gmail: mailadres dat alleen in "alle berichten" beland ??

27-06-2014 20:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb gmail en vanuit 1 emailadres, waar ik vaak email uit ontvang, komt de mail alleen bij "alle berichten" te staan en niet bij mijn gewone inbox.



Weet iemand hoe dit kan/komt/opgelost kan worden???



groetjes
Je hebt een oude inbox-rule met daarin die afzender staan voor een label dat je verwijderd hebt. Verwijder de inbox-rule en mail van die afzender komt weer in je inbox.



Of het is iets anders
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel reacties gehad nav je profiel? Alleen staan deze in een andere box?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
haha nee viva-amber, dit is een totaal andere vraag....heeft niks met datingsites te maken...



uhm amand......ik snap niet wat je bedoeld met inbox rule?
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt bij instellingen regels/rules aanmaken: 'als er een mail van die en die/over dat en dat onderwerp binnenkomt wil ik er dat label aan hangen, hem doorsturen naar...', etc. Daar kun je ook instellen dat voor bepaalde mails de Inbox wordt overgeslagen. Ze komen dan dus alleen in Alle mails terecht.
In gmail heten regels 'filters'. Kijk bij Instellingen op het tabblad Filters, waarschijnlijk heb je daar aangegeven dat berichten vanaf een bepaald mailadres niet in je inbox belanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven