iphone 4s of galaxy s4 mini

08-09-2014 21:28 12 berichten
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, maar twijfel tussen deze 2. Of heeft nog iemand andere suggesties, hij mag in ieder grval niet te groot zijn.

Gr. Marjolein
Iphone 4 zeer zeker!
Alle reacties Link kopieren
Nooit een verouderde telefoon kopen. Zeker dus niet de iPhone 4s, hoewel ik een iPhone fanaat ben- neem dan het nieuwste model zodat je daar nog lang mee kan doen, en niet over een jaar geen updates meer kunt doen.



Galaxy S modellen zijn goed, maar de mini vind ik persoonlijk minder. Zou dan gewoon voor de S4 (of liever nog de nieuwe 5) gaan. Of, doe eens gek en neem de nieuwste Nexus. Goedkoper en echt een top toestel.
Alle reacties Link kopieren
Beide zijn oud.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds twee weken de Samsung Galaxy S4 mini en ben supertevreden. Android systeem is niet te vergelijken met I-pad systeem. Waar ben je aan gewend ?



Onze Asus Nexus tablets zijn ook android.

Snoezeman vreesde een hoop "hoe-moet-dit" van mijn kant, maar het werkt al anderhalf jaar supergoed, nooit moeilijkheden of problemen gehad. Vandaar dat we ook voor android telefoons gekozen hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Iphone!
Alle reacties Link kopieren
Snoezekind heeft de Samsung Galaxy Young 2.



Splinternieuw model, handig klein omdat hij zelf ook maar 1.40 is en geen grote broekzakken heeft. Nu ongeveer een maand op de markt.

Voor een brugpieper goed genoeg, hij whatsappt hoogstens een keer. Bellen heeft hij de hele maand nog niet gedaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Morgen wordt de iPhone 6 gepresenteerd. Wacht even af wat er dan gebeurt met de prijzen van eerdere modellen.
Ik had een Samsung s4 mini. Android is fijn, je kunt vrijwel helemaal zelf bepalen hoe je je apparaat instelt. Maar.... De camera kan niet zonder geluid, hij laadt langzaam en slecht, en het systeem is langzamer dan mijn oude iPhone (de 4s). Batterij haalt nog geen 12 uur, ook niet als ik hem op zijn zuinigst instel en met energiebesparende apps. Op het dieptepunt laadde hij niet meer volledig, deed daar een hele nacht over en was vervolgens binnen een half uur leeg. Heb hem laten repareren maar we zijn nooit meer vrienden geworden. Heb mijn oude iPhone weer opgesnord en vond het een verademing.
Heb ervaringen met beiden en met stip op nr 1 staat de Iphone.
Ik heb besloten om te wachten tot de iphone 6 in de winkel ligt en dan te kijken wat een 5s nog met abonnement kost. Ik neem tenminste aan dat deze prijzen gaan zakken.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut iPhone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven