laptop voor dochter

10-09-2014 10:19 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter krijgt laptop.. Haleluja ..



Ik ben dus op zoek.. Maar mijn eisen zijn de hare niet ..



Zij wil:



netflix kijken

SIMS3 (en straks ook 4) spelen

Youtube filmpjes kijken

skype

en uiteraard wat tekstverwerking , powerpoint etc. voor school ..



Ze wil het alleralleralleraller liefst een MacBook.. De nieuwe zijn boven budget maar bij Leapp kan je ook gebruikte kopen, iemand daar ervaring mee ? Welke variant moet ik dan kopen zodat ze nog even vooruit kan ?



En mocht het geen Macje worden..



Waar moet ik dan op letten ?



Zelf had ik al bedacht:



15 " scherm

Processor i3 ?



Welk merkt bevalt jullie en/ of raden jullie aan..



Budget is max. 500
Max 500? Doe jezelf een plezier en vergeet de macbook.
Alle reacties Link kopieren
Bij leapp heb je gebruikte wat nog goed schijnt te zijn.. Ik heb daar dus geen ervaring mee, wellicht iemand hier wel ? Een nieuwe kan ze vergeten, tenzij ze zelf de helft bijpast.. en dat kan ze nu niet..
Alle reacties Link kopieren
Als zij er een krijgt van jou, zijn jou eisen belangrijker lijkt mij.

Tof dat zij weet wat ze wilt, maar als ze echt een macbook wilt, zou ze bij moeten leggen. belangrijkste (voor een laptop voor school) is dat er Word op kan, veel opslagruimte en een goede processor. Als ze zoiets als journalistiek of HKU gaat doen, schijnt een mac wel handig te zijn. Maar ik heb daar geen ervaring in.



Ik zou trouwens niet zo snel voor een tweedehands gaan. Ik kan dit niet zo goed beargumenteren. Meer het gevoel dat ik er bij heb.
I've got nothing to do today but smile.
quote:poldervrouw schreef op 10 september 2014 @ 10:24:

Bij leapp heb je gebruikte wat nog goed schijnt te zijn.. Ik heb daar dus geen ervaring mee, wellicht iemand hier wel ? Een nieuwe kan ze vergeten, tenzij ze zelf de helft bijpast.. en dat kan ze nu niet..

Ook de helft van een nieuwe is geen 500,-