Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:38.
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 19:29.
[ firefox en zoekfunctie vivaforum ]
- Sinds ik firefox heb, komt er geheel niets te staan als ik zoek in de zoekbalk ==>
Iemand een idee hoe dat komt?
of te verhelpen is?
- Hier ook firefox, maar geen probleem met de zoekfunctie.Welkom in de grote-mensen-wereld.
- TO, heb je toevallig 'NoScript'? Of Javascript standaard uit?
- stampertje, ik heb geen idee wat dat zijn.. dus ik heb het iig niet bewust uitgezet
- Type in de adresbalk van Firefox 'about:addons' (zonder de aanhalingstekens) Je krijgt dan een overzicht van alle addons. Daar zou dan eventueel 'NoScript' bij kunnen staan.
Of je Javascript aan hebt staan, kan je checken door In de menubalk 'Extra' te kiezen, dan 'Opties', dan naar de tab 'Inhoud'.
3e van boven is 'Javascript' inschakelen, staat die wel of niet aangevinkt? - heb alleen karma-iets aanstaan en adblocker.
nu ff bij javascript kijken, die is aangevinkt, moet dat wel of niet - 'Moet' is een groot woord, maar voor nu, ja laat dat vinkje maar staan
Ik heb geen ervaring met die Karma blocker, weet je wat die zoal blokkeert?
Edit: iets blokkeert de Google functie op de Viva website, waardoor de zoekbalk niet werkt, daarom mijn vraag over die Karma blocker.Stampertje_78 wijzigde dit bericht op 04-02-2012 13:02 met 31% - Start hem eens op in safe-mode (veilige modus of zoiets).
Help > Restart with add-ons disabled.Ook dit is vergankelijk - Bahco, gedaan, het werkt! dus het zal waarschijnlijk die karma zijn. die er ff afgooien en weer proberen.
- hoe stop ik veilige modus?
- Up. hoe schakel ik veilige modus weer uit?
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 19:29.