chromecast

08-10-2014 21:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je Chromecast op elke tv aansluiten dat een USB ingang heeft? Of is er meer voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gewoon in mijn tv gestopt, Netflix op mijn iPad en kijken maar.

Wel moet je de WiFi verbinding goed zijn, anders heb je kans dat ie zo nu en dan vastloopt en opnieuw moet laden. Heb ik opgelost door de WiFi versterker beneden te zetten en niet meer boven.
anoniem_179409 wijzigde dit bericht op 08-10-2014 21:36
Reden: Aanvulling wifi
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet er een hdmi aansluiting voor hebben. Verder ben ik groot fan! Heerlijk Netflix kijken op de tv! Ik ben enorm tevreden ermee. Apparaatje doet wat ie moet doen voor een klein prijsje! (Alleen dan wel je account delen met anderen, scheelt veel geld!!)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem idd voor Netflix. Nu ben ik gebonden aan iPad, en dat is prima voor mij, om series te kijken etc. Maar iets met het gezin wordt lastiger.



Klinkt iig goed, denk dat ik het ga proberen!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt HDMI nodig, geen USB.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op woensdag 08 oktober 2014 21:55 Je hebt HDMI nodig, geen USB.Heb ik! :-)
Alle reacties Link kopieren
Idd HDMI, gebruik het ook voor YouTube, en alle filmpjes die online staan. In de playstore /caststore staan veel apps, de een beter dan de ander...



De apps die ik gebruik voor chromecast:



YouTube

Netflix

Vevo

Web video caster (die cast alle online filmpjes, ook die van rtlxl)

Google+
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Oeps, foutje
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat je geen Chromecast nodig heb als je TV op internet is aangesloten?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
En hoe staan jullie tegenover de iets goedkopere alternatieven zoals EZcast, Measy etc? Net zo goed, of beter een tientje a vijftien euro meer voor een Chrome Cast?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben netflix ed gewoon op de PS3 gezet, dus als je die hebt zou ik dat doen. Werkt perfect. Konden het trouwens ook via het UPC-kastje doen, maar dat was zo ingewikkeld typen met de afstandsbediening bij het installeren. Met een controller ging beter
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk Netflix via de Wii, werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen PS3, UPC of Wii hier. Daarom leek dit mij een mooie manier om toch op groter scherm Netflix te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 08 oktober 2014 @ 22:06:

Idd HDMI, gebruik het ook voor YouTube, en alle filmpjes die online staan. In de playstore /caststore staan veel apps, de een beter dan de ander...



De apps die ik gebruik voor chromecast:



YouTube

Netflix

Vevo

Web video caster (die cast alle online filmpjes, ook die van rtlxl)

Google+Als ik in de AppStore zoek naar "web video caster" vind ik m helaas niet. Is de naam van de app juist geschreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven