iPhonehoesje

29-07-2014 13:17 38 berichten
Hi allemaal,



Ik heb een nieuwe iphone 5 en wil nu een nieuw hoesje.

Wat is nu het beste en fijnste hoesje? En waar kan ik dat goedkoop kopen? En helpen hoesjes echt tegen beschadigingen?

Voor mijn oude iPhone had ik een hoesje waar ik de telefoon uit moest schuiven. Die heb ik uiteindelijk maar heel kort gebruikt, onding! Vaak viel ie dan en dan onstond er meer schade dan zonder hoesje. Wel heb ik altijd screenprotectors gebruikt. Die zit er nu ook al op.



Ik hoor graag jullie tips!!

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets een transparante vind ik persoonlijk het mooiste en silicone dat is wat flexibeler die andere vind ik te hard en dat ligt niet fijn in de hand.



Zoiets dus : http://m.smartphonehoesje ... 5-5s/?pageCount=1&pos=517

(Heb hier geen aandelen )

Mijne is wel transparanter denk ik.
Maar verkleurt die niet Derpina? Ze verkochten die ook bij de winkel waar ik was geweest en was toch een beetje huiverig..



Ik had die site idd zelf ook al gevonden, maar daar staan nauwelijks reviews. Ik dacht er zijn vast wel meer mobiele forumsters die wel weten wat wel of niet relaxed is.
Alle reacties Link kopieren




Deze heb ik ik heb hem alleen via een 1 of andere Chinese site. Maar je hebt tegenwoordig best wat winkeltjes in de stad met goedkope smartphone spullen of kijk op de markt
Alle reacties Link kopieren
Nee mijne is nog steeds transparant. Vriend heeft een zwarte maar zwarte iphone dus dat staat wel mooi. Ik heb ooit een wit hoesje gehad dat was inderdaad mega ranzig kwam ook door het soort spul. Dit is heel glad.
Op eBay koop ik altijd m'n iPhone 5 hoesjes, heel erg goedkoop en als je goed zoekt, meestal zonder verzendkosten. Staan ook echt heel veel leuke tussen, en de kwaliteit is ook goed
Ik ga ook nog verder snuffelen on-en offline, maar tips zijn nog welkom.



Hoe lang heb je jouw hoesje, Derpina? En verkleuring? -edit- dank je wel!

Zo'n ranzig hoesje heb ik ook bij vrienden gezien, dat vind ik zo lelijk!
Ik heb zo'n hardplastic hoesje, zelfde uiterlijk als die van derpina. Bij hema laten maken met een foto erop

Screenprotector heb ik niet, nog nooit nodig gehad.
Ladyveraa, wat voor hoesje heb jij dan ongeveer?

Zo'n zelfde als Derpina of juist een harde of portemonnee-style?
Met foto is ook wel leuk.. thnx DH!
Het hoesje van Derphina. Verkleurt niet en je telefoon kan er 10.000x mee vallen zonder te beschadigen.
Alle reacties Link kopieren
Mijne is trouwens hard siliconen je hebt ook zacht siliconen. Was wat onduidelijk zie ik nu. Maar je hebt ook echt van die knoer harde die zijn niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Uhm ik heb mijn vorige hoesje 2 jaar gehad en bleef schoon. Sinds maart 5s ook en het zelfde hoesje gekocht alleen voor de 5s
Waarom zijn die harde eigenlijk niet fijn? (Nooit gebruikt)



Maar iig dank voor je verduidelijking!

En thnx Olivia
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n hoesje waar je ook je pinpas etc in kunt doen en dan met een magneetje dichtklapt. Vind die super handig, is heel makkelijk open en je telefoon hoeft er niet uit. Bovendien vergeet ik zo eigenlijk nooit telefoon pinpas ov-chipkaart want die zitten dus bij elkaar. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb deze (Muvit), beschermt goed en zit niet in de weg met bellen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Het hoesje waarvan Derpia op 29 Juli een foto zien vind ik het beste, omdat hij zo langs alle randen bescherming heeft. Ik heb ook eens een hoesje met een klepje gehad, maar met deze liet ik mijn telefoon vallen toen het klepje open was en toen was mijn scherm alsnog stuk.
Thnx voor je post Helzgirl. Dat is wel belangrijk
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn hoesje is hij ook aan alle kanten beschermd. Is al meerdere keren gevallen en nergens schade.
Waar heb je de jouwe vandaan en was ie duur, tomatensoep?
Alle reacties Link kopieren
Smartphonehoesjes.nl



Hoesje was geloof ik 15 euro maar ze hebben heel veel verschillende en goede service. Mobielbereikbaar.nl trouwens ook.
quote:Cheery schreef op 29 juli 2014 @ 13:34:

Met foto is ook wel leuk.. thnx DH!Ja, je kan er alles op laten drukken. En de kwaliteit van hema is nog best goed moet ik zeggen! Hoesje gaat al langer mee dan die chinese meuk van dealxtreme bv
Thnx voor jullie aanvullingen!! Ik ga de sites even bekijken
Alle reacties Link kopieren
Deze, val, stoot, kras & waterbestendig. Ik ga er zelfs mee zwemmen.



Otterbox
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze, ideaal! Water, sneeuw enz dicht, valbestendig, heel handig.



www.appelhoes.nl/LifeProof-iPhone-5-5S-case-White
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven