hollandsnieuwe

10-08-2014 15:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een abonnement van hollandsnieuwe met 275 belminuten/smsjes/mb & nog 500 mb internet. Nu is mijn 500 mb internet bijna op en heb ik nog wel die 275 belminuten/smsjes/mb over.. mijn vraag is dus, gaat mijn mb hier dan automatisch vanaf, of moet ik eerst iets instellen ? Alvast bedankt!
Dan kun je niet meer internetten, of moet je een extra bundel kopen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is juist het voordeel van HN, je mb's gaan nu van je 'gewone' beltegoed af.

En je krijgt ook nog een sms dat je internetbundel op is en als je beltegoed op raakt krijg je weer bericht. Pas dan kun je niets meer en kun je bijkopen.
Life is too short to waste time matching socks
Met Sim Only van hollandsnieuwe komt al het verbruik uit één bundel. De kosten van 1 minuut bellen staan gelijk aan die van 1 sms en 1 MB. Je bepaalt zelf de mix. Zo kun je de ene maand heel veel bellen en sms'en en de volgende maand juist heel veel internetten. Precies zoals jij dat wil. Lekker makkelijk dus en ook nog eens super voordelig. Je maandelijkse tegoed is drie maanden geldig. Het tegoed dat als eerste vervalt wordt als eerste opgemaakt.



Heb je een extra data en/ of sms bundel?

Deze heeft een geldigheid van 1 maand. Je data- en/ of sms verbruik komt eerst uit deze extra bundels.



Is je bundel op?

Dan komt je verdere data- en sms verbruik met je maandelijkse tegoed verrekend.



Heb je nog over aan het eind van deze maand?

Dan komt dit tegoed te vervallen.



http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice
quote:sinnombre schreef op 10 augustus 2014 @ 16:03:

Dan kun je niet meer internetten, of moet je een extra bundel kopen.Dat klopt dus niet.
HN rondt internet gebruik omhoog af. Let daarop! Alles wat je op internet doet kost minimaal 100kb (dus ook een klein appje via whapp) waardoor je razendsnel door je resterende bundel gaat. Daarna zetten ze de buitenbundeltikker aan per mb(of tik) wat t snel in de kosten loopt.



Goedkoop is duurkoop gooogle maar eens op ervaringen met HN en.hun.klantenservice
Alle reacties Link kopieren
Nou diaa, ik ervaar het anders. Echt zooooo ontzettend tevreden er over. Ik ben 1x buiten mijn bundel gegaan , omdat ik veel naar buitenland had gebeld. Normale bedrag is voor mijn iPhone 4 = 22,50 per maand .



Ik Sms ook elke week naar Indonesië . Dat gaat ook van mijn tegoed af, top ?
Alle reacties Link kopieren
Maar ja.. Je moet dus niet teveel gebruiken
Ik krijg netjes een sms als ik bijna over mijn limiet zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kost het om MBs en/of minuten bij te kopen? Ik zit eraan te denken om over te stappen vanwege vriendinnen in het buitenland, maar aan 750MB internet per maand heb ik verre van genoeg (gebruik nu minstens 3 keer zoveel).
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Diaa, wat een nonsens. Ik heb alleen nog maar 'beltegeoed' en merk echt niet dat die zoveel op gaat aan internet. Whatsappen kost geen drol. Door hun eigen app kun je je verbruik ook nog eens prima in de gaten houden en toen ik zo onnozel was om per ongeluk in het buitenland mijn mobiel internet aan te zetten en hij dus een week aan mails en wa gsprekken ging binnenhalen kostte me dat ook nog geen 2 euro. En dat ging dus gewoon vanuit mijn belbundel, bij andere providers komen buitenland-kosten of 088-nummers vaak bovenop je gewone bundel, bij HN gaat alles gewoon uit je bundel.



Kalliope, je kunt voor verschillende bedragen bijkopen, vanaf 5 euro, je houdt gewoon dezelfde tarieven als binnen je bundel. Maar bij zoveel internet zou ik een goede internetbundel afsluiten. Ik betaal nu een tientje per maand voor 550 belminuten/sms/mb.
Life is too short to waste time matching socks
Alle reacties Link kopieren
bedankt allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Annasophia. Dan is het voor mij wel waard om over te stappen, denk ik.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven