berichtje, over een berichtje bij je topic

29-07-2014 19:23 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo hallo.



vraagje, ik ben net nieuw hier en merk dat het een beetje lastig is dat ik geen berichtje krijg op mijn topic/vraag als ik hier een bericht op krijg.

is dit in te stellen? of is het pure pech en moet ik heel vaak naar mijn eigen profiel? hihi
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
quote:-madre-felice- schreef op 29 juli 2014 @ 19:50:

[...]





oke, ik ga heel blond overkomen nu het spijt me. *zit alvast schamend in de hoek*.

maar, WAAROM zeggen jullie dit soms dan? is dit omdat iemand anders je al voor was met het zelfde antwoord en je er te laat achter kwam? zoiets?Juist , anders pleeg je plagiaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 29 juli 2014 @ 20:32:

[...]





Juist , anders pleeg je plagiaat!lol weer wat geleerd. (wou haha typen, maar dat doen we maar niet.. dan denken jullie dat ik dronken ben. oepsie. schrijfwijze maar aanpassen )
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Hihi word hier ook niet zo leuk gevonden.



Sorry moest ik even kwijt hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 20:38:

Hihi word hier ook niet zo leuk gevonden.



Sorry moest ik even kwijt hihi





hahaha nee dat blijkt! ach ja, zo leren we meer en meer .



of mocht haha - hahaha ook niet

When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Een kleine spoedcursus. Pas op voor de taalpolitie. Wij staan bekend om onze hoge zuurpruimgehalte. Wij hanteren een aantal wetten, zoals de wet van Wuiles. Begin hier nooit over zwarte Piet. Nicks met moeder kunnen zich beter, alleen op de horrorpijler begeven. Gebruik geen verkleinwoorden of je moet in Madurodam wonen. Wil je meer?
Alle reacties Link kopieren
quote:monalisalove schreef op 29 juli 2014 @ 20:51:

Een kleine spoedcursus. Pas op voor de taalpolitie. Wij staan bekend om onze hoge zuurpruimgehalte. Wij hanteren een aantal wetten, zoals de wet van Wuiles. Begin hier nooit over zwarte Piet. Nicks met moeder kunnen zich beter, alleen op de horrorpijler begeven. Gebruik geen verkleinwoorden of je moet in Madurodam wonen. Wil je meer? kom maar op!! (haha)
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:-madre-felice- schreef op dinsdag 29 juli 2014 20:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="oldwood in "berichtje, over een berichtje bij je topic"" class="messagelink">oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 20:38</a>:</b>

Hihi word hier ook niet zo leuk gevonden.



Sorry moest ik even kwijt hihi </div></blockquote>





hahaha nee dat blijkt! ach ja, zo leren we meer en meer .



of mocht haha - hahaha ook niet





Hahaa is beter dan hihi, maar doe dat ook maar niet

En verder praat je niet over klussen met je man (proberen zwanger te worden, vast bekend op babybytes?)

Dat heet hier gewoon neuken, laat 'kids' ook maar achterwege en zo zijn er nog meer, maar ik kom er even niet op
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:08:

[...]





Hahaa is beter dan hihi, maar doe dat ook maar niet

En verder praat je niet over klussen met je man (proberen zwanger te worden, vast bekend op babybytes?)

Dat heet hier gewoon neuken, laat 'kids' ook maar achterwege en zo zijn er nog meer, maar ik kom er even niet op



lachen met woorden is verboden. check. <-- zo mag wel



klussen doe ik niet aan. heb net mijn huis weer op orde na waterschade



kids achterwege in de zin van, verboden onderwerp? of kids hoor je gewoon te typen als "kinderen, mijn kinderen" ?



ik mag het wel even gaan opschrijven allemaal -->
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Kids hoor je te typen als kinderen.



Het valt allemaal best mee hoor, iedereen is hier heel lief en aardig, niemand is een zuurpruim hier
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:17:

Kids hoor je te typen als kinderen.



Het valt allemaal best mee hoor, iedereen is hier heel lief en aardig, niemand is een zuurpruim hier we zullen het merken ;) op babybytes moet je soms behoorlijk bukken om niet onderuitgehaald te worden. ik zoek al een tijdje na iets anders, en hoop hier mijn plekje gevonden te hebben. word namelijk een beetje moe van baby's/klussen/borstvoeding enz enz. oftewel, al die vragen die wel 10 keer per week langs komen. voor de mensen die er lang zijn irritant. voor de nieuwe moeders heel logisch ;)
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Van mij mag je eerst weer even terug in de meelees stand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 29 juli 2014 @ 21:25:

Van mij mag je eerst weer even terug in de meelees stand.en waarom precies?
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Het is hier heel leuk hoor, sommige komen hier ook hard uit de hoek, maar vaak wel terecht.

Maar dat merk je vanzelf als je hier wat langer mee loopt.



Het enige topic waar er een hoop van worden geopend zijn de 'ben ik zwanger' topics.

Die hebben dan een pil op woensdag en vrijdag vergeten en vragen zich af of ze zwanger zijn.

Dan word de ZWB erbij gehaald (zure wijven borrel, bij elk geopend 'ben ik zwanger' topic ¤20 euro in de pot) of de glazen bol.



En denk om de D en T aan het eind van sommige woorden, zoals iemand al zei, de taalpolitie



Heb je het allemaal opgeschreven
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:30:

Het is hier heel leuk hoor, sommige komen hier ook hard uit de hoek, maar vaak wel terecht.

Maar dat merk je vanzelf als je hier wat langer mee loopt.



Het enige topic waar er een hoop van worden geopend zijn de 'ben ik zwanger' topics.

Die hebben dan een pil op woensdag en vrijdag vergeten en vragen zich af of ze zwanger zijn.

Dan word de ZWB erbij gehaald (zure wijven borrel, bij elk geopend 'ben ik zwanger' topic ¤20 euro in de pot) of de glazen bol.



En denk om de D en T aan het eind van sommige woorden, zoals iemand al zei, de taalpolitie



Heb je het allemaal opgeschreven



nog niet! bijna ;)



ben even nog in verbaasde status en in afwachting van het antwoord van Doreia.



die d- t zullen ze bij mij vaak over gaan vallen denk ik. ik weet ze! maar vaak ook weer heel even niet *zucht* .
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:-madre-felice- schreef op dinsdag 29 juli 2014 21:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Doreia in "berichtje, over een berichtje bij je topic"" class="messagelink">Doreia schreef op 29 juli 2014 @ 21:25</a>:</b>

Van mij mag je eerst weer even terug in de meelees stand.</div></blockquote>en waarom precies?



Omdat de meeste die hier op viva zitten alles te weten zijn gekomen dmv meelezen, dat bedoel je toch doreia?

En als je alles moet vragen en er nog niet veel van snapt, dat je even moet meelezen om te zien hoe het precies werkt hier.
Precies Oldwood. Leer hoe het werkt door te lezen. En begin dan een beetje mee te schrijven.
Je hoeft het niet op te schrijven, gewoon dit topic favoriet maken (klik op hartje bovenaan links). Dan kun je het altijd terugvinden via je eigen profiel.



En welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:36:

[...]





Omdat de meeste die hier op viva zitten alles te weten zijn gekomen dmv meelezen, dat bedoel je toch doreia?

En als je alles moet vragen en er nog niet veel van snapt, dat je even moet meelezen om te zien hoe het precies werkt hier.





KIJK! het is maar goed dat ik het even vraag . ik las het dus onaardig.

in de zin van: je bent nieuw, je vraagt te veel, hou aub je mond.



moet even afkick van BB geloof ik
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op dinsdag 29 juli 2014 21:38 Precies Oldwood. Leer hoe het werkt door te lezen. En begin dan een beetje mee te schrijven.Heb ik het iig goed gedaan toen ik hier begon
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 29 juli 2014 @ 21:38:

Precies Oldwood. Leer hoe het werkt door te lezen. En begin dan een beetje mee te schrijven.



het is me nu duidelijk, dank je wel .

ik heb al wel het een en ander meegelezen, maar leer vaak sneller door gewoon te doen. zal vast wel een paar keer op mn snuit vallen, maar dat hoort er bij. gelukkig zijn er genoeg die me daar dan even op wijzen en me dingen vertellen.



in de laatste berichten zie je geen "haha" of "hihi" meer
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 juli 2014 @ 21:39:

Je hoeft het niet op te schrijven, gewoon dit topic favoriet maken (klik op hartje bovenaan links). Dan kun je het altijd terugvinden via je eigen profiel.



En welkom!



had ik inmiddels gevonden



en dank je wel!
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
En volgens mij moet je gewoon niet op babybytes willen zitten, daar zitten toch alleen maar horrormoonmonsters.
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:43:

En volgens mij moet je gewoon niet op babybytes willen zitten, daar zitten toch alleen maar horrormoonmonsters.



heel veel inderdaad. maar niet allemaal hoor ;).

ik vind mezelf best aardig (of is dat raar als ik dat zeg? ) en heb er 2 hele goede vriendinnen aan overgehouden.

het is leuk als je zwanger wil worden of hele kleine kinderen hebt. anders word het een beetje saai en veel van het zelfde.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 29 juli 2014 @ 21:41:

[...]





Heb ik het iig goed gedaan toen ik hier begon

+1



(niet teveel smileys in één bericht gebruiken trouwens )
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 29 juli 2014 @ 21:50:

[...]



+1



(niet teveel smileys in één bericht gebruiken trouwens )check.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven