imessenger

20-08-2014 00:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een vraag.

Als je een gesprek met iemand in imessenger hebt gevoerd en je maakt daarna daar een print screen van. Is het dan mogelijk om het telefoonnummer of naam die boven in de foto staan te bewerken in een ander nummer of naam?



Groetjes....
Alle reacties Link kopieren
Een printscreen is een soort foto, die kun je niet bewerken naar irl-gegevens

En het nummer van die ander kun je niet veranderen he?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook eerst de naam van degene die jou het bericht stuurt aanpassen en daarna een printscreen maken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Of je manipuleert de boel niet, das natuurlijk ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Zit je iemand te controleren of wil je iemand belazeren? 1) printscreens zijn niet per se betrouwbaar. Je kunt berichten wissen uit een gesprek waardoor je het heel anders kan interpreteren dan bedoeld was.

2) je kunt de naam ook voor de printscreen aanpassen.



Vraag me af wat de achterliggende gedachte is van dit spelletje.
Weird.....
Alle reacties Link kopieren
Alles kan. Maar blijkbaar is er iemand met vertrouwensissues.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ijustloveit schreef op 20 augustus 2014 @ 00:29:

Is het dan mogelijk om het telefoonnummer of naam die boven in de foto staan te bewerken in een ander nummer of naam?

Ja. Maar mogelijk laat dat wel sporen achter. Als je een expert bent, dan kun je er wel achter komen of een screenshot bewerkt is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ik me dit afvraag is omdat ik van de week een foto via whatsapp heb gekregen van een onbekend iemand. Volgends de foto ging het om een liefdesgesprek tussen een meisjes mijn vriend. Ik heb dat gesprek niet gehad met hem. Ik heb hem hem ermee geconfronteerd. Hij zegt dat hij het niet was. Beiden kennen we het nummer niet. Ik heb gebeld maar het nummer staat steeds uit!



Nu vraag ik mij af of dat een foto als deze te bewerken is of niet. Kan je zo een gesprek met iemand anders voeren en dan zo bewerken dat het lijkt dat je het gesprek met iemand anders hebt gevoerd??



Vandaar mijn vraag, geen gekke dingen die ik wil doen hiermee.

Maar wil het weten of dat het gesprek echt is gevoerd of dat iemand mijn relatie kapot probeert te maken op deze manier.



Ik weet het, klinkt allemaal ver gezicht, but you never know! Er lopen hele rare en gekke mensen rond op deze wereld..
Alle reacties Link kopieren
quote:monsterpinguin schreef op woensdag 20 augustus 2014 09:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ijustloveit in "imessenger"" class="messagelink">ijustloveit schreef op 20 augustus 2014 @ 00:29</a>:</b>

Is het dan mogelijk om het telefoonnummer of naam die boven in de foto staan te bewerken in een ander nummer of naam?

</div></blockquote>Ja. Maar mogelijk laat dat wel sporen achter. Als je een expert bent, dan kun je er wel achter komen of een screenshot bewerkt is of niet. En als je geen expert bent, zijn er dan ook manieren om er achter komen of het bewerkt is?
Je vriend heeft dat gesprek gevoerd.....
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou iemand dat willen doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou iemand de moeite nemen om een printscreen te bewerken ,uitzoeken wie jij bent en dan dus de bewerkte foto sturen naar de vriendin van een wildvreemde?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt geen reden om dat te doen. Hij heeft dat gesprek gewoon gevoerd en maakt er nu een heel verhaal van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wacht! Iemand zegt dat hij dat gesprek heeft gevoerd, maar het is niet zijn nummer?
Alle reacties Link kopieren
Dus je krijgt een foto van een gesprek van een onbekende met wie? En wie stuurde jou die foto?



Niet echt duidelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt welk gesprek niet met hem gehad?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kortom, jij denkt een bewerkte foto te hebben gehad? Kan, met Photoshop o.i.d. Foto opslaan en inzoomen, misschien zie je iets...
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeftdat gesprek gevoerd en liegt dat hij barst tegen je. En diep in je hart weet jij dat ook wel. Je WIL het niet weten, en hoop doet leven, maar je weet al lang dat dat gesprek gewoon echt is.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
@adorabull



Heerlijk positief wereldbeeld heb jij #fail



TO

Er zijn 2 mogelijkheden:

1 je vertrouwt je vriend en dan ga je het gesprek aan

2 je vertrouwt je vriend niet en dan maak je het uit omdat de basis van een relatie vertrouwen is
Alle reacties Link kopieren
De naam die je bovenin iMessage ziet staan is de naam die je zelf aan die persoon hebt gegeven bij je contacten (of telnummer/mail als die persoon niet bij je contacten staat).



Ik kan een contact opslaan met een naam bestaande uit getallen. Volgens mij is het dus mogelijk een telefoonnummer als contactnaam op te slaan, daar een mailadres aan te koppelen en vervolgens vanaf dat mailadres een bericht te sturen. Dan krijg je een gesprek waar het telefoonnummer boven in beeld staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven