iPhone 4 simlock vrij?

09-12-2012 13:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn T-mobile abonnement begin januari verloopt en ik over wil stappen naar een andere provider met simonly pakket, wil ik mijn telefoon simlock vrij maken. Ik ben hiervoor naar de T-mobile winkel geweest. Daar werd mij verteld dat je dat via iTunes zelf kunt doen. Hiervoor moet je dan wel een (mini) simkaart van een andere provider hebben. Dit zou betekenen dat ik deze zou moeten kopen. Mijn iTunes geeft al een tijd een onbekende foutmelding aan, waardoor ik het eigenlijk niet aandurf om dit zelf te doen.

De winkelmedewerker vertelde mij eveneens dat hij bijna zeker weet dat een iPhone 4 standaard simlock vrij is. Wie kan dit bevestigen of ontkrachten, voor ik me er aan waag m'n telefoon simlock vrij te maken met de vraag of dit wel gaat lukken...



Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Je koopt je telefoon toch met of zonder simlock? Bij die van mij zat er geen op, maar ik heb mijn toestel los gekocht.

Je kan het toch proberen met een simkaartje van iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vodafone iPhone en die is ook simlock vrij.. Ik heb er een abonnement op maar ik kan er elk simmetje instoppen.. (wel micro sim)
Alle reacties Link kopieren
Op de site van t-mobile wordt stap-voor-stap uitgelegd hoe je dat moet doen: simlock verwijderen iphone 4



Misschien lukt het hiermee?
Gewoon t-mobile bellen, zij leggen je uit wat je moet doen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan bevestigen dat mijn iphone4 simlockvrij was (overgekocht van iemand die met de iphone een abbo had afgesloten, maar het toestel zelf niet wilde)



Ik kreeg mn minisim gratis bij telfort..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven