker van 7uur tot 23.15 online en dan ben ik sochtends/smiddags ook online om snel de dailies te doen. De laatste tijd stoppen we trouwens wel wat eerder met raiden.



Ik kan wel makkelijk stoppen met WoW om iets anders te doen al vergeet ik af en toe wel de was ;)
Alle reacties Link kopieren
Nog een vid vandaag in elkaar gedraaid, voor de liefhebbers:

Elegon 10 man:



http://www.youtube.com/watch?v=XxCZDO2j ... ture=share



Ik ben trouwens Smexx en ook wij hebben op de eerste add gefaald met de add, maar gelukkig is het nog goed gekomen
Alle reacties Link kopieren
En hier is Blade Lord Ta'yak:



http://youtu.be/wVCB2GoR9uU
Alle reacties Link kopieren
Btw elegon op 22% 2de baas in HoF niet gedaan omdat het zo goed ging met elegon. Alleen dit weekend heeft die monk tank niet gesigned dus het ziet er niet hoopvol uit :S



We zijn nu volop aan het recruiten voor een dk/pala of druid dps met een tank os maar tot nu toe 1 pala met geen tank os :(
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: onze guild zoekt raiders. Er zijn maar ongeveer 5 guildies die het leuk vinden om te raiden. Niet genoeg dus.. Zit er iemand op Draenor (horde) en vindt je het leuk om ons te versterken? We zijn geen hardcore raiders, meer voor de fun
Alle reacties Link kopieren
@Katycat Hebben jullie ook moeite om te recruiten op Dreanor?



Na maanden zoeken hebben wij eindelijk een dk tank/dps gevonden voor de dagen dat onze andere tank niet kan raiden. Maar dit was wel een rl vriend die van een andere server kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven