Entertainment alle pijlers

Verraders UK Videoland

03-05-2024 20:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt? Het hele seizoen is volgens mij in één keer online gekomen.

Ik vind de UK-versie echt zoooooveel leuker dan de Nederlandse! Grootser, spannender en die presentatrice vind ik echt geweldig. Beetje mysterieus en ook heel menselijk en meelevend. Het begin was meteen alweer heel tof!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga zeker kijken, misschien vanavond en anders dit weekend. Het vorige seizoen vond ik heel erg spannend en Claudia Winkleman geweldig. Ik heb uitgekeken naar dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gebinged. Opzet tof, sfeer goed maar de dynamiek... stom en verpest t spel een beetje als je t mij vraagt. Wel veel beter dan de Nederlandse variant maare... kan iemand die presentatrice vertellen dat ze de verkeerde kleur foundation draagt? Ze lijkt wel geel!!
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben bij aflevering 5. Vind de verraders nog niet heel sterk. De spelers trouwens ook niet. Mis wat karakters die er echt vuurwerk in gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
yoshe schreef:
05-05-2024 09:38
Ben bij aflevering 5. Vind de verraders nog niet heel sterk. De spelers trouwens ook niet. Mis wat karakters die er echt vuurwerk in gooien.
Ik denk dat ik ook bij 5 of 6 ben. Ik vind het een heel leuk seizoen tot nu toe.
De grap in de eerste aflevering vond ik geweldig, met een knipoog naar vorig seizoen.
Verder vind ik de opdrachten leuker. En meer kan ik eigenlijk niet zeggen zonder te spoileren.
Alle reacties Link kopieren Quote
In twee dagen uitgekeken.
Zo leuk en spannend!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook bij 5, heerlijk seizoen weer!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven