niet te dure smartphone met goede camera

07-09-2014 00:09 16 berichten
Ik zoek een smartphone met goede camera, of nou ja, ik wil niet een hele dure telefoon maar maak best veel foto's en het zou leuk zijn als de foto's ook nog een beetje fatsoenlijk er uit zien.

Ik heb op dit moment een samsung galaxy ace 2 die best aardige foto's maakt, maar ik ben de traagheid van die telefoon helemaal zat. Ik kan er ook niet veel apps op hebben



ik wil een nieuwe. Iemand een goed idee of goede ervaringen? ik heb al wat gegoogled en op de sites van diverse aanbieders gekeken maar er is zo veel en om de haverklap komen er nieuwere modellen uit. waar te beginnen,



Scherm max 4,5 inch (past dat nog in een broekzak? heb nu 3,8)

android

budget zo'n 250 euro

ben niet persé gehecht aan samsung
Ga naar een telefoon winkel?
ja ja, dat kan ook, maar daar hoor ik maar de mening van 1 verkoper, ik wil ook weten of iemand goede ervaringen met die betreffende telefoon heeft..
Alle reacties Link kopieren
Toen de Samsung S5 uitkwam, heb ik een S3 gekocht.

16G intern geheugen, dus ruimte zat voor alle apps.

De camera is ook erg goed vind ik, maakt mooie foto's.

Ik woon niet in NL, maar volgens mij zou hij binnen je budget moeten vallen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
De Moto G. Erg basic, maar overall veel beter dan een samsung.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je topic titel zag wilde ik je de Samsung galaxy ace 3 aanraden, maar die heb je dan vast al overwogen...



Ik heb 'm nu een half jaar en ben er heel blij mee. Prima foto's, voldoende opslag en relatief nieuwe software. En dat voor ¤150. Mijn vriend heeft de S3 mini, vergelijkbaar formaat maar absoluut slechtere foto's en langzamer dan de mijne...
Alle reacties Link kopieren
Moto G
Alle reacties Link kopieren
Moto G inderdaad, minder dan 200 euro, maar ook Android, doet langer met een batterij dan de Samsungs die ik gehad heb. En camera is ook goed genoeg.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Vind mijn Samsung Galaxy S3 mini prima voldoen. Maar als je echt fanatiek fotografeert, zou je kunnen overwegen 'n echte camera te kopen. De smartphone is wel handig voor kiekjes en het rechtstreeks op facebook kunnen uploaden.
Kijk eens naar LG. Ik heb de Optimus L7, mijn man de L90. We zijn er beiden erg tevreden over.
Ik heb een Jiayu G4. 13MP camera, mooi ding, Android besturing. Ben er superblij mee en heb er iets van 110 euro voor betaald geloof ik (besteld in China, het is ook een Chinese telefoon). linkje.
Alle reacties Link kopieren
Samsung s4 zoom. Fantastische foto's, door mij altijd omschreven als een fototoestel waarmee je kan bellen. 10x optische zoom, 16 megapixels. Kan als automaat gebruikt worden, maar ook handmatig in te stellen. ¤ 230 euro.
leef, geniet en eet!
Ik ga ze allemaal even checken. Bedankt voor de input zo ver.



En een echte camera; ik heb een camera, maar in de praktijk heb ik mijn telefoon altijd bij me en mijn camera niet. Ik merk dat ik meer en meer fotografeer met mijn telefoon, dus kan er maar beter een fatsoenlijke camera op zitten.
Alle reacties Link kopieren
Galaxy S4 mini. 8MP camera en supergoed beeldscherm.

Heb hem nu een paar weken en ben erg tevreden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn man heeft een LG, die spreekt me niet zo aan eigenlijk.

Ga me nog ff in die samsung met zoom verdiepen en de moto G



Iemand ervaring met sony toevallig? Ik vind hun camera's meestal erg goed, is het met de telefoons ook wat?
Alle reacties Link kopieren
Op flickr.com kan je via de camera finder foto's bekijken.

Je kunt dan zelf een camera/telefoon kiezen en de daarmee gemaakte foto's zien.



Sony: https://www.flickr.com/cameras/sony/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven