World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ja recruiten gaat slecht inderdaad. We hebben nu een aantal vrienden die sinds kort weer spelen, maar die moeten eerst weer gear farmen etc... Maar het is in ieder geval gezellig in de guild
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nieuwe ontwikkelingen m.b.t. World of Warcraft.



Vandaag of gisteren heeft Blizzard, de maker van het spel, de naam "Warlords of Draenor" getrademarkt. Opvallend is dat tussen nu en BlizzCon (een spelconferentie van Blizzard) slechts een week zit. Met de vorige uitbreiding Mists of Pandaria (waar mijn avatar ook naar verwijst) was dat ook al zo.



Er zijn sterke geruchten dat Warlords of Draenor de nieuwe uitbreiding wordt na MoP (zoals Mists of Pandaria onder de spelers wordt afgekort). Of ze ook waar zijn, is op dit moment niet te zeggen, maar ik vind de gebeurtenissen wel erg toevallig. Volgende week vrijdag, wanneer de BlizzCon van start gaat, worden de geruchten ontzenuwd. Dan zullen we weten of ze waar zijn of niet.



Ik heb wat wilde gissingen gedaan:



Zoals bekend werden de lage-level-gebieden onder Cataclysm opnieuw ontworpen. Dat was dan voor level 1 t/m 60. Voor Cataclysm waren ze vrijwel niet veranderd. Nu vermoed ik dat Outland aan de beurt is voor een nieuw ontwerp. Dat is een continent van The Burning Crusade, voor de level 60 t/m 70 karakters. Dat is sindsdien nooit aangeroerd gebleven. Ik denk dat het met WoD (Warlords of Draenor) nu anders zal zijn.Outland is een deel van Draenor, dus dan denk ik dat de gebieden voor level 60 t/m 70 ook anders zullen zijn. Er zal ook hoge-level-content worden bijgevoegd, in hetzelfde gebied, of in elk geval op dezelfde planeet: level 90 t/m 95.



Ik vermoed nieuwe rassen, maar waarschijnlijk geen nieuwe classes. Ik baseer dat op de classes en de rassen die in de voorgaande uitbreidingen werden bijgevoegd.



De levels zullen lopen vanaf 90 t/m 95. Met The Burning Crusade en Wrath of the Lich King werden 10 levels bijgevoegd: t/m 70 en t/m 80 resp. In Cataclysm en Mists of Pandaria 5 nieuwe levels: t/m 85 en t/m 90 resp. Dus ik denk dat het hoogste level met deze uitbreiding 95 zal zijn.



Zou deze uitbreiding ook nog gevolgen hebben voor de startgebieden van de Draenei en de Blood Elves? Geen flauw idee. Deze gebieden en deze rassen werden toegevoegd met The Burning Crusade. Die zijn wat mij betreft ook aan herziening toe. De Draenei en de Blood Elves spelen een grote rol in TBC want Shattrath, de hoofdstad van Outland, wordt geregeerd door de Draenei en de Blood Elves, maar ze maken geen deel uit van de Alliance en de Horde (noch de leden van de Shattered Sun Offensive).



Ik ben benieuwd wat er van het bovenstaande waar zal zijn. Volgende week vrijdag en zaterdag, tijdens de BlizzCon, zal ik de waarheid weten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint BlizzCon. Hoe gaat het uitbreidingspakket heten? Zijn er nieuwe rassen? Zijn er nieuwe classes? Welke zones worden er toegevoegd? Wat wordt er veranderd aan de huidige zones (Kalimdor, Eastern Kingdoms, Outland, Northrend, Pandaria)? Allemaal vragen, maar vanavond worden ze beantwoord.



Door het tijdsverschil lijkt BlizzCon vanavond te beginnen, maar feitelijk begint het in de VS 's ochtends (plaatselijke tijd).



(Tijden zijn Nederlandse tijden)



Vrijdag 8 november

20:00 Opening Ceremony

21:30 World of Warcraft: What's next?

23:30 WoW: The Adventure Continues



Zaterdag 9 november

00:45 Arts of WoW

20:30 WoW raids, gameplay, questing and more

22:00 Warcraft movie presentation

23:30 WoW Q+A



Zondag 10 november

03:30 Closing Ceremony



http://eu.battle.net/blizzcon/en/
World of Warcraft: Legion
Hans... Ik heb net een zoon van een paar weken, een eigen kantoor en 0 tijd om te spelen... en dan kom je weer met zo'n fijne update.. En ik heb mijn account even bevroren. Arme ik!
Alle reacties Link kopieren
BlizzCon is zojuist begonnen.



Gratis is het begin en eind:



http://eu.battle.net/blizzcon/en/live-stream/



voor de live-uitzending!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
De naam van de nieuwe uitbreiding:







WORLD OF WARCRAFT: WARLORDS OF DRAENOR!!!!



World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hm..misschien toch mijn account eens afstoffen.

Werd tijd dat ze de characters een make over gingen geven!



Jammer dat er nog geen release datum is, maar ik zal (Blizzard kennende) vast genoeg tijd hebben om nog even naar level 90 te gaan met mijn character
Alle reacties Link kopieren
Het zal jullie waarschijnlijk opgevallen dat ik een andere avatar heb. Het is het logo van Warlords of Draenor. Als je heel goed kijkt (bijna niet te doen) kun je de tekst op mijn avatar lezen onder "WARCRAFT". In elk geval is het logo bruin (terwijl die van Mists of Pandara groenachtig is).



World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wat is de release datum van WoD denken jullie? Ik denk zelf na de zomer maar het mag van mij wel eerder komen ben MoP een beetje zat ;)
Alle reacties Link kopieren
Is het nog wat, WOW? Ik heb tot en met Wrath nog op behoorlijk niveau geraid ( Hellscream, Mock, ShadowPriest). Bij Cataclysm ben ik afgehaakt en MoP heb ik nooit gespeeld. Is het de moeite waard om mijn account nog eens af te stoffen? Of is het meer van hetzelfde?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind MoP nog wel leuk maar om nog maanden SoO te raiden daar heb ik zelf niet zoveel zin meer in. Ik vind het teveel SoO met lfr/flexi/normal & hc mode Alleen normal/herioc was genoeg geweest voor mij maar WoD ziet er echt gaaf uit. Ben zeer benieuwd naar night elf female.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je wil doen. Ik speel nog steeds veel maar raid sinds ICC eigenlijk al niet meer. Wil er de tijd niet meer voor vrijmaken maar vind het wel leuk om achievements te farmen en kijken of ik nog een beetje gold kan verdienen. MoP vond ik wel leuk om alles te ontdekken de eerste keer en wat alts naar 90 te levelen. Wel zijn de meeste maatjes van me gestopt waardoor de lol en de gezelligheid van een guild er een beetje vanaf is. Ben wat gaan guildhoppen maar helaas mijn 'thuis' nog niet gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al 6jaar in dezelfde guild We zijn in Juni vorig jaar van een dode server naar Silvermoon verhuist met 't raidteam en wat socials maar vind het minder gezellig in de guild. De nieuwe mensen joinen alleen voor ranks en praten bijna niet in de guild maar achievements farmen doe ik ook en een groot gedeelte ervan is in raids ;)
Alle reacties Link kopieren
In m'n huidige guild praten alleen de raiders tegen elkaar. Ik ben een social en dus een nobody, erg jammer.



Omdat ik niet meer raid mis ik vanaf Cata ongeveer de raid-achievements. Pvp heb ik ook nooit leuk gevonden dus ook daar mis ik achievements. Toch zit ik inmiddels op ruim 15k achievement points dus ben redelijk op weg
Alle reacties Link kopieren
bij ons eigenlijk ook alleen de raiders en de socials die mee zijn verhuist. op welke server speel je kabouterb?
Alle reacties Link kopieren
Auchindoun, alliance
Oke wtf, hebben jullie de nieuwe toekomstige veranderingen al gezien, geen cc( croud control) abilities meer, dingen als fear zijn niet instant meer en hebben dus een casting time en duren veel korter, warrior verliest oa burst damage abilities en bijv disarm, hunters raken scattershot kwijt( hoe gaan die een gevecht overleven? ) ze willen het zo maken dat je nog maar rond de 15 abilities nodig hebt. Nu zijn er lvl 90s met 9.000.000 soms wel een milioen health, dit wordt terug gegooid naar max 100.000 voor een lvl 90 en er zit dan dus veel minder verschil tussen een lvl 80 en 90 , ze willen het dus zo doen dat je iemad van lvl 90 niet kan critten, je veel mist kwa dps, wat dus betekend dat je niet eens met 5 lvl 89 wraak kan nemen op iemand die aan het ganken is, het ziet er naar uit dat we een soort van guildwars 2 krijgen met minder bobiliteit( gw 2 kun je tenminste nog casten terwijl je rent) met slechtere graphics, want naast de character mods wordt er niet veel gedaan aan landscape en gear/weapons, ik weet echt niet wat ik hier van moet vinden....als pvper is het juist de kick dat je zoveel abilities strategisch moet gebruiken.



Iemand hier die ook pvp doet? en heeft gemerkt hoe belachelijk veel er wordt geganked( veel meer dan normaal) ik denk dat massaal alle oude acounts weer zijn geactiveerd door oude spelers, maar questen in een pvp zone is dus onmogelijk geworden!
Alle reacties Link kopieren
Mijn main is een hunter en scattershot is nou niet iets wat ik superveel gebruikt hoogstens in PvP ;) Maar idd mijn man is een prot warrior die heeft een mil hp dus dat is dan wel vreemd als dat ineens een stuk minder is!



Ik speel op een pve server met 90% alliance dus daar geen last van. Wel in bg's kom ik veel bots tegen. Vorige week in Silvershard mines was ik met 1 andere hunter die enige 2 die geen bots waren :S



@Kabouterb Hierzo Alliance op Silvermoon & Wildhammer en op Chamber of Aspect horde maar helaas is die server dood.
quote:valisha schreef op 05 maart 2014 @ 10:50:

Mijn main is een hunter en scattershot is nou niet iets wat ik superveel gebruikt hoogstens in PvP ;) Maar idd mijn man is een prot warrior die heeft een mil hp dus dat is dan wel vreemd als dat ineens een stuk minder is!



Ik speel op een pve server met 90% alliance dus daar geen last van. Wel in bg's kom ik veel bots tegen. Vorige week in Silvershard mines was ik met 1 andere hunter die enige 2 die geen bots waren :S



@Kabouterb Hierzo Alliance op Silvermoon & Wildhammer en op Chamber of Aspect horde maar helaas is die server dood.



Yep speel Hunter sinds vanilla( ik pvp en man ook) en scattershot is 1 van je belangrijkste abilities in pvp,zonder overleef je het niet( in combo met icetrap) dus ik ben lichtelijk in shock Ik zie eigenlijk nooit bots, als ze op afk staan kunnen het ook speler zijn die gewoon niets uitvoeren.





Heb een vraag aan pve spelers....Wat vinden jullie zo leuk aan pve? ( serious question)
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 01 maart 2014 @ 16:06:

Wat is de release datum van WoD denken jullie? Ik denk zelf na de zomer maar het mag van mij wel eerder komen ben MoP een beetje zat ;)

Sinds de aankondiging tijdens BlizzCon 2013 begonnen mensen al te raden wanneer het uitkomt. Sommigen zeggen maart, anderen april, weer anderen mei. Ik vind dat veel te rooskleurig. Ik houd het op op oktober of november 2014. En waarom denk ik dat? Omdat er bij de voorgaande uitbreidingen ook ruim een jaar zit tussen de aankondiging op BlizzCon of Worldwide Invitational (spelconferenties die i.t.t. BlizzCon in de VS plaats vinden) en wanneer het uitkomt.



Ikzelf verwacht:

- dat de Closed Beta rond mei, juni is, dus over een paar maand al;

- dat PTR 6.0 in september of oktober plaatsvindt. Dat is de overbruggingspatch zodat de overgang van MoP naar WoD naadloos gaat.

- dat WoD gelanceerd wordt in oktober of november. Iedereen kan gewoon doorspelen maar krijgt hooguit een vrij onopvallende melding in de chat log. Eventueel verandert de XP-balk van hen die toevallig op dat moment spelen met een level 90 karakter en komt er een auto-quest, een quest die getoond wordt, zonder met een NPC te praten.



Maar ik kan er hiermee naast zitten, maar ik twijfel toch echt. We zullen desondanks zien.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf denk September/Oktober dat WoD uitkomt.



Wat ik zo leuk vind aan PvE het raiden Als ik zou stoppen met raiden dan zou ik ook geen WoW meer spelen. Ik vind het heel gezellig om met mijn team te raiden. We zijn casual maar wel focussed op progress. We zijn bezig met hc mode SoO. En we zijn natuurlijk serieus maar hebben ook de grootste lol op teamspeak als er iets mis gaat ;)



Ik denk dat ik pvp leuker zou vinden als we het ook in teamverband zouden doen. Ik heb een tijdje terug een vriend van ons geholpen met die legendary quest (waar je 2bg's moet winnen) en dat was ook in teamverband en dat was leuk maar alleen vind ik er niks aan ;)



Offtopic vraag: Gaan jullie Diablo Reaper of Souls spelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook sinds vanilla en heb een aantal max levels. Ik ben een roleplayer. Heb altijd geraid en heb sinds een anderhalf jaar roleplaying ontdekt, waarbij ik vooral roleplay als gnome en dwarf. Geweldig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
quote:valisha schreef op 06 maart 2014 @ 13:23:

Ik zelf denk September/Oktober dat MoP uitkomt.Ik vermoed dat je bedoelt: WoD, Warlords of Draenor.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ja ik bedoelde WoD. Mijn hoofd is er niet helemaal bij :( Slecht nieuws gehad gisteren.



Alts vind ik ook leuk. Ik speel zelf ook sinds Vanilla maar mijn main is altijd een hunter geweest. Nu raid ik de laatste tijd ook veel met mijn druid Tank/Healer omdat wij maar 2 tanks hebben en 1 ervan heeft geloof ik geen zin meer om te raiden.
quote:hans66 schreef op 06 maart 2014 @ 18:47:

[...]



Ik vermoed dat je bedoelt: WoD, Warlords of Draenor.



Hier in Amerika hebben ze al gehint dat ze het uitbrengen wanneer Elder Scrolls uitkomt, op die manier trekken die niet te veel spelers weg, dus iets van 1,5, 2 maanden, weet niet precies wanneer die release date is.



En ik heb Diablo nooit gespeeld maar mijn man wel en zegt: waarom zou je diablo 3 uberhaupt willen spelen, zo zo slecht!





En daarom pvp ik ook met mijn man en een paar vrienden, in mn eentje zou ik er ook geen barst aan vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven